Kirjoittaja Aihe: Powercommander III USB K5 1000  (Luettu 1907 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1076
  • GSX-R
Powercommander III USB K5 1000
« : Heinäkuu 23, 2008, 11:28:34 ap »
Säästin ja ostin käytetyn.  :(
 
Maajohtoon joka kytketään akun miinukseen tulee kaksi johtoa, musta ja musta/valkoraita. Tästä on kuitenkin musta/valko katkaistu ja johtoa jatkettu moottorin oikealle puolelle, johdon päässä punainen laatta (samanlainen kun TPS-sensorin johtoon tulevan johdon päässä).

Miksi näin on menetelty, onko jotain häiriöitä yritetty vähentää vai rakentaa shifteriä kun pistokkeseen liitettävä katkoo vain toisia suuttimia.

Jotain viisauksiahan on käytettyjen viriosien hankinnasta ollut.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2008, 13:58:31 ip kirjoittanut KassuB »

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1076
  • GSX-R
Vs: Powercommander III USB K5 1000
« Vastaus #1 : Elokuu 20, 2008, 13:57:44 ip »
Asia selvinnyt, musta/valkoraita johto kytketään TPS-sensorin maajohtoon. Näin saadaan tarkempi kaasuläpän avautuma. Johtomuutos tehty valmistajalla kun käytössä oleva tiedonkeruu ilokaasutetussa laitteessa ei näyttänyt oikein. PC sisältä vakio.