Kirjoittaja Aihe: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????  (Luettu 3060 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Darkoz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« : Lokakuu 14, 2009, 18:51:05 ip »
Elikkäs kertokaas viisaammat kun ois itellä tuolla varaston hyllyllä R6:sen slipari ja aattelin että lyhennän kyseisen putken ja laitan sen passaamaan 02 gikseriin. mitä luulette että miten sen pyörän saa sitten säätöihin?? saako huonostikkaan, vaan antaako suoraan asian olla?

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2009, 19:29:15 ip »
Pelkkä vaimennin vai väliputken kera? Jos siinä sliparissa on väliputki mittaa tönärillä sen sisähalkasija ja vertaa sen K2:n omaa putkea.

Vai siis mitenkä hä? Onko se K2 oma vaimennin pulteilla kiinni ja ajattelit sen R6 slipari/vaimentimen siihen perään ähertää? Samoja pönttöjä nuo lähestulkoon on 600-1000cc vehkeissä, ainoastaan väliputken halkaisija yleensä isommissa peleissä on muutaman millin isompi.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Darkoz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #2 : Lokakuu 14, 2009, 19:33:51 ip »
elikkä aattelin sen pelkän sliparin siihen laittaa, eli lyhennän sitä sliparia ja sitten teen siihen sopivan sovite palan ja avot.  ;D
se on se k2:sen slipari pulteilla kiinni.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #3 : Lokakuu 14, 2009, 19:55:27 ip »
Toimii. Meinasit jälkeenpäin ruiskun säätää commanderilla?
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Mikko

  • G#13
  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 1544
  • M.M
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #4 : Lokakuu 14, 2009, 19:56:54 ip »
Ei kai siihen nyt sliparin takia tarvii commanderia ährätä. Soivapelihän siitä noin tulee.

Poissa Darkoz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #5 : Lokakuu 14, 2009, 20:12:18 ip »
kertokaas te tarviiko siihen commanderin kun pyörässä sitä ei ole? vai voiko se ruisku olla ihan koskemattomana.. itellä siitä ei vielä ole tietoa.. 

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #6 : Lokakuu 14, 2009, 21:00:29 ip »
Toimiihan se ilmankin siinä missä muutkin. Tosin ainahan meno muuttuu kun saa seokset suht tarkasti ährättyä kondikseen.
Ei ehkä huipputehoa montaa heppaa tule, mutta ajettavuus paranee potenssiin 1000.

Tai näin ainakin omalla kohdallani oli kokoputkiston yms. tingentangeleiden kohdalla.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Darkoz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #7 : Lokakuu 14, 2009, 21:45:47 ip »
mulla on tuo äänimaailma hakusessa. kun tuolla vakio hormilla ei oikein saa tarpeeksi naapureita kiusattua kun aamulla hyräyttää käyntiin.  ;D

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #8 : Lokakuu 14, 2009, 22:11:14 ip »
Kuulemma tuo mun 30cm japanin yoshi toimii tuossa hommassa enemmän kuin paremmin. Osaa kaverit varautua kilometrien tarkkuudella mun tuloon.  ;D
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1075
  • GSX-R
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #9 : Lokakuu 15, 2009, 09:05:02 ap »
Tarvitsin Suzuki GSX-R 4-pulttisen vaimentimen laipan RST:stä ja teetin niitä samalla muutaman ylimääräisen.
Jos joku sellaisen haluaa niin ei kannata lähteä teettämään kun saa valmiina laserilla poltetun kohtuu hinnalla  ;)

Kyseinen projekti oli SV 650 ruisku johon vaihdoin GSX-R 1000 K3 vaimentimen josta kuitenkin poistin katin.
Paino putosi kun vakio RST väistyi titaanin ja alumiinin tieltä mutta parasta oli äänen muutos matalammaksi Ducatimaiseksi mutta ei kuitenkaan häiritseväksi. Ruiskua olisi pitänyt säätää rikkaammalle ylhäältä kun tuntui hengettömältä lentokentällä huippunopeuksilla, ehkä sekin vaikuttaa kun toisena mopona oli samaan aikaan GSX-R 750 K4  ???  Puhuvat V-moottoreiden hyvästä väännöstä  2funny

Poissa Darkoz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #10 : Lokakuu 17, 2009, 06:15:28 ap »
no niin eipä tarvikkaan enään miettiä sitä sliparin sovittamista kiksuun kun kävin ostamassa siihen yoshimuran josta otetaan ylimääräinen pituus pois. Niin sitten saadaan nuo äänet mukavaksi  ;D

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: 600cc:n R6:sen slipari 1000 k2 giksuun????
« Vastaus #11 : Lokakuu 17, 2009, 19:35:48 ip »
no niin eipä tarvikkaan enään miettiä sitä sliparin sovittamista kiksuun kun kävin ostamassa siihen yoshimuran josta otetaan ylimääräinen pituus pois. Niin sitten saadaan nuo äänet mukavaksi  ;D
O0