Läppärunkojen kohdistaminen on = ilmanputsari pois ja läpät selälleen ja kattelet onko pykälää missään kohtaa. On yleistä, että imukaulan ja kannen kohdistukset ei oo ihan paikallaan ja virtaukset "tökkää" seinää vasten eli kannesta joutuu yleensä ottaan vähän ainesta pois. Läppärungot kun irrottaa niin vaikka spray maalilla on helppo maalata pois otettava kohta. En tiedä mitä tuo käytännössä vaikuttaa kun ei oo mitään mittatuloksia.
K2 750cc ei ainakaan ottanu venttiili mäntään kiinni vaikka oli jako hampaalla pielessä, joten tuskin se nokkia ajotettaessa tulee ongelmaksi kun sitä hampaalla tarvii säätää

PS. Niinhän ne jenkit ajelee Viperillä ja touhuu et there´s no replacement for the displacement

Mut ei litroillaka sentään kaikkee saa. Pieni turbomoottori ja suuret tehot

Takamus mustelmilla niistä "lapioniskuista"
PPS. Clarksoni sano hyvin Top Gearissa taannoin Viperistä. Siinä on vaimon kauppakassi ja kirves-sarjamurhaaja samassa paketissa, mutta eurooppalaiset ottaa kynänterottimesta enemmän voimaa
