Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Korjaus / huolto! / K5 1000 käy rikkaalla
« Uusin viesti kirjoittanut Juha_K Heinäkuu 12, 2019, 16:36:19 ip »
On pieniä ongelmia K5 1000 tekniikan kanssa. Käy aivan hemmetin rikkaalla pienillä kierroksilla.
Sitten kun saa kierroksia niin alkaa toimimaan normaalisti.

Ei johdu alipaineletkuista eikä IAP sensorista.
TPS anturissa vika ei todennäköisesti ole, koska sama juttu kahdella eri anturilla.
Ei johtunut tulpista.
Suuttimet testasin ja ne ei ainakaan vuoda.

En sen paremmin tiedä tekniikan historiaa, mutta nokat ollee STR Type-S.

Onko muita hyviä ehdotuksia?  ;D

Tehot on tallella, Naukkarisen penkistä viime kesänä.


2
Korjaus / huolto! / Vs: 1000 k7
« Uusin viesti kirjoittanut KassuB Heinäkuu 12, 2019, 09:48:55 ap »
Jos virta katkeaa tulpilta ja polttoainetta syötetään kuuluu pamahdus pakoputkesta kun virrat palaa takaisin.

Mielestäni on normaalia että moottorijarrutuksessa polttoaineen syöttö katkeaa ja palaa kun kierrokset laskee tai kaasua avataan.
3
Korjaus / huolto! / 1000 k7
« Uusin viesti kirjoittanut Jmt Heinäkuu 11, 2019, 22:57:40 ip »
Mikähän vois olla kun kaasun laskee 6 vaihteella niin tuntuu kuin virrat katkeis
4
Suzuki GSX-R750 / Vs: kylmäkäynnistys onkelma
« Uusin viesti kirjoittanut ekkeri69 Heinäkuu 11, 2019, 20:44:50 ip »
itellä varmaan toi 1300 lämpösenä tyhjäkäynti. samaa ongelmaa ennen kun tyhjäkäynti oli 1000 nurkilla tai hiukan alle.
5
Suzuki GSX-R750 / Vs: kylmäkäynnistys onkelma
« Uusin viesti kirjoittanut Kilokiksu Heinäkuu 11, 2019, 15:06:34 ip »
Itsellä on K5 sama ominaisuus. Kylmästä laittaessa käyntiin käy nätisti 3-5 sekuntia ja sitten sammuu. Toisella starttauksella käy sitten normaalisti. Tämän pystyy "ohittamaan" nostamalla antamalla kierroksia ihan vähän. Jokin 1300-1500rpm antaa vaikka tuon 5 sekuntia niin ei tarvitse startata kahdesti.
6
Tien päällä! / Vs: Tampereen Gixxeristit
« Uusin viesti kirjoittanut gsxr1000k7 Heinäkuu 11, 2019, 10:40:05 ap »
moi, olisiko tänä vuonna kokoontumista ?
7
Suzuki GSX-R600 / Vs: 2005 Gixxeri sippas kesken ajon.
« Uusin viesti kirjoittanut Akoji Heinäkuu 11, 2019, 07:39:15 ap »
Olen jo muutettu.
8
Suzuki GSX-R750 / Vs: kylmäkäynnistys onkelma
« Uusin viesti kirjoittanut Akoji Heinäkuu 11, 2019, 07:37:50 ap »
Pidän ajattelutavanne.
9
Korjaus / huolto! / Vikakoodi C28
« Uusin viesti kirjoittanut Antti666 Heinäkuu 08, 2019, 22:00:31 ip »

Pyöränä Suzuki Gsx-r 1000 K9

Moottori on vaihdettu L0 mallista. Vikakoodi tullut ilmeisesti sen jälkeen?? (entinen omistaja vaihtanut) Anturit ja boxi pyörän omat K9.
Staattori ja puolat ilmeisesti L0 mallista, mutta ovat samalla numerolla. Boxissa vakio ohjelma.

Vikakoodit C28 Tulee heti kun laittaa vaihteen päälle. Eli herjaa toisio kaasuläppiä. Servomoottori mitattu ja käytetty aukiki. Molemmat tps-anturit mitattu ja säädetty. Johdot mittaus Boxille asti, ok.

Sitte jos ottaa vaihdeanturin liittimen irti, vikaa ei tule ja läpätki toimii oikein. Vaihdenäyttö toimii ihan normaalisti, mitä nyt vapaa ei aina näy..

Alkaa ideat loppumaan...Oisko vinkkejä?
10
Ostetaan! / O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori
« Uusin viesti kirjoittanut kapylemha Kesäkuu 29, 2019, 21:33:59 ip »
Morjens!

Ostetaan yksi täydellinen K3-K4 1000 moottori. Mitä vähemmän ajettu ja mitä enemmän viritetty, sitä parempi.
Tietyin varauksin voin ostaa K1-2 koneen. Tarvitsen tuolloin mukaan imusarjan ja ECM:n (viisaammat korjatkoot, jos olen väärässä)
Sivuja: [1] 2 3 ... 10