Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Ostetaan! / Gsxr1000 k3-k4 takahäkki, myös romut
« Uusin viesti kirjoittanut Max972 tänään kello 00:37:46 »
Hakusessa esim kolaroitu takahäkki...vain runkoon kiinnittyvät osat pitäis olla kunnossa...loput voin tehdä itse!

Tarjoa privalla tai txt nolnelnol-viisviiskasikasi692
2
Korjaus / huolto! / Vs: jäähdyttimen tuuletin k1
« Uusin viesti kirjoittanut Jabe eilen kello 21:43:38 »
Siinä on tuulettimelle oma lämpökytkin mikä ohjaa relettä, jompikumpi noista taitaa olla rikki.
Releelle voi syöttää +12V mustaan johtoon, jos toimii, niin todennäköisesti kytkin rikki (hyppyjohto lämpökytkimelle).
3
Korjaus / huolto! / Vs: Gsxr 750 k4 rajottaja 11000rpm
« Uusin viesti kirjoittanut Teemu.k eilen kello 21:02:31 »
mulla löytys k3 tonnisen pumppu onkahan sama ??

Ei oo sama ainakaan varaosa numeron perusteella, mutta siintä ei ole tietoa käykö muut bensapumput tähän vekottimeen.
Myös vähä kiinnostelis et meneekö noi k3-6 1000 tps anturit. Jos noissa omissa on se vika.
4
Korjaus / huolto! / Vs: Gsxr 750 k4 rajottaja 11000rpm
« Uusin viesti kirjoittanut Teemu.k eilen kello 18:48:00 »
Ja kansi remppaa tähän on ilmeisesti jossakin kohtaa tehty.

Tätä ja pätkimistä teki aikaisemmin, johdon paikkaaminen auttoi tähän.


Tosin eipä toi johdonpaikkaus nyt edelleenkä ihan aukoton ole.
5
Korjaus / huolto! / Vs: Gsxr 750 k4 rajottaja 11000rpm
« Uusin viesti kirjoittanut Teemu.k eilen kello 18:43:27 »
Pohjalla olevan "teepussin" saa erikseen ostettua, mutta sen pystyy kyllä putsaamaankin. Varsinainen suodatin on sen isomman mötikän sisällä
ja sitä ei saa erikseen ostettua. Jotkut on huuhdellut sitä väärään suuntaan, mutta en tiedä kuinka hyvin se pelittää.

Helpoimmalla pääset kun ostat uuden käytetyn pumpun.

Ton "teepussin" putsaus ei auttanut ollenkaan. Meno edelleen tökkää 1100rpm. Oli ajossa dealermodessa, pitäiskö sen -C00 viivan pysyä keskellä kokoajan?
Ja yritin käyttää tota pumppua suoraa akulta, mut en tässä tehtävässä onnistunut. Siinä liittimessä on kolme piuhaa, kaks menee pumppuun ja yksi pumpun pohjaan. Laitoin akusta piuhat niihin liittimiin, jotka menevät pumppuun ja tyhjäksi sen mikä menee pohjaan.
6
Korjaus / huolto! / Vs: Gsxr 750 k4 rajottaja 11000rpm
« Uusin viesti kirjoittanut rata03 eilen kello 16:37:09 »
mulla löytys k3 tonnisen pumppu onkahan sama ??
7
Korjaus / huolto! / Vs: Gsxr 750 k4 rajottaja 11000rpm
« Uusin viesti kirjoittanut Juha_K eilen kello 06:23:39 »
Pohjalla olevan "teepussin" saa erikseen ostettua, mutta sen pystyy kyllä putsaamaankin. Varsinainen suodatin on sen isomman mötikän sisällä
ja sitä ei saa erikseen ostettua. Jotkut on huuhdellut sitä väärään suuntaan, mutta en tiedä kuinka hyvin se pelittää.

Helpoimmalla pääset kun ostat uuden käytetyn pumpun.
8
Korjaus / huolto! / Vs: Gsxr 750 k4 rajottaja 11000rpm
« Uusin viesti kirjoittanut Teemu.k Toukokuu 24, 2018, 23:24:54 ip »
Tein tohon nyt jonkun ohjeen mukaan bensapumpun testin. Eli 2x 5s virrat päällä ja sain tällä tavoin tulemaan 100ml bensaa. En löytänyt nopealla googletuksella paljon sieltä pitäis tulla bensaa. Ja jos vika tossa pumpussa, niin onko sille itse tehtävissä mitään?
Akku ja tulpat on vaihdettu. Ja mitään vikakoodeja ei anna.
Tuotto on yli 50% liian vähän (168ml on vastaavan kusiaisen) niin vahvasti vaikuttaa siltä, että suodattimet on tukossa.
Tarkemman testituloksen saat kun syötät pumpulle virtaa suoraan akulta sen 10s.

Tosi vähän löydän tost pumpusta tietoa netistä. Mahtaakohan siihen saada pelkkää suodatinta? Tai pystyykö sitä putsailee itse? Vai pitääkö alkaa suoraa tilaamaan uutta pumppua?
9
Korjaus / huolto! / Vs: Gsxr 750 k4 rajottaja 11000rpm
« Uusin viesti kirjoittanut Juha_K Toukokuu 24, 2018, 22:24:14 ip »
Tein tohon nyt jonkun ohjeen mukaan bensapumpun testin. Eli 2x 5s virrat päällä ja sain tällä tavoin tulemaan 100ml bensaa. En löytänyt nopealla googletuksella paljon sieltä pitäis tulla bensaa. Ja jos vika tossa pumpussa, niin onko sille itse tehtävissä mitään?
Akku ja tulpat on vaihdettu. Ja mitään vikakoodeja ei anna.
Tuotto on yli 50% liian vähän (168ml on vastaavan kusiaisen) niin vahvasti vaikuttaa siltä, että suodattimet on tukossa.
Tarkemman testituloksen saat kun syötät pumpulle virtaa suoraan akulta sen 10s.
10
Korjaus / huolto! / Vs: Gsxr 750 k4 rajottaja 11000rpm
« Uusin viesti kirjoittanut Teemu.k Toukokuu 24, 2018, 19:55:19 ip »
Tps ongelmaa pyörässä kyllä on ollu. Pätki ja hävitti tehot, mutta asia korjaantui kun korjaili piuhoja. Oli siis ollut powercommander jossain kohtaa kiinni ja ilmeisesti tps antorilta ryöstetty PC:lle ja huonosti laitettu takaisin. Voisikohan tämä vika edelleen johtua noista tps anturin piuhoista?
Sivuja: [1] 2 3 ... 10