Kirjoittaja Aihe: Mutka  (Luettu 4310 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Piksu

• Vieras
Mutka
« : Heinäkuu 13, 2008, 15:14:06 ip »
Onko kellään kokemusta turbotetusta pyörästä? Itse olen kuolannut jo muutaman viikon puhallinta pyörään.. Kun se vaan tuntuu jo niin kesyltä (kun sillä käy sillointällöin ajelemassa).  :D Ei vaan ole minkäänlaista kokemusta sellaisesta, että pystyykö sillä enää ajamaan esim. kaupungissa. Ei olisi nimittäin enää kovinkaan pahan hintainen.  ::)

http://www.turbo-kits.com/gsxr-1000_turbo_kits.html

Poissa maKe

• Hero Member
Vs: Mutka
« Vastaus #1 : Heinäkuu 13, 2008, 16:18:19 ip »
Minkä ikäseen ois tulossa? Kääntysin ite ainakin proboostin puoleen tai sit jos välttämättä ulkomailta niin RCCturbos, Velocity racing tai bigccracing jos vimpan päälle laatusatsin haluaa (GT28r ja Tialin hukkis+dumppi yms. laatupalikkata).

Tosin ei tuo K5-K6 alakerta pelkällä paksumalla kansipahvilla kestä mitään 230-250whp kovin pitkään vaan tarttet vähintää ARP pultit, wiseco/JE matalaruttuset turbomännät ja suositeltavaa vielä vois olla Carillo/Eagle veivit niin  vissii tolla bigcc:n kitillä vois kutitella jo iisisti 250-300hp rengastehoja.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Piksu

• Vieras
« Vastaus #2 : Heinäkuu 13, 2008, 16:50:20 ip »
No sehän on aika varma juttu, että ei sillä kilometrejä paljoa karttuisi, jos ei alakertaa uusiksi laittaisi.. K5 on pyörä johon olen haaveillut satsia. Se siinä vain on, että jos rupeis laittaa mäntää, kankeja ym. uusiksi, niin tulisi varmaan kalliimmaksi osat kuin itse pyörä on.

Poissa maKe

• Hero Member
« Vastaus #3 : Heinäkuu 13, 2008, 19:07:21 ip »
No pelkät JE männät 400€ jenkeistä ja carillo veivit 850€...ei hirveän kallis henkivakuutus moottorille meikän mielestä. Toki sit wiseco/eagle valinta vieläkin halvempi. Bensapuoli rupee jo tossa 250hp korvilla vaatii päivitystä niin siihenkin joutuu satsaa.

Mikset aattelis 1070cc big bore settiä ton ahtamisen sijaan? About saman verran uppoo hilloo ja takis tehot liikkuu siellä 200-210 pintaa eikä mitään turpo viiveitä... Ei oo hidas enää sen jälkee.  8)
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Vilikki

• Vieras
« Vastaus #4 : Heinäkuu 14, 2008, 07:38:02 ap »
Ja k5:n turbon saaminen papereihin aika kohtalaisen kallista, taitaa sellanen 2000 erppaa mennä käyttää ruotsissa päästötesteissä.

Ja jos mokaat turbotetulla prätkällä liikenteessä ilman että turbo papereissa, niin voit olla varma että maksat kaiken lystin itse.

Poissa Juhis

• G#6
  • Jr. Member
  • **
« Vastaus #5 : Heinäkuu 14, 2008, 08:32:58 ap »

Poissa amek

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #6 : Heinäkuu 14, 2008, 08:38:16 ap »
Ja k5:n turbon saaminen papereihin aika kohtalaisen kallista, taitaa sellanen 2000 erppaa mennä käyttää ruotsissa päästötesteissä.

Oletkos itse muutoskatsastanut pyöräsi putkiston vaihdon jälkeen?

Hiukan leventää katteita, niin kaikki mahtuu hyvin sinne piiloon, sekä tekee orkkisputken sisälle kunnon viriputken, niin "hyvä siitä tulee, ku maalataan.."
Six-Päckin saa kaupasta, ei treenaamalla...

Poissa amek

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #7 : Heinäkuu 14, 2008, 08:43:19 ap »
Onko kellään kokemusta turbotetusta pyörästä? Itse olen kuolannut jo muutaman viikon puhallinta pyörään.. Kun se vaan tuntuu jo niin kesyltä (kun sillä käy sillointällöin ajelemassa).  :D Ei vaan ole minkäänlaista kokemusta sellaisesta, että pystyykö sillä enää ajamaan esim. kaupungissa. Ei olisi nimittäin enää kovinkaan pahan hintainen.  ::)

http://www.turbo-kits.com/gsxr-1000_turbo_kits.html

Ei muuta kuin fööniä kiinni vaan jos siltä tuntuu, ainakin on mopo erilainen mitä muilla, heh
Kandee kysästä kotimaastakin turbotuksia, itse kyselin viime talvena/keväällä kun tuota virisatsia tuli hommattua ja tehtyä, niin
avaimet käteen periaatteella oli n.4k€... et välttämättä en lähtis vielä tilaamaan jenkeistä 3.5 k$ hinnalla +tullit+alv+asennus..!
Six-Päckin saa kaupasta, ei treenaamalla...

Vilikki

• Vieras
« Vastaus #8 : Heinäkuu 14, 2008, 11:52:17 ap »

Oletkos itse muutoskatsastanut pyöräsi putkiston vaihdon jälkeen?

Hiukan leventää katteita, niin kaikki mahtuu hyvin sinne piiloon, sekä tekee orkkisputken sisälle kunnon viriputken, niin "hyvä siitä tulee, ku maalataan.."

Hieman eri asia virittää pyörän ääniä kuin tehoja.

Oletuksena kuiten, että mutka paikallaan taitaa prosentit mennä yli 120%:n... ja tällöin jos ei ole lappuja et tehot ollu alle 120%, niin on varmaa, että yhtiö perii maksunsa korkojen kanssa takaisin.

Piksu

• Vieras
« Vastaus #9 : Heinäkuu 17, 2008, 17:13:46 ip »
No juu.. onhan näitä mielipiteitä, niinkin paljon kuin on kirjoittajia, mutta se olisi nyt vain haave (toistaiseksi) ja yritin tiedustella onko jollakin kokemuksia mutkasta.. Ajettavuus kaupungissa??