Kirjoittaja Aihe: painon pudotusta.  (Luettu 2817 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rappis

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 143
painon pudotusta.
« : Helmikuu 08, 2009, 01:15:41 ap »
kaippa tätäkin viritykseks vois kutsua...

elikkä kiinnostais 1000 putkiston paino.
jostain luin et slipari (k5) ja läppähässäkkä 5.2 kg mut mitäköhän painaa alkukäyrät.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: painon pudotusta.
« Vastaus #1 : Helmikuu 08, 2009, 01:27:25 ap »
Titaaniahan taitaa vakio käyrästö olla, mutta painosta en mene sanomaan mitään...

Oma yoshin titaani pakosarja vs. vakio rosterihässäkkä ilman kattia ja puhutaan kiloista painonsäästössä. Katin kanssa kanssa ihan järjettömistä luvuista... Alle kilon tuo yoshin sarja painaa meikällä.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa rappis

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 143
Vs: painon pudotusta.
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2009, 18:43:25 ip »
kävimpä repäsemässä röörin irti ja puntariin....

alkukäyrät 2500g risat.
shark slipari 2200g.

tiforce koko putki 4550g.
http://www.tiforce.com/2003/models_page/suzuki/gsxr1000_05.html

ei tossa ainakaan painoo säästy...

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1075
  • GSX-R
Vs: painon pudotusta.
« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2009, 19:54:25 ip »
Tarkista onko pakoputken läppää käyttävä moottori poistettu.
Vakiotitaanikäyrästö ja titaanivaimennin ilman läppää.
Poista PAIR ja tulppaa vanttiilikopista neljä 6 mm reikää, myös sähköventtiili pois ja vastus tilalle.
Vaihda hiilikuituetulokasuoja.
Takapenkin kopasta voi irroitta hieman rautoja.
Takajalkatapit pois.
Torvi pois tai kevyempi tilalle kuten itsellä.
Liian pitkiä ruuveja voi lyhennellä ja porata reikiä.
Kisakatteet vähän kevyemmät ja huolto helpottuu  :) Hiilikuitua jos mahdollista O0
Flekti pois tai kevyempi tilalle.
Vain vähän bensaa tankkiin, kuitenkin riittävästi.

Tähän asti olen itse päässyt, hiilikuituvanteet tai magnesiumia seuraavaksi, mutta se hinta  :(

Mistään ei saa paljon painoa pois helposti, monesta paikkaa vähän kuitenkin ja siitähän sitä kertyy.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2009, 19:56:48 ip kirjoittanut KassuB »

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: painon pudotusta.
« Vastaus #4 : Helmikuu 08, 2009, 20:38:23 ip »
Näyttäs sullakin olevan sama painonsäästö neuroosi ilmiö päällä kuin mulla.  O0

Yoshimura japanin sivuilla näyttäs titaani/hiilari putkiston paino olevan 3.3kg ja mulla kun punnitsin ton vakio käyrästön+vaimentimen ja set-valve hässäkän niin yli 10kiloo näytti vaaka. Jotenki tuntuva ero sanoisinko.





Kesällä tulee tako magnesium vanteet alle takuuvarmasti. Merkki vielä vähän auki, mutta varmaan hinnan puolesta joutuu kallistuman Galespeedeihin... Hiilariset BST:t ois pornot mutta 3500€ on suht tyyris meikälle. Vanteissa tuo painonsäästö on KAIKISTA tuntuvin ja ehkä oikeastaan paras mahdollisista virityksistä mitä voi tehdä. Kiihtyvyys, jarrutus ja kääntyminen paranee huomattavasti. Hyöty on 100% parempi kuin kokoputkisto+commanderi hässäkät.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa rappis

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 143
Vs: painon pudotusta.
« Vastaus #5 : Helmikuu 08, 2009, 23:49:43 ip »
dymagin magnessiumit on.
moto-masterin flame levyt.
alurattaat. vortex 530 / jt525  -600g
sebimoto h-k etulokari -130g.
pakoläppähässäkkä pois.
jalkatapit.
ankanpyrstökin muuten painaa 350g vähemmän kuin penkki.

onko joku punninnu alkuperäisiä levyjä etu/taka?

neuvoisitko pair vastuksen kanssa minkälainen/mihin?

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: painon pudotusta.
« Vastaus #6 : Helmikuu 09, 2009, 00:05:29 ap »
Pitäs joo tuo vastus kyhätä paikalleen niin sais sen pair hässäkän pois kokonaan. Nyt on vaan tukittuna reijät venakopasta, ilmanputsari kopasta ja siitä solenoidista.

Jaa no mitäköhä mulla on nyt kevennettynä hmm...

Yoshin titaani kokoputkisto
Driven 520 alurattaat / DID erv3 ketjut
takatapit veks
Ehkä 50g WP:n ohjausiskarilla?


Eipä jaksa muistella yhtään enempätä. Ei kyllä tosin lisättävääkään varmaan ole mistä jotain hyötyä olisi. Hiilikuidulla pitäs taas alkaa leikkimään niin vois huggerin ja tankin kylkisivut tehdä. Etulokaria ei pysty nätisti oikein tekemään kun ei alipainemuottia/vehkeitä ole käytössä.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6