Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Viritys! / Vs: ECU flashaus
« Uusin viesti kirjoittanut Juha_K Maaliskuu 23, 2019, 10:02:25 ap »
Hyvin pelas noilla ohjeilla. Eli vielä tarkennus, jos joku haluaa rakentaa oman piuhan.
Keltainen - 29
Oranssi    - 30
Punainen  - 32
Musta sekä virtalähteen maa - 35
Virtalähteen +12v - 17

Esim. täältä saa sopivan liittimen https://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-1sets-auto-computer-connector-34-pin-oil-gas-connector-4-1437290-0/1000001310735.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.430b4c4dOxQvKA

2
Suzuki GSX-R750 / Vs: 750 K8 Huoltovälit
« Uusin viesti kirjoittanut Juha_K Maaliskuu 23, 2019, 09:52:20 ap »
Mikähän huolto mahtaa maksaa 2000€? No sellainen kuitti kuitenki löytyi huoltokirjan välistä... Kilometrejä oli siihen aikaan 31k  :D

"Kevät sää, lämmittää, kahvan pohjaan käännättää..." vai kuinka se meni?
Normaalisti ei ole tarvetta tehdä muuta kuin vaihtaa öljyjä noilla kilometreillä.
3
Suzuki GSX-R750 / Vs: 750 K8 Huoltovälit
« Uusin viesti kirjoittanut harriyt Maaliskuu 23, 2019, 05:29:06 ap »
Mikähän huolto mahtaa maksaa 2000€? No sellainen kuitti kuitenki löytyi huoltokirjan välistä... Kilometrejä oli siihen aikaan 31k  :D

"Kevät sää, lämmittää, kahvan pohjaan käännättää..." vai kuinka se meni?
4
Yleinen keskustelu! / Vs: Kenen entinen/nykyinen?
« Uusin viesti kirjoittanut harriyt Maaliskuu 23, 2019, 05:14:47 ap »
Punamusta 750 K8, GW-405, kellään muistoja kapistuksestas?
5
Yleinen keskustelu! / Vs: Kenen entinen/nykyinen?
« Uusin viesti kirjoittanut kilukalu Maaliskuu 19, 2019, 19:52:31 ip »
Punamusta 750 K4 rek: 25-MBC / VT-794. Kenelläkään tietoa hänestä?

Vaikka vähän myöhässä, niin täältä löytyy nykyinen omistaja :)
6
Suzuki GSX-R750 / Vs: K8 swingi vai runko vinossa, vai joku muu pielessä?
« Uusin viesti kirjoittanut harriyt Maaliskuu 18, 2019, 17:29:30 ip »
Kiitos vastauksesta.

Ratas oli luultavasti orkkis ku siinä oli ne kumilätkät kyljissä (?). Siinä tapaukses sillä olis ajettu nyt 45k.
Sitä täs ittekki toivon että vika löytyy swingin puslista tai laakereista tai jotain, ettei ny mikää vääntyny olis.
Ei liene kovin turvallista alkaa väkisin vääntelemään noita alurakenteita.
Muistan kyllä toisinaan kuulleeni jonkillaasen "vingahdukses" swingin akselin suunnalta isommissa töyssyissä.
Ittellä ei vaan oo tarvittavia pukkeja/työkaluja. Eikä ny käsivoimin rynkyttäen mitää väljyyksiä ilmenny.

Noh, se on ny menossa paikalliselle korjaamolle josta löytyy rungonmittausvekottimet. (vähä tämä on ku odottais vastausta aids-testistä (en oo kyllä koskaa ollu)). Alkoi pelottaa seki että miten käy jos ketju hyppää hampaille... Perhana olis vaan pitäny heittää se vanha ratas menemään sen enempää sitä tutkien ja väntää kahvasta ihan huoletta...

Kunhan vaan pääsis heti säiden sallies satulaan. Puoli vuotta jo kitunu kun joka työpäivä joutuu kattella sitä pyörää työpaikalla hallin nurkassa.

Nautinnollisia kilometrejä/kierroksia!
7
Suzuki GSX-R750 / Vs: K8 swingi vai runko vinossa, vai joku muu pielessä?
« Uusin viesti kirjoittanut Juha_K Maaliskuu 16, 2019, 17:58:26 ip »
Ei kannata laittaa hirveästi painoarvoa swingin säätömerkkeihin. Tarkista mitat swingin akselin suhteen.

Mikä eturatas sulla on? Mulla Renthal 520 ultralight eturatas kului ihan vatuilleen ja ketkut meni paskaks aika nopeasti. Renthal ratas istui jotenkin lähempänä moottoria kuin myöhemmin käytössä olleet JT:n rattaat.

Renkaan linjauksesta on paha sanoa. Onhan laakerit, holkit jne. kunnossa?
8
Suzuki GSX-R750 / K8 swingi vai runko vinossa, vai joku muu pielessä?
« Uusin viesti kirjoittanut harriyt Maaliskuu 15, 2019, 14:19:11 ip »
Pistin jo viime kesänä merkille että takarenkaan "takapää" on n. 10mm vasemmalla pyörän keskilinjasta. Renkaan vaihdatuksen yhteydessä otin asian esille mutta pyörätohtori tuumasi että takahäkki varmaanki, että nehän on tuollaisia rimpuloita.

Tässä kesää odotellessa kun vaihdoin ketjun ja rattaat ja suuntailin takarengasta, piti oikeanpuoleista kiristintä viedä noin puolikas merkkiväliä edemmäs kuin vasenta.  Ennen takapyörän löysäämistä, merkit tasan, tarkistin linjauksen, jonka huomasin sojottavan oikealle. Ajattelin että no sehän selittääkin jo osan siitä "sivussa" olemisesta.
Mutta, sitten totesin että eturatas oli kulunut sisäpuolelta jonkunkin verran eli ketjun lenkin syönyt sitä.

Tästähän nyt ei voi muuhun johtopäätökseen tulla kuin että swingi todellakin swengaa ihan eri leveysasteilla kuin kuuluisi.  :-\

Kysymys onkin se, että miksi? Swingi vino, runko vino, voiko olla asennettu väärin...
Ei luulisi rungon olevan vinossa kun mottikin on kuitenkin kiinni. Missään ei näy väkivallan merkkejä. Mutta ei viittis tuhlata 2000€ uuteen swingiin jos vika onkin muualla (ja kyllä, olisin valmis ostamaan uuden orkkis swingin kultaani jos vika siinä piilee  smitten)

Jos esim ketjut olis ollut liian tiukalla, niin olisko pyörän rakenteet antanu periksi ennen kuin ketju?

Kohta vuosi menty ilman kunnon yöunia tämän takia...
Mutta mentiin sitä viimekesänäkin 15000km ja toivottavasti tulevanakin kesänä. Kierossa tai ei. Vaihdetaan sitte ensitalvena taas rattaita.

Yöunien kannalta olis kyllä kiva saada narttu suoraan.
9
Viritys! / Vs: ECU flashaus
« Uusin viesti kirjoittanut Jabe Maaliskuu 13, 2019, 09:22:52 ap »
Nyt muistin, että mulla on koti koneella se alkuperäinen ohjelmointipurkin teko ohje, eli se piirilevy. Sehän on gen1 busaan tehty, voin sen tänne jakaa viikonloppuna.
Mutta woolichin sivuilta olen ladannut ohjeet muutamaan eri pyörään, mihin johdot laitetaan, jos siitä on apuja. Löytyy ainakin type 1a, 2 ja 4.
10
Viritys! / Vs: ECU flashaus
« Uusin viesti kirjoittanut Juha_K Maaliskuu 12, 2019, 16:51:53 ip »
On mullakin tällainen. Ihan vaan varmistuksena olisi mukava verrata, että piuhat menee oikeisiin kohtiin liittimessä. Mutta eiköhän se tästä.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10