Kirjoittaja Aihe: Cordona PQ8  (Luettu 12906 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juha_K

• Ylläpitäjä
Vs: Cordona PQ8
« Vastaus #30 : Toukokuu 06, 2010, 15:06:29 ip »
Mites Commanderin ohjelmalla? Mun piti asentaa ensiksi tämä ohjelma, jotta pystyi muuttamaan asetuksia http://www.powercommander.com/downloads/general_downloads/accelerator_pump/PCShiftKillEnable.zip
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa enriikke

• G#5
  • Jr. Member
  • **
« Vastaus #31 : Toukokuu 07, 2010, 00:02:34 ap »
http://www.dragrace.fi/catalog/product_info.php?cPath=763&products_id=14257 itellä tämä eli gp9.Kytketään suoraan commanderiin ja johan rokkaa!!vähän vastusti tuo ohjelma ja ei meinannu tunnistaa sifteriä,mut loppujen lopuksi päästiin säätämään noita katkoja jne..
Päässä vähemmän järkeä,kun kilpailuviettiä!!!

Poissa Telleri

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #32 : Toukokuu 08, 2010, 21:24:15 ip »
cordonan asennusohjeen kuvassa oli puolille tulevat liittimet laitettu lyhin(pun/vihr) johto vasemmalle ja siitä liittimet pituus järjestyksessä edeten oikean laitimmaiseen sylinteriin, laitoin ekaks johdot oikealta puolen, käänteisessä järjestyksessä kuin kuvassa koska oli siellä enemmän tilaa ja hyvin toimi, onko järäjestyksellä väliä.... nyt on kyllä puolien piuhat kuten kuvaan oli merkitty.

Joo mäkin mietin samaa että onko sillä väliä kummalta puolelta sen johtosarjan vetää, mutta tulin siihen tulokseen että se tekee varmaankin sen katkon kaikkiin puoliin yhtäaikaa eikä sytytys järjestyksessä ni sille on sitten ihan sama vaikka laittelis vaikka ristiin niitä liittimiä.

mulla teki sellasen homman ko laitoin piuhat 1. pytystä lähtien eli että killboxi ottaa 1sestä virran nii perkule purki akun tyhjäksi(wtf!) käänsin ottaan virran nelosesta niin toimii niinku pitää... eli johdot oikeasta laidasta...

Onko rahan arvoinen härveli?

Kauhealta johtoviidakolta kyllä näyttää vaan. Tosin saapi nyt nähdä onko shifterille tarvetta laisinkaan, tosin kertaakaan kokeillutkaan semmosta vielä niin ei tiedä mistä on jääny paitsi.

Kyllä ainakin minun mielestä on ihan hintansa arvoinen paketti.
Johtoviidakko näyttää aika karskilta kuvista ja varsinkin kun avaa paketista mutta ei siinä ole sen enempää kytkettäviä johtoja kuin powercommanderissakaan.
Muistaakseni mulla jäi neljä liitintä + yks johdonpää mitä ei edes tarvinnut kytkeä mihinkään.

itellä ei tullu tuollasta määrää piuhaa/rojua mukana!!se vaan tuli commanderiin kiinni ja that`s it.sitä vaihdetankoa piti lyhentää reilusti ja duunata kierteet.Aika ahdasta ettei tuo sifterimutikka ota siihen tankoon kiinni,mut just se mahtuu siellä oleen!!...niin se kait on tarkotuskin,kun on sen muotonenkin. O0

Laitoitko commanderin oman shifterin?