Kirjoittaja Aihe: Braking B-ONE  (Luettu 2849 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1076
  • GSX-R
Braking B-ONE
« : Joulukuu 30, 2009, 16:05:23 ip »
Joulupiparit odottaa asennusta  :)

Kiihtyvyys paranee kun massa on keskellä, samoin kaarreominaisuudet paranee  ??? Totta vai mainosmiesten höpinää?

Olenko mainoksen uhri?

Poissa Toubbe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 210
Vs: Braking B-ONE
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2009, 18:57:49 ip »
Olenko mainoksen uhri?

Kyllä! Olet joutunut säälimättömän markkinakoneiston rattaiden murskaamaksi. Mitäpä jos ostaisin noi kiekot sulta -50% ja puolitettas näin sun tuskas 2funny

Poissa Milla

  • Vuoden 2009 Foorumilainen!
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 733
Vs: Braking B-ONE
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2009, 18:58:02 ip »
komeet  O0
Kohti ääretöntä - ja sen yli!!

Poissa Juha_K

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 3350
Vs: Braking B-ONE
« Vastaus #3 : Joulukuu 30, 2009, 19:37:53 ip »
Kyllä noilla kelpaa O0 Kuinka paljon on painoeroa vakioihin?
Tekisi mieli ostaa uudet vanteet, mutta tullu ostettua kaikkea muuta hilpettä mopoon niin ei oikein oo enää varaa laittaa niihin  :(
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1076
  • GSX-R
Vs: Braking B-ONE
« Vastaus #4 : Joulukuu 31, 2009, 09:27:54 ap »
Kyllä noilla kelpaa O0 Kuinka paljon on painoeroa vakioihin?

Etuvanne painaa levyillä 8350g (vakio K5 1000 7350g, K3 1000 7600g
Takavanne levyllä ja vetopakalla+ratas 10600g (vakio ? kun kaikissa on rengas)

Löytyykö 1000 K5-8 takavannetta irtonaisena että tietäisi sen painon  ???

Etuvanteessa paino lisääntyy kilon, ehkä takavanteessa myös, korjataan kun tulee lisää tietoa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2009, 09:30:42 ap kirjoittanut KassuB »

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Braking B-ONE
« Vastaus #5 : Joulukuu 31, 2009, 20:39:13 ip »
Ajoin kilosella K5 missä oli nuo samat vanteet paikallaan. En kyllä osanu sanoa juuta enkä jaata vakioihin verrattuna kun vakiopyörällä en ole ajanut, mutta oma mopo tuntui siltikin ketterämmältä (yllätys).

Kai nuo on lähinnä kosmeettiset vanteet vaan, vaikka yritettykin keskittää kaikki massa vetopakan seutuville (kevyet puolat). Jos vissiin ihan oikeita eroja lähdetään kalastelemaan niin Takomagnesium Marchesinit/Galespeedit tai hiilari BST:t ois sitten seuraava askel.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Braking B-ONE
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2010, 16:40:45 ip »
Hmmm.... Saiskohan räjäytettyä pankin jotenkin auki?

http://shop.durbahn.de/shop/en/products/PVM_Wheels/PVM
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Spaiku

  • G#3
  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 508
Vs: Braking B-ONE
« Vastaus #7 : Tammikuu 06, 2010, 00:07:11 ap »
Etuvanne painaa levyillä 8350g (vakio K5 1000 7350g, K3 1000 7600g
Takavanne levyllä ja vetopakalla+ratas 10600g (vakio ? kun kaikissa on rengas)

Löytyykö 1000 K5-8 takavannetta irtonaisena että tietäisi sen painon  ???


Pisti silmään toiselta foorumilta:

Vanteet oli ilman kumeja.

Busa:
etuvanne+jarrulevyt = 8,24kg
takavanne+jarrulevy+vetopakka+ratas = 9,98kg

1000 gsxr 05-08:
etuvanne+jarrulevyt = 7,36kg (-0,88kg)
takavanne+jarrulevy+vetopakka+ratas = 8,66kg (-1,32kg)