Kirjoittaja Aihe: Jarrupalat  (Luettu 33972 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jartze

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 140
Jarrupalat
« : Maaliskuu 10, 2008, 21:17:44 ip »

Onko kukaan kokeillut sintteripaloja vai kannattaako edes harkita. Onko mitään hyötyä katuajossa?
Vai voiko sinttereitä ylipäätään laittaa vakio levyille?

Vai onko kaikilla niin uudet mopot ettei ole tarvinnut vielä jarrupaloja vaihdella  :)


Poissa Jatu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 678
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #1 : Maaliskuu 11, 2008, 00:25:03 ap »
Ainakin noissa sbk:n jarrupala"mainoksissa" (eli Duellin kuvastosta luntattuna) lukee, että ei missään nimessä saa laittaa jos alkuperäiset ei oo ollu sintratut  :)
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa Jartze

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 140
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #2 : Maaliskuu 13, 2008, 23:01:57 ip »
Mitkä palat sä loppujenlopuks ostit?

Stormilta ostin Tampereelta jotkut ABC tai EBC tai mikä se nyt oli merkkiset? Ei sintterit vaan tavalliset.

Siellä ne nyt lojuu tallin hyllyssä kun ei eteen tarviikaan vaihtaa. Taakse vaihdan renkaavaihdon yhteydessa.


Poissa Jartze

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 140
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #3 : Maaliskuu 13, 2008, 23:10:07 ip »
Kysyitkö sä noista sintteripaloista mitään?

En. Kuka nyt myyntimiehen puheisiin luottais  ;D




Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #4 : Toukokuu 21, 2008, 23:58:31 ip »
Itellä oli viime kesänä Brakingin CM66R sintteri kisapalat vakiolevyillä ja goodridgen letkuilla. Kadulla en tykännyt laisinkaan koska jarrut eivät lämmenny tarpeeksi että palat purisivat kunnon tuntumalla, vaan tuntuma jäi aika kovaksi ja kolkoksi. Toisaalta radalle kun lähti niin sitten alko tapahtua. Kierros kierrokselta tuntuma ja teho parani eikä hyytymisestä tietoakaan.

Tälle kaudelle vaihdoin vanhat vakiot tilalle ja jätin nuo palat hyllyyn venaamaan ratapäiviä varten. Aivan riittävän hyvät vakiopalat on katukäytössä, letkut ja nesteet ne suurimman eron tekee ja kunnon pääsylinteri.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #5 : Kesäkuu 05, 2008, 11:36:19 ap »
huomasin tosa viime lauantaina että takaata on jarrupalat loppu! WTF??? k7 mopo,ajettu 5300km ja palat loppu!! mitä vit.. ei käyny edes mielessä tarkastaa niitä ennenku rupes kuulumaan ihme ääntä takaata.
mites muilla? k6:lla mentiin komeesti 10tkm,eikä palojen loppua näkyny..

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #6 : Kesäkuu 05, 2008, 14:12:09 ip »
juuri näin!! prkl,tainnu ex-omistaja vaihtaa jotkut vanhat palat taakse? ja omasta mielestä käytän melko vähän takajarrua..

Poissa AlluR

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 44
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #7 : Lokakuu 04, 2008, 22:57:23 ip »
Morjens, nostetaas tätä aihetta vähän.

Elikkä K6:ssa rupee olemaan etupalat finaalissa ja jarruremonttia olisi talven aikana tarkoitus tehdä. Onko täällä kokemuksia noista aftermarket sintteripaloista (EBC,Ferodo ym,ym)? Kannattaako sellaisia asennella vai pysyä orkkis paloissa ? Radalla tulee jonnin verran käytyy ja katua kulutettua yli 10 tkm kesässä...
1000 K6 (EX)
600 K6 (EX)

Poissa TRD

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 116
    • Only Fast motorsport
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #8 : Lokakuu 06, 2008, 10:41:47 ap »
Taistelin omassa K4 1000 ratamopossa etujarrujen kanssa koko kauden. Brakingin levyt molemmissa päissä ja paikallaan brakingin jarrupalat. Toimi ihan jees kunnes laitoin eteen SBS:n palat. Tai kyllä ne SBS:t ihan suht jees toimi kunnes vauhti kasvo niin ne "suli" noihin levyihin kiinni ja palat kesti pari kolme ratapäivää. Sitten kokeilin Brakingin omia jarrupaloja niin hyvät jarrut oli ja tuo sulamis ilmiö katosi. Sitten laitoin Suzukin originaali palat niin tuli aivan hemmetin hyvät jarrut ja sulamisilmiöö ei ollu. Palat myöskin kestää pidempään kuin brakingit tai sulavat SBS:t.

Nuo SBS:t toimii originaali levyllä ihan hyvin ja paketissa lukee, että ne on sintteripalat. Kuitenkin ne on perus korvaavat originaali pyörään eli kyllä ne originaalitkin sintteripalat on tänä päivänä. Lopputuloksena mitä jutellu muiden ratakuskien kanssa niin suurin osa käyttää kisalevyilläkin originaali paloja oli pyörän merkki mikä tahansa. Toimii ja varma, että ei oo mitään yhteensopivuus ongelmia jne. Vertaa SBS:ää ja originaalia esim. niin hinnassa tais olla peräti 20e hintaeroa eli aivan sama saati kun ne kestää pidempään.

Kisalevyjä ei sitten kannata laittaa katumopoon mikäli ne on täys uivat. Ne ui sen verran rajusti että "hakkaa" mäntiä satuloissa sen verran sisälleppäin et jarrut häviää jos ajaa pitkään koskematta jarruun. Siis ekan kahvan vedon verran, mutta se voi olla kohtalokasta.

Ratakäytössä jarrunesteen vaihto useita kertoja kesän aikana. Usein satuloiden pesu ja varmistus, että männät varmasti liikkuu tasaisesti ja herkästi. Täytyy helposti sormin painamalla mäntien mennä sisälle. Itse kaatusin kesäkuussa kun männät hieman takerteli ja palat ei painunu tasaisesti levyä vasten vaan haukkasi kiinni. Noista satuloista kannattaa pitää huolta vaikkei radalla ajaisikaan. Kahnaavat palat saattaa aiheuttaa etupyörän rajun laahaamisen vaikkei jarrua painettaisikaan ja hieman hiekkaa tiellä niin nurissa ollaan. Samaten se jarrunestesäiliön korkki pitää muistaa aina palojen vaihdon yhteydessä avata ja kummikalvo oikasta.

Varmaan monille tuttuja asioita, mutta koskaan ei voi liiaksi muistuttaa :)
Mopoilua vuodesta 2006

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1075
  • GSX-R
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #9 : Lokakuu 06, 2008, 12:01:07 ip »

Varmaan monille tuttuja asioita, mutta koskaan ei voi liiaksi muistuttaa :)


Pitää käydä omastakin jarrut läpi talven aikana, onhan takana jo 15000.

HUOM !   TRD puhuu kokemuksesta   :)

Poissa Petsku73

  • G#18
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #10 : Maaliskuu 23, 2009, 20:14:48 ip »
Mitenkäs tää nyt menee.
Käsitin että tässä kikottimessani, on vakiopalat, sintteripalat. Olenko antanut itseni ymmärtää aivan keturalleen. (ei olisi kovin ihmeellistä, jos TAAS näin tapahtui  crazy2)

Tilasin sitten kiireessä EBC:n sintteriset A379HH Front Sintered Brake Pads, kun näytti siltä, että edessä ei ole enää toisissa paloissa kuin muutama milli pintaa jäljellä. Sekä näytti vähän siltä, että palat ei ole täysin ehtä, vaan vähän irti siitä rauta/kiinnike osasta.
Meniköhän aivan mettään noitten kanssa?


Poissa Mikko

  • G#13
  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1544
  • M.M
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #11 : Maaliskuu 23, 2009, 20:22:57 ip »
Tais olla että jos sintteri palan heittää normi kiekolle niin hajalle mänö  knuppel2

Poissa Petsku73

  • G#18
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #12 : Maaliskuu 24, 2009, 13:00:07 ip »
Eli jos heitän tohon kilo K6:seen sintteripalat eteen, on levyt kohta entiset?

Katselin, että Allbrightin, ja lähes jokaisen varaosatarvikehärpäkemyymälän valikoimista löytyy kuitenkin ihan pyörän merkkimallihaulla tuommoisia paloja. Ei se tietenkään sitä sano, että ne käypäiset olisi? 

Poissa Jani

  • G#4
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 894
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #13 : Maaliskuu 24, 2009, 13:50:26 ip »
Mulla on kanssa tunne et sintteripalojen kanssa pitäis olla jotku toiset levyt, mutta joku varmaan kertoo jolla on faktatietoa?  ???
Ex 750 K6
Ex 1000 K7
Ex Busa K8
Ex 1000 K9
Speed Triple 2011

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #14 : Maaliskuu 24, 2009, 14:25:56 ip »
Eli jos heitän tohon kilo K6:seen sintteripalat eteen, on levyt kohta entiset?

Katselin, että Allbrightin, ja lähes jokaisen varaosatarvikehärpäkemyymälän valikoimista löytyy kuitenkin ihan pyörän merkkimallihaulla tuommoisia paloja. Ei se tietenkään sitä sano, että ne käypäiset olisi? 

Sulla on RST levy.  ::)
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Petsku73

  • G#18
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #15 : Maaliskuu 24, 2009, 14:46:24 ip »
Eli käykö Sintteriset RST levyille? Määtiedä. Tää on taas tätä. Mä vaan ajan, ja korjaan/korjautan jos menee rikki.   crazy2

Poissa Petsku73

  • G#18
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #16 : Maaliskuu 25, 2009, 15:08:38 ip »
Eli KVG ainakin sanoo, että Sintteriset palat vaatii RSTlevyt, koska sintteripalat käyvät lämpöisempinä, ja saattavat aiheuttaa rautalevyille lämpöshokin, ja pahimmassa tilanteessa pamahtaa tuhannen sellaisen päreeksi. Tosin ei ehkä ihan kadulla.
Katotaan miten toimii.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #17 : Maaliskuu 25, 2009, 19:18:35 ip »
Kyllä ne käy ihan loistavati. Mitkä palat meinsit laittaa? Mulle riittäs vakiot hyvin kadulle ja radalle vakio levyillä. Radalle pelkästään vaihdan yleensä nuo Brakingin CM66R:t ja ne puree ihan sikana siellä.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Petsku73

  • G#18
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #18 : Maaliskuu 25, 2009, 19:27:46 ip »
Kyllä ne käy ihan loistavati. Mitkä palat meinsit laittaa? Mulle riittäs vakiot hyvin kadulle ja radalle vakio levyillä. Radalle pelkästään vaihdan yleensä nuo Brakingin CM66R:t ja ne puree ihan sikana siellä.

EBC-FA379HH
Taitaa olla kuitenkin aika perussettiä.
Oli vain kiire saada, kun näytti siltä että kelit alkais olemaan kohdallaan.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #19 : Maaliskuu 25, 2009, 19:42:25 ip »
Hyvät nuokin on. Vesrahin RJL:t pitäs jostakin saada. Ylistetään maasta taivaaseen ulkomailla noita.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #20 : Heinäkuu 17, 2009, 11:53:18 ap »
Kyllä ne käy ihan loistavati. Mitkä palat meinsit laittaa? Mulle riittäs vakiot hyvin kadulle ja radalle vakio levyillä. Radalle pelkästään vaihdan yleensä nuo Brakingin CM66R:t ja ne puree ihan sikana siellä.

EBC-FA379HH
Taitaa olla kuitenkin aika perussettiä.
Oli vain kiire saada, kun näytti siltä että kelit alkais olemaan kohdallaan.

sulla on kans k7 kilonen? mun pitäis kans vaihtaa eteen jarrupalat,onko noi EBC:t ollu hyvät?
sit tarttis vielä takajarrulevy ja palat uusia. ehdotuksia?

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #21 : Heinäkuu 17, 2009, 11:56:28 ap »
Jos tosi hyviä ja kestäviä haluat, niin Vesrah SRJL 17:t Tai sitten vähän halvemmat RJL:t
Mulle tulee nuo SRJL:t seuraaviks kun nää nykyset brakingi CM66R:t oon saanu kulutettua kun oli 160€ setti kun vuos sitte ostin...

Taakse vakiot vaan.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa hartikkala

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 71
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #22 : Syyskuu 28, 2009, 17:24:57 ip »
Onko meillä nyt yksimielistä mielipidettä siitä että mikä on se sopivin "vakio"jarrupala?

Poissa enriikke

  • G#5
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 785
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #23 : Syyskuu 28, 2009, 20:24:46 ip »
Onko meillä nyt yksimielistä mielipidettä siitä että mikä on se sopivin "vakio"jarrupala?
no jos kelpaa ihan tavan pala,ni sbs sintteri palat!hyllykamaa ylensä ja hinta n:70e eteen.itellä nuo ja hyvin pelittää....tai sit en vaa ole vetomiehiä  2funny
Päässä vähemmän järkeä,kun kilpailuviettiä!!!

Poissa MM77

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 120
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #24 : Syyskuu 28, 2009, 22:49:56 ip »
Hommasin k4 tonniseen kesällä ebc:n sintteripalat kun vanhatkin oli sintterit.
En oikein tykkää kun vaatii lämpöä että puree kunnolla.Eka jarrutus esim. suoran jälkeen niin tuntuu että menis metrin-pari alussa pienemmällä jarrutusteholla ennen kun palat puree paremmin...
Tiedä sitten paranisko edes vähän teräspunosletkuilla...

Poissa Jabe

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 654
  • GSX-R 600 K6
Jarrupalat
« Vastaus #25 : Tammikuu 04, 2014, 21:32:06 ip »
Mitäs jarrupaloja olette radalla käyttäneet?
En haluaisi kuitenkaan mitään on/off paloja.
Olisikos SBS Dual Carbon hyvä?

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1801
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #26 : Tammikuu 04, 2014, 22:48:20 ip »
Mitäs jarrupaloja olette radalla käyttäneet?
En haluaisi kuitenkaan mitään on/off paloja.
Olisikos SBS Dual Carbon hyvä?

Ne on ihan hyvät mutta mitä enemmän ne kuluu sitä huonommin jarrut pitää, lopussa pito romahtaa täysin ja ne kuluu vielä aika nopeesti.

EBC GPFA palat on kuulemma tosi hyvät ja kestävät pitkään. Menee itellä testiin keväällä.
Tään halvemmalla ei taida saada mistään  O0

Poissa Jabe

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 654
  • GSX-R 600 K6
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #27 : Tammikuu 05, 2014, 11:47:12 ap »
Onko nuo sintteripalat juuri niitä on/off tyylisiä paloja? Eli niissä on suuri "initial bite".

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1801
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #28 : Tammikuu 05, 2014, 11:48:42 ap »
Onko nuo sintteripalat juuri niitä on/off tyylisiä paloja? Eli niissä on suuri "initial bite".

GPFA paloissa pitäis olla tosi hyvä jarrutuntuma.

Kuka voi ajaa rataa on/off paloilla?

Poissa Baltic

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 176
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #29 : Tammikuu 06, 2014, 13:43:03 ip »
Tuota... Eiköhän nuo ole "sintteripaloja" Kaikissa vakiona, paitti jos puhutaan jostakin -90 luvun alun jopoista :P
GSX-R750 K8 + CBR600F -00 + Lifan 150

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2119
  • Finnish Superbike #69
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #30 : Tammikuu 07, 2014, 09:00:16 ap »
Kyllähän noi vakiot on sintterit. Ja jos vähänkin epäilyttää niin orggispalat kannattaa ostaa. Ne ovat todella hyvät. Ainut miinus että aika kalliit.

Poissa misse

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #31 : Maaliskuu 11, 2014, 23:47:25 ip »
Mitenkähän nyt on kun loppu loppusyksystä vaihdoin taakse ebc:n sintteri palat ja niitten jälkee levyyn on tullut pienet urat ja on sen näköinen että on ottanut lämpöä...Tänään sit vein levyn sorvattavaksi ja mietin että kai se on sinne sit laitettava ei sintteri palat nyt ennen kesää. Eiks tuo K2:sen taka levy oo kuitenkin rosteria vaiKÖko?
Ja mites ton etulevyt ku ostin nyt sinnekkin ebc:n HH sinneripalat, niitä ei viittis pilata?

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1801
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #32 : Maaliskuu 12, 2014, 08:50:16 ap »
Mitenkähän nyt on kun loppu loppusyksystä vaihdoin taakse ebc:n sintteri palat ja niitten jälkee levyyn on tullut pienet urat ja on sen näköinen että on ottanut lämpöä...Tänään sit vein levyn sorvattavaksi ja mietin että kai se on sinne sit laitettava ei sintteri palat nyt ennen kesää. Eiks tuo K2:sen taka levy oo kuitenkin rosteria vaiKÖko?
Ja mites ton etulevyt ku ostin nyt sinnekkin ebc:n HH sinneripalat, niitä ei viittis pilata?

Ei pilaa ainakaa alkuperäsiä ja tuskin pilaa muitakaa..

Poissa misse

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #33 : Maaliskuu 12, 2014, 15:19:54 ip »
Ookke...levy oli kuulemma niin kiero ettei voinut sorvata  :( Nooh uutta levyä tilauksee.
 

Poissa misse

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #34 : Maaliskuu 15, 2014, 20:54:29 ip »
Takajarru jää hitusen laahaamaan. Onko vika sylinterissä ja jos on mikä sieltä on mennyt?

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #35 : Maaliskuu 15, 2014, 20:58:38 ip »
Takajarru jää hitusen laahaamaan. Onko vika sylinterissä ja jos on mikä sieltä on mennyt?
Tarkista pääsylkän säädöt, että ei jää paine päälle. Ei olisi ensimmäinen kerta kun näin käy.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa santerik

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #36 : Tammikuu 04, 2017, 15:38:40 ip »
Onko näkynyt hyviä jarrupalatarjouksia viime aikoina?

Olen kierrellyt rataa vakioilla ja ne pelittää mun kriteereillä ihan OK. Jos oltain löytyy K3 uusia vakiopaloja jemmasta ja haluaa halvalla luopua niin tyrkytä ihmeessä.
1000 K3

Poissa Jabe

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 654
  • GSX-R 600 K6
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #37 : Tammikuu 04, 2017, 20:50:35 ip »
Ei mikään ale tai tarjous, mutta syksyllä kyselin Allright:ilta Ferodon kisapaloja (XRAC), lähtöhinnaltaan jo huomattavasti edullisemmat kuin EBC ja kun puhe oli kahdesta kierroksesta paloja (4 pakettia) niin tiputtivat hintaa vielä ihan tuntuvasti, aina tilaus tavaraa, mutta nyt ehtii vielä.

Poissa Jabe

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 654
  • GSX-R 600 K6
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #38 : Kesäkuu 20, 2017, 23:53:58 ip »
Onko jollain kokemuksia Brembon RC paloista? Löytyishän noita Z03 ja Z04 palojakin, mutta ei taida kannattaa kun ei saa palkkaa ajamisesta, tupla hinta RC nähden.
Bremboja löytyisi about samaan hintaan kuin Ferodo ja nopeammalla aikataululla.

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #39 : Kesäkuu 21, 2017, 16:28:06 ip »
Hyvät palat ne on. Käytin pari sarjaa niitä ja nyt olen käyttänyt SBS dual carboneja, jotka ovat melko samanlaiset kuin RC palat.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Toni-k8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
Jarrupalat
« Vastaus #40 : Toukokuu 12, 2018, 22:18:21 ip »
Onko jollain kokemusta sbs hs sintered jarrupaloista lähinnä rata käyttöön? Xlmotossa olis hyvä kampanja menossa

Poissa gixxu75

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 156
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #41 : Toukokuu 15, 2018, 09:10:43 ap »
Mä vaihdoin tollaset etupalat,mopotin on katukäytössä,paloilla ajettu nyt 150km,muuten tuntus hyviltä mut alkaa ujeltaa pitemmässä jarrutuksessa,satuloitten männät ja levyjen niitit herkistelty.
Ex:ät
YAMAHA TZR125
YAMAHA FZS600
YAMAHA FZ6S
YAMAHA R1
SUZUKI HAYABUSA K8
SUZUKI GSF1200S K3
SUZUKI GSF1200S K2
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 k7
Nykyinen GSX-R 1000 L1

Poissa Pihvikakku

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • GSX-R 750 K4
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #42 : Syyskuu 28, 2018, 09:26:10 ap »
Mitä paloja suosittelette ja mistä jos pyörä on ihan vain katukäytössä? Toimivatko esim. EBC:n sintteriset hyvin vai ennemmin alkuperäiset?

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 422
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #43 : Syyskuu 28, 2018, 14:33:01 ip »
Mitä paloja suosittelette ja mistä jos pyörä on ihan vain katukäytössä? Toimivatko esim. EBC:n sintteriset hyvin vai ennemmin alkuperäiset?

EBC sintterit toimii hyvin. Jos alkuperäiset löytyy jostain, eikä oo mahdottomasti kalliimpia, ni ota mielummin alkuperäiset.

Poissa Kolmone

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 393
Vs: Jarrupalat
« Vastaus #44 : Syyskuu 29, 2018, 18:58:22 ip »
Mitä paloja suosittelette ja mistä jos pyörä on ihan vain katukäytössä? Toimivatko esim. EBC:n sintteriset hyvin vai ennemmin alkuperäiset?

Urheilulliseen menoon ja etenkin ratapäiville ebc epfa-palat on tosi hyviä. Minulla kesti 25 ratapäivää, joten ovat vielä aika kestäviä.
R6 2008, PV50 -81, Pappatunturi -74,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, GSF 1200 S->N -04, GSF 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88