Kirjoittaja Aihe: Healtech X-TRE  (Luettu 26444 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #60 : Elokuu 05, 2009, 15:01:42 ip »
Ihanata....tulossa kohtapuoliin Euro mallin ECU ohjelma mulle. Täytynee alkaa rakentelee tuota kaapelia ja alkaa ECU johdottaa uudestaan.
Sitten vielä Jaken dynoon säätelemään vähän muutakin kuin commanderia.  smitten
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #61 : Elokuu 06, 2009, 18:53:57 ip »
Alottas kohta kasailemaan tuota kaabelia. Laitan lopputuloksen näytille jos nyt edes kehtaa.  crazy2
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Petsku73

  • G#18
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #62 : Lokakuu 10, 2009, 09:23:23 ap »
Kokemuksia Tuosta Healtechin X-trestä tältä kesältä.

Eka laitos, alussa tuntui pelittävän hyvin, ja olin huomaavinani että meno parantui pienemmillä kaasun avauksilla.
Toimi hyvin noin kuukauden, kunnes alkoi yht äkkiä pätkimään. Vaihdenäyttö katosi ajoittain, ja samalla luonnollisesti kartta muuttui, ja ajo oli mitä oli. Piuhat käytiin läpi useampaan kertaan, ja liitokset uusittiin. Ei apua.
Sitten vein laitoksen vaihtoon.

Uudella oli taas onnea pari päivää. Nyt on alkanut tulemaan chekckkiä ajoittain tauluun (en tiedä voiko johtua x-trestä).
Sekä sama ongelma, kuin aiemmallakin boksilla, eli kun kone ei ole vielä täysin saavuttanut sopivaa lämpötilaa (vähintään 70) saattaa alkaa isommilla avauksilla röppäämään, ja yksi pytty tuntuu putoavan pois pelistä. Kun lämmöt noussut normaaliksi, toimii ok. Jos kylmänä en anna pahemmin runtua (alle 6000rpm) ei röppäystä, ja pytyn pois pelistä putoamista esiinny.

En tiedä, että meneekö kaikki X-tren piikkiin, mutta ongelmat alkoivat vasta kun asensin laitoksen, katosivat hetkeksi, kun vein takuuvaihtoon edellisen, ja palasivat kohta taas.

Onko muilla ollut samansuuntaisia ongelmia tämän laitoksen kanssa? Taidan talven aikana nykiä irti koko paskan.


Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #63 : Lokakuu 10, 2009, 10:04:17 ap »
Heitä helevettiin koko romu.  ::)

Et tartte kuin sen huippunopeus rajottimen poiston, joka pitäis onnistua käytännössä yhden johdon poikkasulla? Itse meinasin rahat tuhlata tuohon härveliin, mutta tulin toisiin aatoksiin pienen lukutuokion jälkeen.

Eli se tuuppaa FI valoa siihen tauluun? Lue se vikakoodi ja postaa tänne.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Petsku73

  • G#18
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #64 : Lokakuu 10, 2009, 11:42:10 ap »
Moron.

Kyllä lähtee purkuun talven aikana. Ei tota huippunopeuden poistoa oikeastaan tarvii, ellei käy ajelemassa lentokentillä enemmälti.

Ei tuppaa vikakoodia, vaan checkkiä. Pojat sanoi, että tappokytkin, tai jalan anturi, voisi piruilla?
Mä taas jotenkin yhdistelen sitä tohon prkl x-trehen, kun se on kenkkuillut lähes koko ajan.


Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1077
  • GSX-R
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #65 : Lokakuu 10, 2009, 20:18:11 ip »
Vaihdenäyttö katosi ajoittain, ja samalla luonnollisesti kartta muuttui, ja ajo oli mitä oli. Piuhat käytiin läpi useampaan kertaan, ja liitokset uusittiin. Ei apua.
Sitten vein laitoksen vaihtoon.

Uudella oli taas onnea pari päivää. Nyt on alkanut tulemaan chekckkiä ajoittain tauluun (en tiedä voiko johtua x-trestä).
Sekä sama ongelma, kuin aiemmallakin boksilla, eli kun kone ei ole vielä täysin saavuttanut sopivaa lämpötilaa (vähintään 70) saattaa alkaa isommilla avauksilla röppäämään, ja yksi pytty tuntuu putoavan pois pelistä. Kun lämmöt noussut normaaliksi, toimii ok. Jos kylmänä en anna pahemmin runtua (alle 6000rpm) ei röppäystä, ja pytyn pois pelistä putoamista esiinny.

En tiedä, että meneekö kaikki X-tren piikkiin, mutta ongelmat alkoivat vasta kun asensin laitoksen, katosivat hetkeksi, kun vein takuuvaihtoon edellisen, ja palasivat kohta taas.



Mielestäni ei ole vikaa XTRE:ssä vaan jossain muussa, vikojen kuvaus viittaa juuri siihen. Sattumalta tankin nosto tai joku muu toimenpide vaikuttaa asiaan. Ei yhdelle henkilölle voi osua kahta samalla tavalla rikkinäistä xtre:tä.

Poissa terhaap

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 121
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #66 : Lokakuu 11, 2009, 08:37:17 ap »
Samaa mieltä olen. Mulla ainakin pelannut X-tre hienosti.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #67 : Lokakuu 18, 2009, 23:02:17 ip »
Eräältä jenkkifoorumilta:

"
Healtech TRE - first one failed outright, received replacement and a month later, my speedo was displaying random numbers. Speedo is fine since I removed it."
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1077
  • GSX-R
Vs: Healtech X-TRE
« Vastaus #68 : Maaliskuu 15, 2010, 16:59:17 ip »
Nyt on X-TRE poistettu, tuntui kulmikkaalta hitaassa ajossa noiden yhdentoista (11 !) hidasteen takia, ja kaikki vajaan kahden kilometrin matkalla ja molempiin suuntiin joka ajoreissulla. Pidän enemmän vaihdenäytöstä jossa TRE toiminto helpommin kytkettävissä päälle ja pois, silloin näkee myös selvästi vakio vaihdenäytöstä mikä vaihdetieto ECU:lle annetaan.

Osa syy nykimiseen saattaa olla myös ammattilaisella dynamometrissä "säädetty" kartta (ihan suoraa Two Brother slip on kartta ilman korjauksia) joka ei ehkä sovi suoraa Yoshimuran kokoputkistolle. Mukana säädössä oli X-TRE, PC 3 USB, Ignition Modlule ja Shifteri.