Kirjoittaja Aihe: yoshimura japan  (Luettu 2590 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jopa200

• Newbie
  • *
yoshimura japan
« : Lokakuu 10, 2008, 18:16:25 ip »
elikkä mikä mahtaisi olla vaimentimen pituus japan mallissa, ja mistä siihen saisi db killerin on meinaa aika mökä tossa mun putkessa.
minua ei haittaa mutta motoparkkia haittaa :o     voi olla lyhennetty ,toi vaimennin on 30cm kuori

Poissa Puppe

• Jr. Member
  • **
Vs: yoshimura japan
« Vastaus #1 : Lokakuu 10, 2008, 20:05:04 ip »
elikkä mikä mahtaisi olla vaimentimen pituus japan mallissa, ja mistä siihen saisi db killerin on meinaa aika mökä tossa mun putkessa.
minua ei haittaa mutta motoparkkia haittaa :o     voi olla lyhennetty ,toi vaimennin on 30cm kuori

Ei nyt ainakaan itselle ihan ensimmäisenä tulisi mieleen lyhentää Japan-mallin vaimenninta, kun se on jo orkkiksena tosiaan vain 30cm pitkä.

DB-killeriä kannattaa kysyä lähimmästä Duellin edustuksen omaavasta kaupasta. 39€ näyttää olevan kuvastossa hinta db-killerille.

Poissa enriikke

• G#5
  • Jr. Member
  • **
« Vastaus #2 : Lokakuu 10, 2008, 20:14:09 ip »
killerin kanssa menee japsi just ja just läpi motoparkissa ilman killeriä 104db!!killerin ostin ainakin itse duellilta.http://gixxer.fi/foorumi/index.php?topic=36.0.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2008, 20:17:27 ip kirjoittanut enriikke »
Päässä vähemmän järkeä,kun kilpailuviettiä!!!

Poissa maKe

• Hero Member
« Vastaus #3 : Lokakuu 11, 2008, 17:11:08 ip »
Mulla oli itteasiassa tuo japan pönttö 44cm. Tosin kuussatkuun. Nytten lyhennettynä 30cm:ks ja ei kyllä mitään jakoa käydä muualla ku kemorassa, edes killerin kanssa.  >:(
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa jopa200

• Newbie
  • *
« Vastaus #4 : Lokakuu 12, 2008, 00:22:08 ap »
 ajattelin tehdä ite pitemmän kuoren siihen ja jatkaa reikäputkea eli 30cm + 10cm =40cm jostain katoin et olis toi japan malli 35cm pitkä???
helpommalla varmaan pääsee jos myy pois koko putkiston ja ostaa usa trs mallin  ???  oli noin 5hv eroa japanin putkistossa vs trs usa japanin hyväksi. eikä niillä huippu hummilla peliä ratkaista näillä radoilla :(