Kirjoittaja Aihe: Tehtaan lupaukset höpö höpö?  (Luettu 3674 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Evo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 35
Tehtaan lupaukset höpö höpö?
« : Elokuu 22, 2008, 07:09:26 ap »
K6 tonnari,"muutokset" komentaja ja mivv slip on...158hv ja 109nm?! Miksi,oi miksi? Sen tiedän että suomessa on yksi virallinen penkki ja siihen pääsy on vaikeaa koska opiskelijat räplää sitä jatkuvasti Ü viaber sanoi että oikealla änkkärillä voisi teho alkaa 16... Viimeksi kun lehteen kokeilivat 12 eri sliparia taisi niistä muutamat vähentää tehoa...minulla yksi niistä =( mitä lukemia muut saaneet?
Olla rohkea ei ole sama asia kuin etsiä vaaraa.

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1076
  • GSX-R
Vs: Tehtaan lupaukset höpö höpö?
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2008, 09:01:55 ap »
Onko teho mitattu noisekillerillä? Mivv sportline antoi testissä 162,1 hv/106,2Nm (vakiovaimennin 161 hv/105,5 Nm)

Ei paljon ole eroa, vakion 161 ja viritetyn 158.

Mikä numerosarja ECU:n päällä? 32920-41G-??

Poissa AlluR

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 44
Vs: Tehtaan lupaukset höpö höpö?
« Vastaus #2 : Elokuu 24, 2008, 11:11:36 ap »
mitä lukemia muut saaneet?

157 hv & 104 Nm. Arrow slipari, mitattu Viaberilla.
1000 K6 (EX)
600 K6 (EX)

Eppari

  • Vieras
Vs: Tehtaan lupaukset höpö höpö?
« Vastaus #3 : Syyskuu 05, 2008, 12:23:29 ip »
K6 tonnari,"muutokset" komentaja ja mivv slip on...158hv ja 109nm?! Miksi,oi miksi? Sen tiedän että suomessa on yksi virallinen penkki ja siihen pääsy on vaikeaa koska opiskelijat räplää sitä jatkuvasti Ü viaber sanoi että oikealla änkkärillä voisi teho alkaa 16... Viimeksi kun lehteen kokeilivat 12 eri sliparia taisi niistä muutamat vähentää tehoa...minulla yksi niistä =( mitä lukemia muut saaneet?

EVO kuules rauhotu :D Haet kärkkäiseltä Termignonin putkiston niin alkaa sunki vanhasta kiksusta irrota ja Tre Mod kans tulille :D

T. Erkka sieltä Joutsasta  knuppel2

Poissa Iletsu78

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: Tehtaan lupaukset höpö höpö?
« Vastaus #4 : Syyskuu 10, 2008, 21:53:04 ip »
Itellä K6 kilogigsu antoi bike-foxin penkissä 161.7hp ja 119nm. Laitettu Bmc:n vapari, Leo Vince slipari ja ecu säädetty. Persetuntumalla parantui kyllä huomattavasti, minkä tosin suurelta osin epäilen johtuvan alkuperäisen ilmanputsarin tukkoisuudesta... Pyörään tuli aivan uusi herkkyys ja nyt keulii kivasti myös kakkosella kaasulla O0

Poissa Tommi

  • G#15
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 956
    • The Slow And Pathetic
Vs: Tehtaan lupaukset höpö höpö?
« Vastaus #5 : Syyskuu 11, 2008, 07:40:14 ap »
Itellä K6 kilogigsu antoi bike-foxin penkissä 161.7hp ja 119nm. Laitettu Bmc:n vapari, Leo Vince slipari ja ecu säädetty. Persetuntumalla parantui kyllä huomattavasti, minkä tosin suurelta osin epäilen johtuvan alkuperäisen ilmanputsarin tukkoisuudesta... Pyörään tuli aivan uusi herkkyys ja nyt keulii kivasti myös kakkosella kaasulla O0

Siis mitä !!!!
Keulitteko te noilla pyörillä?? Sehän on laitonta...    tickedoff    knuppel2

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1076
  • GSX-R
Vs: Tehtaan lupaukset höpö höpö?
« Vastaus #6 : Syyskuu 11, 2008, 10:04:58 ap »
Dynoissa on eroja ja eri renkaatkin vaikuttaa tehoon, samoin moni muu pikkuasia. Saattavat suuttimetkin mennä joskus tukkoon (tähän löytyy puhdistusaineita jotka saattavat jopa toimia, kehitetty todennäköisesti kauppasaarron takia). Karsta vaikuttaa myös virtauksiin.

Eikä taida se Suzukin alkuperäinen suodatin olla uutena tukkoinen, titaaniventtiilit vaatii puhdasta ilmaa.

Suurin hyöty vaimentimen vaihdolla saadaan vääntökäyrään, yleensä Euro kuoppa jossain 4000 paikkeilla.

HUOM !! Foorumeilta voi lukea mielipiteitä  tickedoff , vasta kun tulostaa sen paperille niin painettu sana on tosi.