Kirjoittaja Aihe: Leovince evo II:n k7 kiloseen  (Luettu 3452 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Leovince evo II:n k7 kiloseen
« : Kesäkuu 25, 2008, 10:31:46 ap »
tuli sit tollanen http://www.jimmy66.ch/mediac/400_0/media/DIR_48701/LeoVinceSuzukiGSX-R1000fact.jpg hommattua,"halvalla kun sain"  ;D
kattelin sitä eilen ja huomasin että siinä on myös lambdalle paikka. joten pitäiskö mun vaan ruuvata se lambda irti katalysaattorista,ja jättää musta/valkoinen johto penkin alta kiinni? vai miten se oli..?  :o

Vilikki

  • Vieras
Vs: Leovince evo II:n k7 kiloseen
« Vastaus #1 : Kesäkuu 25, 2008, 13:10:44 ip »
Kyllähän tuossa Yoshimuran Japan Race:ssakin tuo oli, tai siinä oli laajakaista lambdalle paikka, eli omasta poistin.

Mitenhän tuo vakio lambda pysyy edes menossa mukana, taitaa mennä korkealla aika sekaisin, vai mitä muut on mieltä?

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: Leovince evo II:n k7 kiloseen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 25, 2008, 14:55:06 ip »
eli jollain tulppais vaan sen lambdan holen?

Poissa enriikke

  • G#5
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 785
Vs: Leovince evo II:n k7 kiloseen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 25, 2008, 15:36:09 ip »
eli jollain tulppais vaan sen lambdan holen?
annat sen lambdan olla kiinni putkessa irrotat sen vaan toisesta päästä.löysäät vasemman puolen katetta alhaalta jalan kohdalta ja se liitin on siinä O0
Päässä vähemmän järkeä,kun kilpailuviettiä!!!

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: Leovince evo II:n k7 kiloseen
« Vastaus #4 : Heinäkuu 29, 2008, 23:40:47 ip »
jeah,perstuntumalla mopo parani tolla pelkällä sliparin vaihdolla. no käväsin EE speedillä ja kaveri sääteli mopon omaa boxia..ja eron todellakin huomaa!!
nyt mopedi vastaa paljon kivemmin (lue:paremmin) kaasuun... O0