Kirjoittaja Aihe: Vakuutusten hinnat  (Luettu 111078 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tommy-boy

• Jr. Member
  • **
Vs: Vakuutusten hinnat
« Vastaus #30 : Tammikuu 27, 2010, 09:05:05 ap »
Juttelin tutun If.in vakuutusedustajan kanssa ja kyselin niiden suolaisia hintoja mopoihin.
Satuili jotain malliin että If ei oikein haluaisi edes vakuuttaa tehokkaita pyöriä niiden riskien takia.....(tiedä sitten onko mitään perää)
Juttu jatkui kun kysyin että on se aika erikoista kun kilpailija voi ottaa riskin helvetin paljon pienemmällä maksulla. Aikansa se yski siinä ja tokas että vaihda sun pyöräs Customiin niin siihen voidaan tehdä todella kilpailukykyinen vakuutus knuppel2 x10.
Mä siihen että pitäiskö mun ostaa vakuutusyhtiön suosittelema mopo että voisin olla teidän asiakas. Tossa kohtaa mulla rupes verenpaine nousemaan ja sanoin sille kaverille että.V...u pidä tunkkis...
-08 kun kilpailutin vakuutusyhtiöt niin kalleiman ja halvimman erotus oli jotain +800e per vuosi. Turvasta sain parhaan tarjouksen.
Fennia tais olla kallein.

Poissa Milla

• Vuoden 2009 Foorumilainen!
  • Jr. Member
  • **
« Vastaus #31 : Tammikuu 27, 2010, 20:12:56 ip »
Otin Turvasta vakuutuksen, liikenne 25, kasko 70. Kuski 22, Turku, 600cc gixxeri (TT), toimihlöunionin alennuksella

1078e
Kohti ääretöntä - ja sen yli!!

Poissa Kirgin^^

• G#7
  • Jr. Member
  • **
« Vastaus #32 : Tammikuu 28, 2010, 09:58:48 ap »
Milla onks sun mopos viä 25kw? se voipi vähä vaikuttaa..
en oo varma, mut kokeillaan

Poissa Milla

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #33 : Tammikuu 28, 2010, 10:20:04 ap »

25kw=950e, 92kw= toi 1078e.
Kurit lähtee ehkä jo talven aikana, ei vaan kehtaa kysyy pakuu lainaks  :D

Poissa Kirgin^^

• G#7
  • Jr. Member
  • **
« Vastaus #34 : Tammikuu 28, 2010, 14:04:37 ip »

Naisilla on kyllä ihan ihme "kehtaamis" kysymyksiä. Luuri käteen ja soitto. Mopotin kyytiin ja pajalle. Sit se on hoidettu! O0
en oo varma, mut kokeillaan

Poissa Milla

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #35 : Tammikuu 29, 2010, 19:03:10 ip »

Naisilla on kyllä ihan ihme "kehtaamis" kysymyksiä. Luuri käteen ja soitto. Mopotin kyytiin ja pajalle. Sit se on hoidettu! O0

Samaa se tarkottaa tääl ku pääkaupungissakin :p

Mä tiiä kui Turuus o, mut Tampereella asuessani toi "kehtaa" tarkotti ettei jaksa/viitsi/huvita kysyä. Täällä stadissa toi tarkottaa ettei "uskalla/tohdi" kysyä :D

Poissa Milla

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #36 : Tammikuu 29, 2010, 20:58:30 ip »

jaa mää vai? nössö vai?? no prkl. nyt alkaa uhoominen enkä oo ees juonu  ::) :D knuppel2

Samaa se tarkottaa tääl ku pääkaupungissakin :p

Mä tiiä kui Turuus o, mut Tampereella asuessani toi "kehtaa" tarkotti ettei jaksa/viitsi/huvita kysyä. Täällä stadissa toi tarkottaa ettei "uskalla/tohdi" kysyä :D

Emmä tiennykkään et sä tommonen nössö oot 2funny

Poissa Poko

• Hero Member
« Vastaus #37 : Tammikuu 30, 2010, 10:53:03 ap »
Milla on hyvä kirjottaa tonne rivien välii  2funny Saa aina tähystää mille riville se on kirjottanu  ;D
#1 Foorumin nopein ;)

Poissa Milla

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #38 : Tammikuu 30, 2010, 21:45:01 ip »
Milla on hyvä kirjottaa tonne rivien välii  2funny Saa aina tähystää mille riville se on kirjottanu  ;D

no joskus mä painelen väärää napiskaa ja joskus muuten vaan en osaa. Milla ei osaa...

Poissa Poko

• Hero Member
« Vastaus #39 : Tammikuu 31, 2010, 04:58:10 ap »

no joskus mä painelen väärää napiskaa ja joskus muuten vaan en osaa. Milla ei osaa...

joo ei se mitää haittaa. Huvittaa vaa välillä, mutta pää asia on että kirjotat,hyvin se menee   O0
#1 Foorumin nopein ;)

Poissa Puppe

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #40 : Tammikuu 31, 2010, 11:15:02 ap »
Juttelin tutun If.in vakuutusedustajan kanssa ja kyselin niiden suolaisia hintoja mopoihin.
Satuili jotain malliin että If ei oikein haluaisi edes vakuuttaa tehokkaita pyöriä niiden riskien takia.....(tiedä sitten onko mitään perää)
Juttu jatkui kun kysyin että on se aika erikoista kun kilpailija voi ottaa riskin helvetin paljon pienemmällä maksulla. Aikansa se yski siinä ja tokas että vaihda sun pyöräs Customiin niin siihen voidaan tehdä todella kilpailukykyinen vakuutus knuppel2 x10.
Mä siihen että pitäiskö mun ostaa vakuutusyhtiön suosittelema mopo että voisin olla teidän asiakas. Tossa kohtaa mulla rupes verenpaine nousemaan ja sanoin sille kaverille että.V...u pidä tunkkis...
-08 kun kilpailutin vakuutusyhtiöt niin kalleiman ja halvimman erotus oli jotain +800e per vuosi. Turvasta sain parhaan tarjouksen.
Fennia tais olla kallein.

Samanlaista tarinaa tuli IF:n tädiltä, kun tuossa perjantaina soitteli ja kyseli, että miten on tehdäänkö vakuutuspaperit. Sanoi itsekkin, että tuo pyörä kuuluu korkeaan riskiryhmään ja niille on sattunut paljon onnettomuuksia ja on jouduttu maksamaan isoja henkilövahinkoja. Sanoin siinä, että pidän vakuutukset Turvassa edelleen ja täti kyllä tuntui ymmärtävän minkätakia  ;D. Sanoi vielä loppuun, että jos vaihdat pyörän customiin tai matkapyörään niin soittele niin tehdään varmasti kilpailukykyinen tarjous  O0

Sinänsä ihmetyttää nuo toisten vakuutusyhtiöiden asiakkaiden kalastelut varsinkin jos itsekkin tietävät minkälaiseen pyörään kauppaavat vakuutuksia ja kuinka suuri hintaero on verrattuna kilpailijoihin. Tuskimpa kukaan vaihtaa reilusti kalliimpaan ellei nyt välttämättä halua sponsoroida vakuutusyhtiötä.

Poissa joneesi

• Newbie
  • *
  • K3 1000
« Vastaus #41 : Helmikuu 04, 2010, 21:31:19 ip »
Posti toi mukanaan pohjolan vakuutus lappusia. Liikenne 40% kasko 70% ikä 27 ja vampula nin yhteis summaksi kertyi 913 euroo! Kyseessä siis ympärivuotinen vakuutus ja pyöränä 1000 -03. :) Toki saattaa tuntuvasti alentaa hintoja keskellä mettää asuminen ku ei naapureilla oo mopottimia ni ei ne sillon kaatuillekkaan! :D  :D

Poissa lepi

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #42 : Helmikuu 05, 2010, 07:47:49 ap »
Näyttäisi olevan vuoden maksut tapiolassa 888 €, 30 + 70%,mikkeli, 31v, 750cc yms. No onneks sieltä rapsahtaa heinäkuun lopussa 10% lisää liikenteeseen (koputtaa puuta samalla).
Turvasta täytyisi kysyä tarjousta kun mainostavat TT:n jäsenille jotain alea.
ex 750 K8

Poissa Pan

• Newbie
  • *
« Vastaus #43 : Helmikuu 05, 2010, 12:24:44 ip »
Samanlaisia tarinoita täälläkin..

Tapiolan äijä meinas, että sulla on vähän huono pyörä vakuutusten kannalta. Vastasin että valitsen pyörän ajo-ominaisuuksien perusteella ja sitten vasta valitsen siihen sopivan vakuutuksen, enkä toisinpäin!!!  ;D

Nykyään mullakin vakuutukset Turvassa nopeampien bonarikertymien ja radalla voimassaolon takia! O0

Poissa Tuppe

• Newbie
  • *
« Vastaus #44 : Helmikuu 07, 2010, 02:07:24 ap »
tuli tuossa kilpailutettuu IF. Turva ja Tapiola ja halvin niist oli turva, mut turvan ja if välinen ero jäi 30e niin eipä paljon kannattanu vaihtaa  :) if on ainakin itellä toiminut ihan hyvin ku jostain taas kuulin et turvassa ei homma toiminu sitten ku olis tarvinnu  :o
GSX-R 600 K5

Poissa Skully

• Newbie
  • *
« Vastaus #45 : Helmikuu 07, 2010, 12:40:15 ip »
itelläkin vakuutus IF:issä.. pysty tarjoomaan pyörän,auton ja kotivakuutusen samaan hintaan mitä oli turvassa ennen pelkkä pyörän vakuutus.. nosti viel auton liikenne vakuutuksen bonuksia +20% kun vaihdoin IF:iin...  ^-^

Poissa Tuppe

• Newbie
  • *
« Vastaus #46 : Helmikuu 07, 2010, 22:29:10 ip »
juu sama homma. loistokuski  ;)
GSX-R 600 K5

Poissa djesko

• Newbie
  • *
« Vastaus #47 : Helmikuu 08, 2010, 19:47:26 ip »
Tänään tuli if:in tädiltä vakuutustarjous ja oli pyörän (1k8) täyskaskon perusvuosimaksu 5 217€  2funny. ei tullu kauppoja sitten. perusvuosimaksussa eroa nykyiseen noin 4000 euroo :)

Poissa Tommy-boy

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #48 : Helmikuu 08, 2010, 19:54:50 ip »
Tänään tuli if:in tädiltä vakuutustarjous ja oli pyörän (1k8) täyskaskon perusvuosimaksu 5 217€  2funny. ei tullu kauppoja sitten. perusvuosimaksussa eroa nykyiseen noin 4000 euroo :)

Huima Tarjous. 2funny Luultavasti IF tekee tarkoituksella tollasia tarjouksia. Jos joku hullu vaikka ottais heiltä vakuutuksen.
Kaikkein parhaiten saa tingittyä vakuutushinnat kohilleen kun marssii paikanpäälle tinkaamaan.

Poissa Bobo

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #49 : Helmikuu 11, 2010, 13:51:42 ip »
Ennen oli Tapiolassa kaikki vakuutukset ja nyt kilpailutin yhtiöt. Yksi oli niin ylivoimainen, ettei muut päässeet edes lähelle. Johtunee siitä, etteivät ainoana vakuutusyhtiönä ota huomioon teho/paino suhdetta. Eli Pohjantähti. Keskittämisellä, tinkaamisella ja pienellä venkaamisella sain molempiin pyöriin maksimi bonarit (60% liikenne / 70% kasko). Maksettavaa tulee vuodessa about 600 euroa / per vuosi / pyörä. Ei paha  :)
Gsx-R 1000 K9
Hayabusa K8
YZF-R6 -99 ratalelu

Member of MC Speedfreaks

Poissa Tommy-boy

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #50 : Helmikuu 11, 2010, 16:19:09 ip »
Soitinpa Turvaan ja kyselin oman mopon vakuutuksien tilasta. Hetken rupattelun jälkeen hinta putos 98€ ja lupasi lisää alennuksia jos siirretään kotivakuutuksetkin Turvaan. Tällä hetkellä 1070€ / vuosi 40/70 bonareilla. Mun mielestä hinta kohdillaan pääkaupunkiseudulla.
Katotaan mikä on lopputulos kun laitetaan muutkin vakuutukset sinne.  O0

Poissa purtsi

• Newbie
  • *
  • 1000cc
« Vastaus #51 : Helmikuu 11, 2010, 17:19:30 ip »
Ennen oli Tapiolassa kaikki vakuutukset ja nyt kilpailutin yhtiöt. Yksi oli niin ylivoimainen, ettei muut päässeet edes lähelle. Johtunee siitä, etteivät ainoana vakuutusyhtiönä ota huomioon teho/paino suhdetta. Eli Pohjantähti. Keskittämisellä, tinkaamisella ja pienellä venkaamisella sain molempiin pyöriin maksimi bonarit (60% liikenne / 70% kasko). Maksettavaa tulee vuodessa about 600 euroa / per vuosi / pyörä. Ei paha  :)

Mulla kans pohjantähdessä, 1k5 liikenne(20%)+kasko(70%) yhteensä 690e/vuosi

Poissa purtsi

• Newbie
  • *
  • 1000cc
« Vastaus #52 : Helmikuu 23, 2010, 11:18:26 ap »
Mulla pohjantähdessä kasko(70%)

Miten sä oot saanu kaskoon 70%, mulle sanottiin et maksimi 60% >:(

Ja näköjään ovat nostaneet just ton kaskon vuosimaksua 13%, liikennevakuutus pysyny samassa.

Oho, oli tulla pieni moko eli mulla on just se 60% kasko, eli pohjantähden max.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2010, 11:20:57 ap kirjoittanut purtsi »

Poissa wälly

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #53 : Helmikuu 25, 2010, 21:05:11 ip »

siis ympärivuotinen täyskaskolla 690€ ?
1000 K5  (ex)

Poissa maKe

• Hero Member
« Vastaus #54 : Helmikuu 25, 2010, 21:53:24 ip »
Soitinpa Turvaan ja kyselin oman mopon vakuutuksien tilasta. Hetken rupattelun jälkeen hinta putos 98€ ja lupasi lisää alennuksia jos siirretään kotivakuutuksetkin Turvaan. Tällä hetkellä 1070€ / vuosi 40/70 bonareilla. Mun mielestä hinta kohdillaan pääkaupunkiseudulla.
Katotaan mikä on lopputulos kun laitetaan muutkin vakuutukset sinne.  O0

Mulle ei viittiny laskea edes tarjousta ollenkaan ellen ollut kotivakuutustakin siirtämässä turvaan.  ???

Pysyisin kyllä Pohjolassa muuten, mutta tuo ratatouhu kiinnostaa kyllä turvan osalta. Tai no mistä sitä kukaan tietää missä se vehe on kaadettu...
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Ville

• Jr. Member
  • **
  • Suzuki mies kotari hairahduksessa
    • Loput kuvat:
« Vastaus #55 : Helmikuu 25, 2010, 23:47:21 ip »
Kokeile make jotain toista turvan konttoria jos mahdollista, kuulostaa meinaan aika ihmeelliseltä verrattuna siihen mitenkä minua on kohdeltu turvassa. Eipähän tartte ruveta stressaamaan jos radalla menee nutulleen.  :)
Never Heard Racing

Ex: K4 600, K6 750 Nyt: KTM RC8

Poissa Tuppe

• Newbie
  • *
« Vastaus #56 : Maaliskuu 09, 2010, 00:10:58 ap »
oli sit itekin ihan pakko soittaa sinne turvaan ja sain viel pienenä bonuksena liikennevakuutukseen täydet eli nyt on 70% liikentees ja 70% täyskaskos ja vuodes tulee maksettavaa sellanen 560e ja toi on tietysti ympärivuotinen vakuutus. pyörä on 600 K5...
GSX-R 600 K5

Poissa purtsi

• Newbie
  • *
  • 1000cc
« Vastaus #57 : Maaliskuu 09, 2010, 05:03:36 ap »

siis ympärivuotinen täyskaskolla 690€ ?

jep.

Poissa [Snake]

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #58 : Maaliskuu 09, 2010, 09:19:48 ap »
Mulla on ainakin halvin Turvassa 1146€ sisältäen seisonta-ajan.. Jos tiedätte halvemman niin kertokaa
Some men just want to watch the world burn.

Poissa Breezy

• Newbie
  • *
« Vastaus #59 : Maaliskuu 09, 2010, 17:33:53 ip »
Pohjantähdessä vakuutukset 660e/vuosi seisonta-ajaton aloitus bonuksilla 20% liikenne ja 60% kasko. Pyöränä 600 k4..