Gixxer.fi Foorumi
Tekniikka => Viritys! => Aiheen aloitti: kids man - Elokuu 22, 2011, 17:07:38 ip
-
Misä kantsis penkittä mopo? ???
-
Riippuu vähän mikä mopo ja mitä palikkaa siinä on kiinni.
Tampereelta löytyy pari hyvää paikkaa Bikedoctor ja Dynocenter, mutta hintakin on sen mukainen.
Niin tarkoitatko pelkästään penkitystä vai säätöä ???
-
Tähän voisi varmaan tarkentaa et missä päin Suomea ois tarkoitus?
Ite voisin jatkaa aiheesta ja kysyä, että kumpaa / ketä suositteletta Treen seudulla?
Vanhan pyörän käytin KX Centerissä ja iha hyvähän se oli sekin. Kallista tuo säätäminen vain on. >:(
-
Tuolla huolto-ketjussa taiski Haba tai joku muu suositella paria paikkaa säädölle, mutta ite kans kiinnostunut säädätyksestä treen alueella jos lisää vaihtoehtoja löytyy. Pitäs saada joskus tontille noi säädöt sliparin vaihdon jäljiltä :)
-
Eikös se joku SM-kisakuski tässä jossain Pirkanmaalla tai lähialueella (oisko 100km sisään?), säädä pyöriä semmoiseen n. 200€ luokkaan? Olin joskus jostain lukevinani.. ???
-
Eikös se joku SM-kisakuski tässä jossain Pirkanmaalla tai lähialueella (oisko 100km sisään?), säädä pyöriä semmoiseen n. 200€ luokkaan? Olin joskus jostain lukevinani.. ???
Haaralan Topi Akaa/Toijala n. 60e tunti http://www.jamatiosa.fi/index.htm.
-
Jos Lahden lähiseudulta etsii, niin viaber järvenpäässä osaa myös asiansa.
-
Joo pitää muistaa O0
-
Porin lähistöltä olis kans hyvä paikka hakusessa keväämmälle.
-
Porin lähistöltä olis kans hyvä paikka hakusessa keväämmälle.
Kannattaa asia hoitaa ennen ajokauden alkua, ruuhka-aikaan säätö saataa tulla hätäisesti suurinpiirtein tehtyä. Näin on käynyt ihan RR JM, SM ja SO kuskeillekin vaikka ovat käyttäneet tunnettuja säätäjiä. Tämä onkin yksi syy miksi tein oman dynon. (Ja saa vetää täysillä hanat kaakossa talvellakin >:D)
-
Bike&tuning hollolassa.Tämä paikka ei kyl anna hyvää mieltä,vaan hyvinkin realistiset lukemat.Jos hakuaa lapun,jota voi esitellä kylän nakkarilla on ainut paikka Riku motorin huolto.
-
Onkos kokemuksia Only Fastista Forssassa. Tarttis kans saada rukki säätöihin oikee kunnolla, ku viime kesänä ei saanu ku hiuka pyöritettyä rullalla "sisäänajo" säätöjä ( oli sit viel se kaikist kuumin viikko, et ei siit hommast tullu mittää. Meinas koko paska sulaa käsiin ) Ko noitten nokkien ja kansipahvin vaihdon jälkee tarttis varmaa oikeesti vähä hioo soppaseoksia.
Itte ko asuu Turus nii ei oikee viittis lähtee toispualel suamee säädätettäväks / penkitettäväks.
-
Onkos kokemuksia Only Fastista Forssassa. Tarttis kans saada rukki säätöihin oikee kunnolla, ku viime kesänä ei saanu ku hiuka pyöritettyä rullalla "sisäänajo" säätöjä ( oli sit viel se kaikist kuumin viikko, et ei siit hommast tullu mittää. Meinas koko paska sulaa käsiin ) Ko noitten nokkien ja kansipahvin vaihdon jälkee tarttis varmaa oikeesti vähä hioo soppaseoksia.
Itte ko asuu Turus nii ei oikee viittis lähtee toispualel suamee säädätettäväks / penkitettäväks.
On kokemusta, 1000 K7 säädetty siellä, hyvä penkki ja osaava säätäjä, säätää myös eikä vaan rahasta.
Kai ne SM kulta ja hopeamitalitkin jotain kertoo taidoista. Nyt on sopiva lämpötilakin penkittää eikä varmaan ole ruuhkaa. Kesäkuumalla lämmöt tahtoo nousta väkisin, bensa lämpenee tankissa ja muovikatteet sulaa.
-
Kannattaa asia hoitaa ennen ajokauden alkua, ruuhka-aikaan säätö saataa tulla hätäisesti suurinpiirtein tehtyä. Näin on käynyt ihan RR JM, SM ja SO kuskeillekin vaikka ovat käyttäneet tunnettuja säätäjiä. Tämä onkin yksi syy miksi tein oman dynon. (Ja saa vetää täysillä hanat kaakossa talvellakin >:D)
Tarkotus olisi, täytys vaan saada pyörä ensin kasaan. :)
Ja eipä sillä oo väliä millaset lukemat lapulle saa, kunhan pyörä vaan toimii kunnolla. Ei tommosessa kusiaisessa kuitenkaan sitä voimaa liikaa ole, vaikka onkin tähän asti riittäny ihan hyvin.
-
Dynomight on myös erittäin asiansa osaava mesta Suomenojalla. Oli jossain vaiheessa ainoa paikka Suomessa josta löytyy "vastustava rulla" tiiä sitte onko enään. Mutta varsinkin powercommanderin siellä saa todella hyvään iskuun ja pyörän erittäin ajettavaksi. Itse menossa ylihuomenna nykyistä pyörää sinne viilaamaan O0
-
Tähän voisi varmaan tarkentaa et missä päin Suomea ois tarkoitus?
Ite voisin jatkaa aiheesta ja kysyä, että kumpaa / ketä suositteletta Treen seudulla?
Vanhan pyörän käytin KX Centerissä ja iha hyvähän se oli sekin. Kallista tuo säätäminen vain on. >:(
Moi! Löysin netist tämmösen paikan Lempääläst. MP-Tehopenkitys. Pelkkä teho ja vääntömittaus on sivuston mukaan 55€.
-
Tähän voisi varmaan tarkentaa et missä päin Suomea ois tarkoitus?
Ite voisin jatkaa aiheesta ja kysyä, että kumpaa / ketä suositteletta Treen seudulla?
Vanhan pyörän käytin KX Centerissä ja iha hyvähän se oli sekin. Kallista tuo säätäminen vain on. >:(
Moi! Löysin netist tämmösen paikan Lempääläst. MP-Tehopenkitys. Pelkkä teho ja vääntömittaus on sivuston mukaan 55€.
AFR myös niin sitten sillä lapulla tekeekin jo jotain.
-
Bike&tuning hollolassa.Tämä paikka ei kyl anna hyvää mieltä,vaan hyvinkin realistiset lukemat.Jos hakuaa lapun,jota voi esitellä kylän nakkarilla on ainut paikka Riku motorin huolto.
Grandi osaatko sanoa onko Riku Motorilla ecueditor käytössä? Rossisella ei ainakaan ole, mutta käyttää jotain vastaavaa...
Ajattelin et jos teettäis 24tkm huollon Rikulla ja samalla kattois säädöt (pikku muutoksina: katin poistava väliputki/leo vince slipari, K&N vapari).
-
Bike&tuning hollolassa.Tämä paikka ei kyl anna hyvää mieltä,vaan hyvinkin realistiset lukemat.Jos hakuaa lapun,jota voi esitellä kylän nakkarilla on ainut paikka Riku motorin huolto.
Grandi osaatko sanoa onko Riku Motorilla ecueditor käytössä? Rossisella ei ainakaan ole, mutta käyttää jotain vastaavaa...
Ajattelin et jos teettäis 24tkm huollon Rikulla ja samalla kattois säädöt (pikku muutoksina: katin poistava väliputki/leo vince slipari, K&N vapari).
Eipä ole.Enkä mä muutenkaan kyllä ite sinne veisi.Kyllähän ne perushuollot osaa tehdä,ja laskuttaa varsinkin,mutta esimerkiksi säätämisessä aivan kuutamolla.Kovat lukemat se niitten dyno kyllä antaa,pyörästä lähtee niitten "säädön" jälkeen 200hp takaselta ,että napsahtaa 2funny.Ei hyviä kokemuksia itellä,eikä kavereilla.Jos ei toi bike tuning käy,niin Heinollahan on Suzukin huolto Lahdessakin.
http://www.suomenyritykset.fi/SAMIN%20AUTOPAJA/11161581/ (http://www.suomenyritykset.fi/SAMIN%20AUTOPAJA/11161581/) Tää on Eteläsuomen paras susukin säätäjä.Soittele ja vie tälle,et pety.Käyttää ecueditoria ja pistää pyörän viimeisenpäälle tikkiin.
Mä veisin Samin autopajalle pyörän koko hoitoon
-
Porin lähistöltä olis kans hyvä paikka hakusessa keväämmälle.
Ei ole käyttö kokemusta mutta Top-Motorissa myyjä rupes tarjoomaan penkitystä 70€ hintaan.
-
Porin lähistöltä olis kans hyvä paikka hakusessa keväämmälle.
Ei ole käyttö kokemusta mutta Top-Motorissa myyjä rupes tarjoomaan penkitystä 70€ hintaan.
Juu taitaa tohon hintaan saada seokset katottua. Vähän vaan toi paikka epäilyttää, jos pitäs alkaa säätämään.
-
Porin lähistöltä olis kans hyvä paikka hakusessa keväämmälle.
Ei ole käyttö kokemusta mutta Top-Motorissa myyjä rupes tarjoomaan penkitystä 70€ hintaan.
Juu taitaa tohon hintaan saada seokset katottua. Vähän vaan toi paikka epäilyttää, jos pitäs alkaa säätämään.
Juu se on kyllä totta en kyllä ite veis mutta tuo nyt aino minkä Porista tiedän
-
Bike&tuning hollolassa.Tämä paikka ei kyl anna hyvää mieltä,vaan hyvinkin realistiset lukemat.Jos hakuaa lapun,jota voi esitellä kylän nakkarilla on ainut paikka Riku motorin huolto.
Grandi osaatko sanoa onko Riku Motorilla ecueditor käytössä? Rossisella ei ainakaan ole, mutta käyttää jotain vastaavaa...
Ajattelin et jos teettäis 24tkm huollon Rikulla ja samalla kattois säädöt (pikku muutoksina: katin poistava väliputki/leo vince slipari, K&N vapari).
Samin Autopajalla (Espoo) ja TT-Motorsportissa (Kempele) ainakin on ecueditor-osaaminen näppylöissä.
-
Missä kantsis keskisuomessa käyttää penkissä/säädössä? Pyörä 1000 k7..powercommander ja leovincen slipari löytyy :)
-
Viaber Oy Järvenpäässä, loistavaa ja ammattitaitoista toimintaa siellä. Tarvittaessa tekee melkein mitä vaan dynohommien lisäksi!
-
Ite käytin pyörän kuristamassa tämmösellä kun Samin Autopaja (sami vittaniemi). Sain 160e kuristuksen ja renkaan vaihdon pyörään. Ajankin sai varattua melkeempä seuraavalle päivälle ja itse olen ollut todella tyytyväinen :) Niin ja paikka sijaitsee tässä PK seudulla.
-
Viaber Oy Järvenpäässä, loistavaa ja ammattitaitoista toimintaa siellä. Tarvittaessa tekee melkein mitä vaan dynohommien lisäksi!
Komppaan tätä!
BTW Kävin penkittämässä myös Kajaani MC:n penkissä (tiukka) ja tulos oli yhden hevosvoiman tarkkuudella sama Viaberin kanssa.
-
Viaber Oy Järvenpäässä, loistavaa ja ammattitaitoista toimintaa siellä. Tarvittaessa tekee melkein mitä vaan dynohommien lisäksi!
Komppaan tätä!
BTW Kävin penkittämässä myös Kajaani MC:n penkissä (tiukka) ja tulos oli yhden hevosvoiman tarkkuudella sama Viaberin kanssa.
Joo, aika mielenkiintoinen juttu! Periaatteessa näin se pitäiskin mennä, mutta... jotkin mestat tuntuu antavan aika "optimistisia" lukemia. Viaber taitaa olla yksi realistisimmista.
-
Eikö se ole aivan sama mitä se näyttää tehoo? Eikös pääasia ole, että pyörän säädöt on kunnossa, vastaa kaasuun niinku pitääkin ja on herkkä ylipäätänsä? Itse käytin rikumotorilla joskus säädättämässä, en ees muista mitä näytti, helvetisti yläkanttiin tais olla.
-
Eikö se ole aivan sama mitä se näyttää tehoo? Eikös pääasia ole, että pyörän säädöt on kunnossa, vastaa kaasuun niinku pitääkin ja on herkkä ylipäätänsä? Itse käytin rikumotorilla joskus säädättämässä, en ees muista mitä näytti, helvetisti yläkanttiin tais olla.
Ei ole sama mitä tehot näyttää..itse ainakin olisin naama :'(, jos näyttäs alle 250hp
-
Eilen kävin AJ-Bikellä säädössä uuden sliparin kanssa. Tehtiin kyllä sen verran hyvää työtä, että suosittelen erittäin lämpimästi penkitystä/säätöä AJ:lla.
Pyörä tuntuu jopa hieman tehottomalta, kun tehokäyrä on sen verran tasainen ja tämä ei pelkästään täyskaasulla vaan osakaasut ajettiin yhtä hyviksi. Vastaa siis kaasuun kaikilla kaasun asennoilla erittäin makeesti ei sillälailla ärhäkästi vaan erittäin lineaarisesti. Ei minkäänlaista rykimistä millään kierroksilla tasakaasullakaan ajettaessa.
Ecueditori säädöstä oli kyse.
-
Olen säädättänyt ja tulen säädättämään Samin autopajalla Espoossa. Samin työtä seuranneena ja lopputulosta ajaessa testanneena, suosittelen muillekin. Alan mies alan hommissa.
-
Mitä säädättäminen penkissä on teiltä maksanut?
-
130-300 välillä työtuntien määrästä riippuen.
-
130-300 välillä työtuntien määrästä riippuen.
ok, pitäis toi joskus olla säädetty mutta itteetä epäilyttää tai sitten siin on jotain muuta vikaa. kuulostais olevan hyvin jonoa kaikkialla lähistöllä. huomenna pitää soitella samin autopajaan ja only fastille.
-
Voisin suositella viaberia ja samin autopajaa
-
Viaberille plussaa parin pyörän kokemuksella.
-
Täältä ääni gatemanialle. Kannattaa tutustua.
www.gatemania.fi
-
Ajattelin tonne gatemaniaan soitella ja varailla penkki aikaa.. Riittääkö että ajaa pelkät tehot ja seokset kun on commaderi kiinni. vai suositteletteko että ajaan myös commaderin kartat läpi?
-
AJ-Bikea voin suositella. Viime viikonloppuna hierottiin siellä marko_:n kanssa pari päivää gixxeriä ja hyvähän siitä tuli O0 Mielestäni käyrä oikein mallikas varsinkin kun skaalattu noin kapealle taulokolle...
(http://svieltojarvi.kuvat.fi/kuvat/ratamopoilua/aj.jpg/_img900.jpg)
-
Ajattelin tonne gatemaniaan soitella ja varailla penkki aikaa.. Riittääkö että ajaa pelkät tehot ja seokset kun on commaderi kiinni. vai suositteletteko että ajaan myös commaderin kartat läpi?
Säädätä se pääkartta ainakin kuntoon. Jos on jotain sadekeli-moodeja tms. niin ne on toissijaisia.
Mielestäni käyrä oikein mallikas varsinkin kun skaalattu noin kapealle taulokolle...
On kyllä hyvän näköinen käppyrä. Asteikkoa ei vaan ole näkyvissä :( Toivottavasti kaasunvaste on hyvä.
-
AJ-Bikea voin suositella. Viime viikonloppuna hierottiin siellä marko_:n kanssa pari päivää gixxeriä ja hyvähän siitä tuli O0 Mielestäni käyrä oikein mallikas varsinkin kun skaalattu noin kapealle taulokolle...
(http://svieltojarvi.kuvat.fi/kuvat/ratamopoilua/aj.jpg/_img900.jpg)
Säädettiinkö suoraan eculta vai onko joku matopurkki välissä?
-
Suoraan ecua.
-
Saitko kartanvaihdon toimimaan? Itsellä kakkos bensakartan kirjoitus ei onnistunut, woolich selvittää asiaa.
-
Tässä mun käppyrät AJ-Bikeltä.
Hyvin saatiin tääki toimimaan.
Voin kyllä suositella että kannattaa kauempaaki ajaa Vaasaan säädettäväks. O0
Mulla kans oman ecun säätö.
(http://i295.photobucket.com/albums/mm142/tiimarko/dyno_21314_zps49dbf527.jpg) (http://s295.photobucket.com/user/tiimarko/media/dyno_21314_zps49dbf527.jpg.html)
-
Saitko kartanvaihdon toimimaan? Itsellä kakkos bensakartan kirjoitus ei onnistunut, woolich selvittää asiaa.
Ei koitettu käyttää kaksia karttoja.
Mitä woolich epäili syyks ettei onnistu?
-
Saitko kartanvaihdon toimimaan? Itsellä kakkos bensakartan kirjoitus ei onnistunut, woolich selvittää asiaa.
Ei koitettu käyttää kaksia karttoja.
Mitä woolich epäili syyks ettei onnistu?
Puhui jostain "kytkimestä", ilmeisesti softan sisällä.
there is probably a switch for the fueling.
http://www.woolichracing.com/forums/viewtopic.php?f=17&t=2095
-
Onkos kymenlaakson alueella mitään hyvää penkitys/säätöpaikkaa? Pystyykö 1000 k1 gixxeriä säätämään omasta boksista? :o
-
Onkos kymenlaakson alueella mitään hyvää penkitys/säätöpaikkaa? Pystyykö 1000 k1 gixxeriä säätämään omasta boksista? :o
Pystyy säätämään omaa boksia. Säätö on aika karkea, mutta varmaan ihan riittävä ellei ole tehnyt merkittäviä muutoksia.
-
Onkos kymenlaakson alueella mitään hyvää penkitys/säätöpaikkaa? Pystyykö 1000 k1 gixxeriä säätämään omasta boksista? :o
Pystyy säätämään omaa boksia. Säätö on aika karkea, mutta varmaan ihan riittävä ellei ole tehnyt merkittäviä muutoksia.
Pyörässä on akrapovicin koko putkisto ja gipro atre. Kotkan Eagle racing kuulemma penkittäisi ja säätäisi pyörän omasta boksistaan hintaan 100e, hinta vaikuttaa mielestäni kohtuulliselta. Onkos kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta penkityksestä ja säädöstä?
-
Ehdottomasti sinne jos noin halvalla tekee.
-
Jos käyt siellä, niin viitsitkö postaa dynokäppyrän tänne sekä kertoa, ottiko se sen 100€ ja miten muuten homma toimi.
Tuo on kyllä todella edullinen.
Tuohon hintaan ei varmaan saa muuta kuin "valmiskartta sisään" ja dynotestaus perään.
Jos sitä valmiskarttaa täytyy muokata ja vetää useampi veto penkissä, niin yleensä se hinta nousee kaksin tai kolminertaiseksi.
-
Tuolla hinnalla säädetään just sen verran että ei ylhäällä mene laihalle ja dynolappu isketään käteen.
Tuon ikäseen oman poksin säätö yoshin poksin avulla on todella karkea,ennemminkin menee hyvän putkiston hyöty aivan hukkaan.
Mitään "valmista" karttaa tuolla poksilla ei voi laittaa.Suosittelen laittamaan commanderin ja sitten kunnon säätö.(healtech myös hyvä vaihtoehto)
Vaikka lähes kaikki haukkuukin PC:t niin ammattimiehen säätämänä sillä tehdään todella toimiva kokonaisuus ja nimenomaan hiukan vanhemmissa missä ei ecueditor ole vaihtoehto.Aika monelle se suurin pettymys tullut kun ei raaskita maksaa säädöstä vaan etsitään se halvin tekijä.
Mun kokemukset esim.Bikefox:ista on sellaiset ettei oo tarvinu muualla käyttää,Samin paja toinen varma vaihtoehto mutta mulle liian kaukana..
Halvalla ei saa hyvää vieläkään!!
-
Tuolla hinnalla säädetään just sen verran että ei ylhäällä mene laihalle ja dynolappu isketään käteen.
Tuon ikäseen oman poksin säätö yoshin poksin avulla on todella karkea,ennemminkin menee hyvän putkiston hyöty aivan hukkaan.
Mitään "valmista" karttaa tuolla poksilla ei voi laittaa.Suosittelen laittamaan commanderin ja sitten kunnon säätö.(healtech myös hyvä vaihtoehto)
Vaikka lähes kaikki haukkuukin PC:t niin ammattimiehen säätämänä sillä tehdään todella toimiva kokonaisuus ja nimenomaan hiukan vanhemmissa missä ei ecueditor ole vaihtoehto.Aika monelle se suurin pettymys tullut kun ei raaskita maksaa säädöstä vaan etsitään se halvin tekijä.
Mun kokemukset esim.Bikefox:ista on sellaiset ettei oo tarvinu muualla käyttää,Samin paja toinen varma vaihtoehto mutta mulle liian kaukana..
Halvalla ei saa hyvää vieläkään!!
Tuo karkea säätö kyllä vähän mietityttää, toinen vaihtoehto olisi ostaa comander ja ajella valmiilla kartalla sen aikaa että saa rahat pyörän säätämiseen. Power comanderin nettisivuilta löytyy valmis kartta akrapovicin koko putkistolla olevaan k1 gixxeriin.
Olisiko kenelläkään myydä Comanderia halvalla kiloseen k1 gixxeriin :D
-
Itse eagle racingillä käyttäneenä voin suositella. Commanderiin ajettiin kokomaan uutta karttaa sisälle pitkälti toista tuntia ja hintaa tuli toissakesänä muistaakseni 120€. Myöhemmin käytiin porukalla kaverin pyörälle tekemässä sama homma, eikä mitään valittamista. Asiallinen ja asiantunteva meininki. Hinta kohdillaan, ei voi kun suositella.
-
Tuo karkea säätö kyllä vähän mietityttää, toinen vaihtoehto olisi ostaa comander ja ajella valmiilla kartalla sen aikaa että saa rahat pyörän säätämiseen. Power comanderin nettisivuilta löytyy valmis kartta akrapovicin koko putkistolla olevaan k1 gixxeriin.
Joka pyörä täytyy säätää erikseen, valmista karttaa ei ole olemassakaan, piste.
-
Noi valmiskartat voi työntää sinne niin syvälle mihin aurinko ei paista
-
Tuo karkea säätö kyllä vähän mietityttää,
Joka pyörä täytyy säätää erikseen, valmista karttaa ei ole olemassakaan, piste.
Karkea säätö riittää toisinaan, riippuu tapauksesta.
Minulla on ohjelma jolla saa säädettyä viisi kaasun avautumaa ja tyhjäkäynnin, käytännössä yhden kaasunavautuman seoskäyrä liikkuu ylös/alas, kierroslukukohtaisia muutoksia ei pysty tekemään, ne voi korjata powercommanderilla ;)
Powercommander ja Healtech tekee muutokset eri tavalla ja ominaisuudet eroaa.
Oman ecun säädöllä saa parhaat tehot :o
Healtech on oma suosikki.
Tämänhetkisissä omissa laitteissa on käytössä
PC3, PC5x2, Healtech ja omaa ecua säädetty, jotain kokemusta on siis kertynyt.
PC5 asensin heti kun se tuli markkinoille vaikka ei pitänyt edes sopia K7 malliin.
Valmiit kartat voi unohtaa, yksilöerot ja polttoaineet vaikuttaa niin paljon.
Onkos kukaan säädättänyt PC5 joka vaihteelle oma kartta ja vaihtokytkimellä vielä esim sadekelin tai kaasujen toiset eli yhteensä 12 karttaa, sitten voi vielä varalta tehdä omat kartat muutamalla eri etanolipitoisuudella, 5% muutos näkyy jo selvästi AFR:ssä.
Lauantaina nähdään miten "vakiolla" pärjätään busia, turpoja ja nosseja vastaan.
Outo pinta eli katuasfaltti, kokemusta vain preparoidulta radalta.
-
Offtopic, mutta onko kassub tulossa lauantaina vesivehmaalle?
-
Offtopic, mutta onko kassub tulossa lauantaina vesivehmaalle?
En ole.
Alastaron vastaavissa tapahtumissa on tullut ajettua autolla ja mopolla.
Meillä on täällä paikallisen jenkkiautokerhon järjestämä tapahtuma.
Kevyt tonninen luultavasti toimiva yhdistelmä 1/8 maililla.
-
Kun kyse kotkan Eagle Racing penkistä, voin suositella! Oman tallin porukka käyttänyt kaikki siellä säädettävänä ja penkki on tarkka. Äijä osaa ja tietää mitä tehdä. Muutama sama pyörä ja aika samoissa lukemissa. Itellä penkitetty k6 192.7hp koneelta ;)
-
Lauantaina nähdään miten "vakiolla" pärjätään busia, turpoja ja nosseja vastaan.
Outo pinta eli katuasfaltti, kokemusta vain preparoidulta radalta.
Kevyt tonninen luultavasti toimiva yhdistelmä 1/8 maililla.
Ismo, onko toi haaste?? Porissa pari viikkoa sitten vanha mies ja K5 kulki 660 ft, 6,004s ;)
-
Ismo, onko toi haaste?? Porissa pari viikkoa sitten vanha mies ja K5 kulki 660 ft, 6,004s ;)
Ei Juha, ei tämä ole haaste, tule ihmeessä ajamaan, olet varma voittaja ja puhu Jaska mukaan :)
Jatkamaton matala eli sinun voittaa tämän minun jatketun kun todennäköisesti pito ei riitä tavallisella asfaltilla.
Voimassa myös voitat ja ehkä painossakin (175 kg tankattuna Tierpissä 2013)
Minun yhdistelmä toimii liimatulla radalla mutta ei normaalilla mutta kai sillä nyt busan aina voittaa :)
Ajamaan vaan niin saadaan muutama tonninen kärkeen.
-
Pari kesää oon ajanut kans pitkänä (akseliväli 1550), VW-Open:issa pari viikkoa sitten liimaamattomalla radalla 60 ft 1,52 s. Jäin Kiikalan jälkeen eläkkeelle (niin kuin viime syksynäkin), eli Raumalla mua ei nähdä. Kisahommat on nyt ajettu. Busalle et saa hävitä, muista se!!
-
Pari kesää oon ajanut kans pitkänä (akseliväli 1550), VW-Open:issa pari viikkoa sitten liimaamattomalla radalla 60 ft 1,52 s.
Minulla 1540 etuliinat löysällä. Entäs paino pikkutankilla?
Hyvä 60 jalkaa, millä renkaalla?
Miten Shinko ultra soft R 003A pitää kadulla?
Mutta penkityksestä; oikeastaan aivan sama mitä näyttää tehoja, pääasia että tulee säädöt kohdalleen.
Jos taas penkissä kokeillan erilaisia virityksiä on tärkeintä huomioida kaikki muuttujat ja korjata olosuhteet samaksi.
-
Punnittu ei ole mopoa ajokunnossa, tankki painaa ilman pumppua 900 gr, mutta on siinä kuitenkin lisäksi tankin lasikuitu, takakate, 30 cm jalkatappien "siirtosarja", Fiatin startin solenoidi vaihteensiirtoon yms, eli norsu se on kaikkien valojen yms kanssa. Shinkolla on ajettu, kyllä se kadullakin pitää, paineet jonnekkin 0,8 ja uusi se ei saa olla. Oon uudet renkaat sudittanut n. 0,5 barilla sillai, että puolet kulutuspinnasta jää. Sitten siitä tulee hyvä, eikä vaadi enää pitkiä burniksia, kun on kulunut oikean muotoiseksi. Liinoja ei ole tarvittu enää jatkamisen jälkeen, Porissa kyllä yksi lähtö vähän ryöstäytyi kun yritettiin maailmanennätystä tai jotain, silloin käytiin aika korkealla, mutta aina se keula on alas tullut.
-
Onko PK-seudulle ilmestynyt uusia / muita suositeltavia säätöpaikkoja k7 1000 ecueditor säätöön kuin tuo Samin autopaja? Kovin huonosti löytyy yhteystiedoista lähtien tietoa kys. paikasta.
-
Samin Autopaja
Osoite: Alaniementie 2, 02970 Espoo
Puhelin:050 0777287
Osaa varmasti hommansa, jos on haave saada paperille mahdollisimman suuret teholukemat, kannattaa varmaan mennä muualle :beer:
Samin penkissä 180 hv....
-
Samin Autopaja
Osoite: Alaniementie 2, 02970 Espoo
Puhelin:050 0777287
Osaa varmasti hommansa, jos on haave saada paperille mahdollisimman suuret teholukemat, kannattaa varmaan mennä muualle :beer:
Samin penkissä 180 hv....
Kiitos tästä.
Dynolaput eivät kiinnosta, pitäs vaa saada mosa säätöihin. Tuonne se sit on vietävä jos ei kilpailevia ehdotuksia tule.
-
Samin Autopaja
Tuonne se sit on vietävä jos ei kilpailevia ehdotuksia tule.
Ei tule, kun tuo tekee loistavaa jälkeä kohtuullisella hinnalla.