Kirjoittaja Aihe: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut  (Luettu 10775 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« : Maaliskuu 24, 2009, 18:42:43 ip »
Eilen liityin onnellisten gixerin omistajien joukkoon, mutta muutama juttu on mihin kaipailee joltain tietäjältä vastausta. Omistajan käsikirjaa ei tullu mukana niin onkohan semmosta mistä mahdollista ladata tai vaikka saada ostettua? Googlella oon koittanut hakee mutten ole saanut muuta irti kuin korjausoppaan. Sitten työkaluista sen verran et "takapenkin" alla missä työkalut on oli myös pohjassa kiinni joku metallinen ikään kuin veivi tms. ja sinne pohjaan on tehty ihan sille kysyiselle osalle oma paikka mut ei ole vielä selvinnyt et mihinkä tarkoitukseen se on. Se manuaali olis tuonkin ongelman ehkä ratkaissut. Kiitos jo etukäteen, jos joku viisas osaa neuvoo

Poissa Jani

  • G#4
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 894
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #1 : Maaliskuu 24, 2009, 18:45:34 ip »
Se veivi pitää tankkia ylhäällä huollettaessa, mutta tohon manuaaliin en uskalla sanoo mitää  O0
Ex 750 K6
Ex 1000 K7
Ex Busa K8
Ex 1000 K9
Speed Triple 2011

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #2 : Maaliskuu 24, 2009, 20:35:27 ip »
Ok, eli se siis tökätään jonnekki sinne väliin  sitte. ku tosiaan mitä tuossa päivällä vähän katteita purin pois ni kattelin ettei pääse käsiks pelkästään sitä kautta oikeastaa just mihinkään. öljyt saa vaihdettua muttei juuri muuta.

Poissa Jatu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 678
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #3 : Maaliskuu 24, 2009, 21:02:52 ip »
Juurikin noin tulee SRADissa myös :) Mulla on toi käyttöohjekirja tms joka mopedin mukana on alunperin tullut. Voisin harkita sen skannailua joskus...
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #4 : Maaliskuu 25, 2009, 17:09:42 ip »
Juu tuossa tulikin sitä tökkiä käytettyä. varsin fiksu keksintö. tuli ilmansuodatin katottua ja meinasin et oisin tyhjentäny kaasarit vanhoista polttoaineista mut ruuvit jotka oli joka kaasarin kupeessa ei ensimmäisestä auennu niin en kehannu ruveta kokeilee sit muitakaa ettei mee ruuvinpäät sököks. Sit vasemman puolen katteen alta löytyi joku valkoinen säiliö. kuuluiskohan siinä olla jotain litkua? Tyhjä se oli et onko se nyt ns. paisuntasäiliö vai joku muu tärkee missä pitäs jotai olla. e

Poissa Jatu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 678
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #5 : Maaliskuu 25, 2009, 17:35:58 ip »
Sit vasemman puolen katteen alta löytyi joku valkoinen säiliö. kuuluiskohan siinä olla jotain litkua? Tyhjä se oli et onko se nyt ns. paisuntasäiliö vai joku muu tärkee missä pitäs jotai olla.

Jäähdytysnesteen säiliö? :D Juu kyllä siellä hyvä ois jotain nesteen tapasta olla crazy2



GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #6 : Maaliskuu 25, 2009, 20:21:35 ip »
Juu no sitä vähän arvelinkin. Sinne ilmeisesti käy samat nesteet kun autoonkin. vihreältä näytti ainakin se mitä syylarissa oli. Ei näköjään ole yhtään huono ratkaisu tehdä tuollaista perusteellisempaa tarkistusta aina aluksi. :) Pitää kyllä koittaa jostai tuo ohjekirja metsästää. helpottas huomattavasti elämää ja antais vastauksen moneen kysymykseen vaikkakin ei nää asiat jää epäselviks tällä foorumillakin. Kiitokset vaan avusta, monella foorumilla oon huomannu et jos jotai kysyy ni tulee vastaus käytä hakua tai muuta vastaavaa.

Poissa Jatu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 678
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2009, 21:02:02 ip »
Juu mäkin voin ton tosiaan yrittää tässä loppuviikosta saada skannailtua ton kun noi koulupelleilyt vähän helpottaa ja sitten lähettää vaikka pdf:nä :)
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #8 : Maaliskuu 26, 2009, 14:01:28 ip »
Kiitos se ois kyllä oikein tervetullut tiedosto. helpottas monta asiaa.

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #9 : Maaliskuu 26, 2009, 15:31:33 ip »
Jatketaas samaan topikkiin kun tuntuu olevan asiasta perillä olevaa väkeä paikalla :) Kävin tuossa juuri pienen lenkin ajamassa ja testaamassa miten kone ottaa kierrokset kun sillä ajetaan. tyhjiltään kaasuteltaessa n.6000-7000rpm kohdalla rupee röpeltämään ja polttamaan putkessa. Yhdessä alan liikkeessä sanoivat et johtuu vanhoista bensoista. Kun tulin ajosta pois ilmeni uusi vika... vapaalla vaihteisto jää korisemaan, ilmeisesti yrittää jotain vaihdetta saada päälle. onkohan tuosta nyt sit aski sökö vai mikä mättää? kytkinvaijerikin ilmeisesti kaipais kiristystä kun pykälä päällä kytkin pohjassa kaasua antaessa pyörä pyrkii pikkusen liikkumaan.

EDIT: Juu enää ei anna laittaa vaihdettakaan päälle sammumatta. Tuossahan on märkä monilevy kytkin? niin käyttääks se jomman kumman jarrun kans samoja liemiä vai onko sillä jossain oma säiliö. Kun tuossa katselin kuitteja niin Elokuussa 2006 on vaihdettu asetelma ja viime kesänä ajot oli kuulema n800 kilometriä eli periaatteessa yks kokonainen kesä. Ei kai kytkimen luulis kuluvan kesässä tai kahdessa loppuun. Tuli vaan mieleen että onko se kytkinneste loppu tai sit vaijeri jo niin virunut kun se ei kunnolla irroita sitä. Olipahan muuten mukava käydä pikku lenkki käydä heittämässä.

Edit: ja amatööri ku on asialla ni kaikki on vialla. elikkä tuo sammuminen ratkes sillä ku tukijalan taitto ylös :D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2009, 18:55:40 ip kirjoittanut Asko »

Poissa Jatu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 678
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #10 : Maaliskuu 27, 2009, 14:15:49 ip »
Jatketaas samaan topikkiin kun tuntuu olevan asiasta perillä olevaa väkeä paikalla :) Kävin tuossa juuri pienen lenkin ajamassa ja testaamassa miten kone ottaa kierrokset kun sillä ajetaan. tyhjiltään kaasuteltaessa n.6000-7000rpm kohdalla rupee röpeltämään ja polttamaan putkessa. Yhdessä alan liikkeessä sanoivat et johtuu vanhoista bensoista. Kun tulin ajosta pois ilmeni uusi vika... vapaalla vaihteisto jää korisemaan, ilmeisesti yrittää jotain vaihdetta saada päälle. onkohan tuosta nyt sit aski sökö vai mikä mättää? kytkinvaijerikin ilmeisesti kaipais kiristystä kun pykälä päällä kytkin pohjassa kaasua antaessa pyörä pyrkii pikkusen liikkumaan.

EDIT: Juu enää ei anna laittaa vaihdettakaan päälle sammumatta. Tuossahan on märkä monilevy kytkin? niin käyttääks se jomman kumman jarrun kans samoja liemiä vai onko sillä jossain oma säiliö. Kun tuossa katselin kuitteja niin Elokuussa 2006 on vaihdettu asetelma ja viime kesänä ajot oli kuulema n800 kilometriä eli periaatteessa yks kokonainen kesä. Ei kai kytkimen luulis kuluvan kesässä tai kahdessa loppuun. Tuli vaan mieleen että onko se kytkinneste loppu tai sit vaijeri jo niin virunut kun se ei kunnolla irroita sitä. Olipahan muuten mukava käydä pikku lenkki käydä heittämässä.

Edit: ja amatööri ku on asialla ni kaikki on vialla. elikkä tuo sammuminen ratkes sillä ku tukijalan taitto ylös :D



Juu tuossa on käynnistyksenestona tuo että vaihteen ollessa päällä sammuu heti jos on jalka alhaalla ja nostat kytkintä :) Toinen mitä ihmettelin ite aluksi oli se että ei suostu starttailemaan jos ei ole kytkin painettuna pohjaan, samaa settiä :)

Nyt olis pdf-tiedostona tuo käyttöohjekirja. Laitan yksäriä tulemaan ja jos joku muu tarvii ko. opusta niin laittelee viestiä :)
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #11 : Maaliskuu 29, 2009, 22:38:00 ip »
Mukavastihan tää alkaa. Yhdestä ongelmasta kun pääsee eroon ni uus tulee tilalle. Öljyt vaihtuivat toisen merkkisiin niin rallatus hävisi mut tilalle sai hajalliset öljyropun kierteet. Joskus aikaisemmin joku ilmeisesti ne särkenyt ja laitattanut helicoil kierteet öljypohjaan. Kääntelin ropun ensin niin tiukkaan kun sormilla sai ja pari puolikasta kierrosta räikällä niin rupes pyörimään roppu joutavaa. hetken tiukkaantu ja taas löysäs. roppu irti niin n.puolet kierteistä ropun ympärillä. joutuu vissiin laitattamaan uudet. Sitä jotenkin toivoo että olis ostanu pyörän liikkeestä niin ei olis suuremmin murheita mitä tekee. uus öljypohja tai sit kierteet takuuseen. Mut eipä tuo helicoilin laitto onneks paljoo maksa

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #12 : Maaliskuu 29, 2009, 23:28:41 ip »
Tekemällä sitä oppii lisää ja myöhemmin tulevaisuudessa helpottaa huomattavasti ropaamista ja vikojen yms. korjaamista.  O0

Ajamallahan näitä vehkeitä ei särki saa, muuta kuin väärinkäytöllä ja välinpitämättömyydellä. Jos edellinen omistaja oli joku välinpitämätön tunari, eikä huolehtinu p**** vertaa pyörästä niin hyvin mahdollista että seuraa noita mystisiä vikoja ja "ominaisuuksia".

Kytkin kestää ilman drag kiihyttelyä ja armotonta keulinta raiskausta helposti 30-40tonnia. Tietty öljyt on syytä vaihtaa n. 5tonni välein ja oikeita litkuja eikä mitään auton moottoriöljyjä. Huomioi myös kytkinvaijerin säätö, jos kytkin ei irrota kunnolla kahva pohjassa on sillä turha yrittää ajaa. Ehjiä Öljypohjia löytää saksan/lontoon eBaysta helposti ja suomen purkumestoista, voi helposti tulla halvemmaksi kuin helikoilit.

Ota ne kaasarit irti ja puhdista kunnolla ja tutki neulojen ja suutinten kunto jos tuntuu huonolta ajaa. Kuluneet neulat ja seosputket saa soppaa menemään liikaa, ja mopo kuluttaa törkeesti eikä kulje kunnolla. Kohojen pinta kanssa on hyvä tarkastaa, ennen kuin rupeaa suuttimien kanssa pelaamaan. Kannattaa kahtoa tulppien väristä suurinpiirtein onko seokset millä mallilla. Nuo "alan" liikkeet on kyllä nähty ja kuultu ennenkin.  ::)

Katoppas huvikses onko sulla manuaalinen nokkaketjun kiristin vai vakio automaattinen? Multa antautu oma vakiokiristäjä 16tkm kohdilla ja vaihdoin APE:n manuaalisen tilalle niin loppu ketju rahinat.

2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Jatu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 678
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #13 : Maaliskuu 29, 2009, 23:32:40 ip »
Noita purkumestoja kannattaa tosiaan katella, purkuosat.netissä esimerkiksi juuri -98 600 SRADin öljypohja 50 euroa :)
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #14 : Maaliskuu 30, 2009, 10:56:40 ap »
Kiitokset taas hyvistä vinkeistä, pitää ruveta ropailemaan ja tutkimaan mitä kaikkee kivaa löytyy lisää. Näköjään nää tämmöset vekottimet olis purettava yksin osin ja etittävä kaikki ne viat jotka vois sit korjata ni olispahan huolettomia kilometrejä. Noita kaikennäköisiä tunareita kyllä löytyy, kävin pari vuotta sit kattomassa yhtä 900 cbr:ää, katteet oli järkyttävässä kunnossa, pyörä aivan paskainen ja mittarikin hajonnu. väitti ajaneen pieneen monttuun viikonloppuna ja siinä hajos mittari. Ja siitä paskaisuudesta tuumas et hänen mielestä pyörät on tehty ajamista eikä kiillottamista varten. Se vaan kielii aika hyvin sen ettei sille oo kehdattu muutakaan tehdä.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #15 : Maaliskuu 30, 2009, 13:02:07 ip »
Kiitokset taas hyvistä vinkeistä, pitää ruveta ropailemaan ja tutkimaan mitä kaikkee kivaa löytyy lisää. Näköjään nää tämmöset vekottimet olis purettava yksin osin ja etittävä kaikki ne viat jotka vois sit korjata ni olispahan huolettomia kilometrejä. Noita kaikennäköisiä tunareita kyllä löytyy, kävin pari vuotta sit kattomassa yhtä 900 cbr:ää, katteet oli järkyttävässä kunnossa, pyörä aivan paskainen ja mittarikin hajonnu. väitti ajaneen pieneen monttuun viikonloppuna ja siinä hajos mittari. Ja siitä paskaisuudesta tuumas et hänen mielestä pyörät on tehty ajamista eikä kiillottamista varten. Se vaan kielii aika hyvin sen ettei sille oo kehdattu muutakaan tehdä.

Näinhän tuo asia on menee eli ajamista vartenha nää on tehty, mutta jos myydessä kehtaa näyttää paskasta ja rähjäistä pyörää niin jossakin on vika. Sen huomaa melkein pyörää kahtomatta, kun näkee millanen myyjä on että onko siitä huolehdittu yhtään vai onko periatteella "Ride it like you stole it" -asenteella liikenteessä.

Omat kaks viimestä mopokauppaa oli aika lottovoittoja. K4:n kun kävin hakemassa myyjä oli joku 25-28v amk tms. opiskelija ja oli ostanu laitoksen uutena ja pitänyt 100% alkuperäsenä sen koko 13tkm ajan. Noh kuukaus noitten kauppojen jälkeen pitikin lähteä K6 metästämään samasta kaupungista. Tällä kertaa saman ikäluokan kaveri sairautensa takia luopu 5tkm ajetusta 99% orig. k6:sta. Jännä juttu että oli toinen omistaja vielä. Ensimmäinen oli joku 40-50v patu joka ajo pari tonnia ite ja myi sen sille sitten, joka kerkes joku 3tonttua pistää lasiin ennen leikkausta. Tinkasin vielä niin hyvin paikanpäällä, että hinta vastas siihen aikaan myytyjen saman ikästen F-cebareitten hintaa. Oli ylivoimasesti halvempi kuin lähes samaan aikaan hankittu k4:n.


Mutta takas aiheeseen. Tommoset vanhemmat pelit on hyvä talvisin purkaa vähän syvemmin jos edellinen omistaja on vaikuttanut epäilyttävältä. En uskos puoliakaan semmosen puheita jos on muka vaihdettu tyyliin "500km sitten kytkin, jarrut, öljyt, venttiilivälykset säädetty, keulaöljyt, stefat ymsyms.".

Kaasareissa on 90% vika jos ajettavuus on huono. Paljon tolla on rullattu? 40-50tkm ?
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Laikkakone

  • G#17
  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 424
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #16 : Maaliskuu 30, 2009, 13:42:52 ip »
Katoppas huvikses onko sulla manuaalinen nokkaketjun kiristin vai vakio automaattinen? Multa antautu oma vakiokiristäjä 16tkm kohdilla ja vaihdoin APE:n manuaalisen tilalle niin loppu ketju rahinat.

Onko tuolle manuaaliselle ketjunkiristimelle olemassa jotain ohjetta miten se tulisi säätää vai ihan vaan perstuntumalta?
Hondamies

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #17 : Maaliskuu 30, 2009, 13:48:02 ip »
Katoppas huvikses onko sulla manuaalinen nokkaketjun kiristin vai vakio automaattinen? Multa antautu oma vakiokiristäjä 16tkm kohdilla ja vaihdoin APE:n manuaalisen tilalle niin loppu ketju rahinat.

Onko tuolle manuaaliselle ketjunkiristimelle olemassa jotain ohjetta miten se tulisi säätää vai ihan vaan perstuntumalta?

Oli siinä paketissa ohjeet jotenki tyyliin: Kiristä ruuvia ja pyöritä konetta samaan aikaa ja lopeta sit ku tuntee ketju ottava laahaimee kii ja löysää varttikierros siitä + lukihe mutteri paikallee.

Mää loppupeleissä säädin tuon nii että otin kytkinkopasta sen pienen kopan pois mistä voi pyörittää kampiakselia ja samalla nähdä sen ketjun siitä ja kokeilla meisselillä sen kireyden. Lämpöselle koneelle sen säädin niin että ei ulvo liian kireällä ja eikä hakkaa ja rahise. Hyvin toiminu 5tkm ajan ilman ylimääräsiä rohinoita ja kalinoita.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Laikkakone

  • G#17
  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 424
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #18 : Maaliskuu 30, 2009, 13:57:23 ip »
Juu, mietin itsekin että pitäiskö laittaa manuaalinen, vituttaa kun kylmänä aikansa ronklattaa.
Hondamies

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #19 : Maaliskuu 30, 2009, 18:16:27 ip »
Kilometrejä kertyny 34000

Poissa Mikko

  • G#13
  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1544
  • M.M
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #20 : Maaliskuu 30, 2009, 19:26:55 ip »
Oman pyörän kun ostin niin katoin että varmaan org ilma putsari... ei varmasti ollu koskaan koko 45k km aikana vaihdettu  :o ainakin näytti siltä  knuppel2 Sithän se piti purkaa ja tarkastaa joka paikka että uskaltaa lähtee ajamaan...

Poissa Jatu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 678
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #21 : Maaliskuu 30, 2009, 20:16:48 ip »
SRADissa kandee kyl ainakin olla tarkkana sen kotelon luukun kanssa, itellä edellinen häslä oli laittanu sen huonosti kiinni -> tiiviste rullalla -> koko kotelo täynnä paskaa tickedoff Sieltä sai lapioida kaikkee oravaa pienempiä... knuppel2
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #22 : Huhtikuu 04, 2009, 18:27:25 ip »
Onkos se nokkaketjunkiristäjä enemmän alareunassa vai jossai puolessavälissä/ylhäällä. Tossa tuli purettua putki pois ja ilmanputsarikotelokin. Tarkoitus olis öljypohja irroittaa ja poistaa sieltä ne hajonneet helicoil kierteet ja laittaa isompi roppu tai sit uudet helicoilit. Samalla olis nyt aikaa tutkia sitä nokkaketjuakin mut en vielä paremmin perehtyny et mitenkä paljon tarvii purkaa et saa ketjun näkyviin.

Lisäillään vielä samaan topikkiin noista alkuperäisistä katetarroista, Olisko kellään tietoa/kokemusta mistä niitä kannattaisi kysellä ja tilailla?  Hart tapesilta tilasin yhdet mut eihän ne ollu sinne päinkään. Suzuki tekstit aivan liian pienet ja takakatteeseen tilasin ne siniset "nuolet" niin nekin oli jotai ihan perus sinistä väriä ja hopeiset varjostukset puuttuivat siitä alta kokonaan. Nettisivuilla mainostaa kyllä kovasti orkkisteipeistä mut ei ne niitä oo nähnykkään. Merkkiliikkeen marmoritiskiltähän niitä varmaankin saattais vielä saada mut veikkaan et yhden katteen teippien hinnalla saa jostai muualta koko kierroksen.
Mainostoimistot niitä varmaankin tekis mut pitäs sitte olla mallit mistä ne sais tehtyä.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2009, 18:24:45 ip kirjoittanut Asko »

Poissa Mikko

  • G#13
  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1544
  • M.M
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #23 : Huhtikuu 05, 2009, 21:09:50 ip »
Lisäillään vielä samaan topikkiin noista alkuperäisistä katetarroista, Olisko kellään tietoa/kokemusta mistä niitä kannattaisi kysellä ja tilailla?  Hart tapesilta tilasin yhdet mut eihän ne ollu sinne päinkään. Suzuki tekstit aivan liian pienet ja takakatteeseen tilasin ne siniset "nuolet" niin nekin oli jotai ihan perus sinistä väriä ja hopeiset varjostukset puuttuivat siitä alta kokonaan. Nettisivuilla mainostaa kyllä kovasti orkkisteipeistä mut ei ne niitä oo nähnykkään. Merkkiliikkeen marmoritiskiltähän niitä varmaankin saattais vielä saada mut veikkaan et yhden katteen teippien hinnalla saa jostai muualta koko kierroksen.
Mainostoimistot niitä varmaankin tekis mut pitäs sitte olla mallit mistä ne sais tehtyä.



Suzukin liikkeestä mielestäni saa noita oikeita tarroja ja sarjoja... ja ei muistaakseni eden mikään kiskuri hinta.  ???

Poissa Asko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #24 : Huhtikuu 25, 2009, 08:39:50 ap »
Kyselin suzukin liikkeestä tarroja, Sinihopeet kaaret katteen yläosaan n.150€/kpl ja suzuki teksti n.45€ kappale. Joten taidan unohtaa sen. Täytyy selailla nettiä ja koittaa jostain löytää.

Poissa Jatu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 678
Vs: Vm99 600 GSX-R omistajan käsikirja ja työkalut
« Vastaus #25 : Huhtikuu 29, 2009, 00:36:46 ap »
Saakos tota nokkaketjunkiristäjää jotenki testattua että onko se ok? Tossa on siis automaaginen kiristäjä ja tuntuu että nyt talven jäljiltä ois alkanu ketju rallattelemaan vähän enemmän ??? Jotain manuskassa oli että väännä ruuvia sinne ja tänne, mutta enhän mä nyt tajua mitä oikeesti pitäs tehä  knuppel2
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4