Kirjoittaja Aihe: Kuulokkeet?  (Luettu 35614 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Vs: Kuulokkeet?
« Vastaus #30 : Helmikuu 12, 2012, 18:10:50 ip »
niin minulla siis nämä: http://www.shure.com/americas/products/earphones-headphones/se-models/se215-sound-isolating-earphones  noissa specseissä luvataan 37db vaimennusta enkä epäile ollenkaan. toki ne arvot pätee vain niillä kokoonpainuvilla vaahtomuovinapeilla mitkä tulevat mukana. tuossahan tulee myös niitä perus kuminappeja, mutta ne eivät juurikaan vaimenna ääntä. laatu on todella hyvää ja johdot ja liittimet jämäköitä.

yhdet hyvin vaimentavat ja laadukkaat napit ovat Klipsch Image S4:set  http://www.klipsch.com/image-s4-black-in-ear-headphones  Nämä vaan taisivat tulla korvista jonkinverran ulos eli ei ehkä hyvä kypärässä? äänenlaatu ja istuvuus/vaimennus hyvä, mutta eivät järin kestävät. puolen vuoden aikana pimeni kahdet ja vaikka takuuseen saikin uudet niin kyllästyin ja ostin noi shuret.

Itse siis käytän noita duunissa sen 8h päivässä kun en tykkää yhtään käyttää peltoreita ja noilla kummallakin pystyy hyvin esim rälläköimään. ero perus inear nappeihin kummassakin iso, mutta shuret ehdottomasti paremmat. Tässä viimisen vuoden/parin aikana tullu testattua niin kossin plugit,sennheiserin 300:set,parit panasonic,phillips tms inearit, SoundMAGIC E10:t eli jotain hajua on asiasta  ;D

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2012, 18:15:32 ip kirjoittanut slowrider »

Poissa narri

• Newbie
  • *
« Vastaus #31 : Helmikuu 12, 2012, 18:26:42 ip »
No nyt on asiaa  O0 kun tulee kerran noin hyvältä tieto pohjalta.. Kiitos!
Eli saan tässä vaiheessa unohtaa kaikki muut ja laitankin nuo tilaukseen. Mallikin on näemmä niin matala että sopii hyvin
kypärän sisään  :)

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
« Vastaus #32 : Helmikuu 12, 2012, 19:26:20 ip »
No nyt on asiaa  O0 kun tulee kerran noin hyvältä tieto pohjalta.. Kiitos!
Eli saan tässä vaiheessa unohtaa kaikki muut ja laitankin nuo tilaukseen. Mallikin on näemmä niin matala että sopii hyvin
kypärän sisään  :)

juu toi napin itse runko-osa menee tonne korvalehden sisälle eli ei tule yhtään ulos. ja tuossa johdossa on liitin joka pyörii vapaasti eli ei mene solmuun piuhat eikä kuulu sitä normaalia "rahinaa" jos johto hankaa johonkin. hidas kyllä laittaa paikalleen, mutta mopoilussa tuskin haittaa. töissä se vähän rassaa ku joku tulee jutteleen niin hirveä sähläys edes takasin :) itsellä kyllä polttelis noi shuren paremman sarjan napit. esim se535  :P

noita se215 on suomessa ainakin verkkokauppa.comissa missä ehkä pääsee tutkiskelemaan livenä. kokeilemalla selviää. Noi nyt vielä on inhimillisen hintaiset kun vertaa noihin todella hifinappeihin
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2012, 19:32:58 ip kirjoittanut slowrider »

Poissa GSXR

• Newbie
  • *
« Vastaus #33 : Huhtikuu 03, 2012, 11:09:15 ap »
Kuulokkeista löytyy juttua, mutta minkälaista soitinta porukoilta löytyy? Uutta olisin katselemassa ja pähkäilen mitenkä pärjää klipsittömän mallin kanssa? Miten onnistuu biisinvaihdot? Klipsillä olevia soittimiakin on mutta on halvemman luokan pelejä ja hakusessa olisi laadukas soitin jolla voi myös radiota kuunnella.

Poissa Jormakas

• Newbie
  • *
« Vastaus #34 : Huhtikuu 19, 2012, 03:59:04 ap »
Kuulokkeista löytyy juttua, mutta minkälaista soitinta porukoilta löytyy? Uutta olisin katselemassa ja pähkäilen mitenkä pärjää klipsittömän mallin kanssa? Miten onnistuu biisinvaihdot? Klipsillä olevia soittimiakin on mutta on halvemman luokan pelejä ja hakusessa olisi laadukas soitin jolla voi myös radiota kuunnella.
  itse en löytänyt pari vuotta sitten radiota jossa olisi rds af-toiminnolla..tai löyty samsungilta muttei toiminut käytännössä. Kunnes keksin että kännykästä nettiradio päälle ni alko radio kuulumaan häiriöttömästi.

Poissa Juha_K

• Foorumin Moderoija
« Vastaus #35 : Huhtikuu 19, 2012, 08:55:03 ap »
Mä tilasin kokeeksi tällaiset http://www.meelec.com/MEElectronics_M6_Stylish_In_Ear_Headphone_p/earphone-m6-mee.htm
Mulla on jo Etymotic ER6i napit ja ne on kyllä pirun hyvät, mutta noi meelecit oli sen verran edulliset, että oli pakko ostaa kokeeksi. :)
Jospa noita voisi käyttää ilman kypärähuppua.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa eri-ernesti

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #36 : Huhtikuu 19, 2012, 10:08:46 ap »
Mä oon yleensä käyttäny kuulokkeina kerta käyttösiä korvatulppia  ;)
K7 Kilo

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
« Vastaus #37 : Huhtikuu 19, 2012, 20:12:39 ip »
Mä oon yleensä käyttäny kuulokkeina kerta käyttösiä korvatulppia  ;)

no onneksi itse en vielä "kuule ääniä" niin tarvii ihan jonkinlaiset kajaritki olla niissä eareissa  ;D

Poissa ruupanen

• Jr. Member
  • **
  • K3 1000
« Vastaus #38 : Huhtikuu 20, 2012, 19:52:39 ip »
Mä tilasin kokeeksi tällaiset http://www.meelec.com/MEElectronics_M6_Stylish_In_Ear_Headphone_p/earphone-m6-mee.htm
Mulla on jo Etymotic ER6i napit ja ne on kyllä pirun hyvät, mutta noi meelecit oli sen verran edulliset, että oli pakko ostaa kokeeksi. :)

Matkija-apinana tilasin samanlaiset  O0

Poissa Juha_K

• Foorumin Moderoija
« Vastaus #39 : Huhtikuu 20, 2012, 20:49:43 ip »

14. päivä tilasin ja tänään pääsin testaamaan kuulokkeita. Äänenlaatu on yllättävän hyvä verrattuna Sonyn MDR-EX90LP kuulokkeisiin ja vielä kun otetaan huomioon 20e hinta posteineen O0
Vähän on basso painotteiset, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Kypärän kanssa en vielä kokeillut ja ei tietoa kuinka hyvin noi vaimentaa tuulensuhinaa...
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa narri

• Newbie
  • *
« Vastaus #40 : Huhtikuu 22, 2012, 08:48:20 ap »
tuli hätäpäin ostettua tuollaiset creativen ep-630 ja ihan vaan testiksi et miten pienet nappien pitää olla et hyvä kypärässä.. Noilla oli hintaa 25 € ja piti täältä vantaa reisulta jotain ostaa :)

Poissa maku

• Newbie
  • *
« Vastaus #41 : Huhtikuu 22, 2012, 10:55:34 ap »
Mulla on bosen tulppakuulokkeet. Sopii hyvin xr 1000 alle ja kuuluu musa ja kun omassa gixxussa on taylor maden putki ni äänet ei ole hiljaiset.

Poissa zare

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #42 : Huhtikuu 22, 2012, 17:36:01 ip »
Itellä on tuo scala rider :) oikein näppäri, android puhelin ni voi kuunnella vaikka spotifytä..
äänen toisto ei tietenkään ole mitenkään erikoinen..

Poissa samjin

• Newbie
  • *
« Vastaus #43 : Huhtikuu 24, 2012, 10:14:38 ap »
On ollu nyt pari vuotta käytössä nolanin kypärä ja siinä audiotsydeemit... Omasta mielestä toimiva vaikka basso on kyl kuulokkeissa melko olematon  :)

Poissa ruupanen

• Jr. Member
  • **
  • K3 1000
« Vastaus #44 : Kesäkuu 03, 2012, 21:25:09 ip »

14. päivä tilasin ja tänään pääsin testaamaan kuulokkeita. Äänenlaatu on yllättävän hyvä verrattuna Sonyn MDR-EX90LP kuulokkeisiin ja vielä kun otetaan huomioon 20e hinta posteineen O0
Vähän on basso painotteiset, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Kypärän kanssa en vielä kokeillut ja ei tietoa kuinka hyvin noi vaimentaa tuulensuhinaa...

Mitäs oot ollut mieltä? Ite oon erittäin tyytyväinen. Ei paina korvia, vaimentaa hyvin ja musat kuuluu vielä reippaissakin vauhdeissa.

Poissa Juha_K

• Foorumin Moderoija
« Vastaus #45 : Kesäkuu 03, 2012, 21:33:20 ip »

Mitäs oot ollut mieltä? Ite oon erittäin tyytyväinen. Ei paina korvia, vaimentaa hyvin ja musat kuuluu vielä reippaissakin vauhdeissa.

Ei noi vaimenna tarpeeksi, niin olen käyttänyt Etymotic:in kuulokkeita. :(
K5 1000 & K1 750

Poissa narri

• Newbie
  • *
« Vastaus #46 : Kesäkuu 27, 2012, 05:33:34 ap »
Täytyy sanoa että tuo creativen "hätähätä" ostos on varmaa hintaisekseen hyvä nappi mutta ei se kyllä vaimenna niin paljo kuin haluaisin.. Pyörän äänet se jotenkin suodattaa mutta se potan humina ei kyllä vaimennu.. Tai ehkä se johtuu mun isosta päästä ja xxl potasta  crazy2 Että pitänee ruveta näitä teidän ehdottamia tilailemaan  8)