Kirjoittaja Aihe: Arrow + LeoVince = Akrapovic  (Luettu 25987 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Arrow + LeoVince = Akrapovic
« : Helmikuu 19, 2010, 19:09:06 ip »
Osaakos ketään sanoa, mitä eroa on Arrowin ja leovincen putkilla. Ainakin mitä kuvista olen katsonut, niin ihan samannäköisiä putkia molemmat ovat, ja ohjeetkin ovat lähes identtiset. Mitä olen ymmärtänyt, niin leovincen putket ovat laadullisia ja edustavan näköisiä. Mutta mites tuo Arrow-tuotemerkki? Kuvien perusteella vaimentimet ja käyrät ovat lähes identtisiä, ainoastaan logo on erillainen. Molemmiltahan löytyy täys-titaaninen kisaputkisto, mutta leovincen paketti kustantaa lähes 700€ enemmän?.. Arrow:han yhdistetään helposti derpin virittämiseen, mutta... ::) ::)

Onko foorumilla ketään jolla on tai on ollut Arrowin putkisto?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 07, 2010, 14:37:47 ip kirjoittanut [Snake] »
Some men just want to watch the world burn.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2010, 19:19:13 ip »
Taitaa joistakin wsbk mopoista löytyä arrowia eli pitäs ihan ok kapistus olla? Muutamalta taholta tosin kuullut että Leovincen täystitaaninen corsa olis "se" putki Suzukeja varten, muut on romurautaa sen rinnalla.

Tietty sitten on yoshimura japani joka on kyllä yksi parhaimpia putkia laadullisesti & tehollisesti imo. Ei vanhene ikinä tuo tri-ovali vaimennin taitetulla kärjellä.  smitten

Jostain syystä tuo Leovincen corsa muistuttaa hyviiiin paljon japanin yoshia pakosarjansa osalta....
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2010, 19:22:43 ip »
Tulipas nopeasti vastausta, kiitos siitä.. Se on kanssa kova se, yoshimura dual tip vaimentimella. Mutta jotenkin omasta mielestä toi Leovincen vaimennin on pirun hyvännäköinen.. Sitten varsinkin kun ottaa sen kisaversion, jossa itse vaimennin on vielä lyhyempi.
Some men just want to watch the world burn.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #3 : Helmikuu 19, 2010, 19:38:53 ip »
Slipareissa nyt lähinnä on yks ja sama minkä putken otat. Kunhan ulkonäkö ja ääni miellyttää niin se on siinä.

Oletettavasti tosin olet kokoränniä etsiskelemässä? Leovincen corsa factoryhan k7-k8 litrasiin on kahdella 20-30cm tumppipöntöllä toteutettu.
Japanin yoshia saa myös yksipuoleisena ja yhdellä ulostulolla olevalla vaimentimella. Usan yoshi on vähän väliinputoaja malli vaikka ei niissäkään mitään vikaa varmasti ole.

Lompakko kyllä kertoo viimeistään mihinkä merkkiin tulee kallistuttua. Kannattaa myös silti tsekata eBaysta hyviä löytöjä.  :)
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #4 : Helmikuu 19, 2010, 19:59:33 ip »

Oletettavasti tosin olet kokoränniä etsiskelemässä? Leovincen corsa factoryhan k7-k8 litrasiin on kahdella 20-30cm tumppipöntöllä toteutettu.


Jepjep, ja arrowilta löytyy samanlainen, mutta edullisempana, siksi kyselinkin, mikä ero merkeillä mahtaa olla...
Eli pitäisi tosiaan hommata koko putkisto(kahdella vaimentimella) pcV ja ehkä suodatin..
Some men just want to watch the world burn.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #5 : Helmikuu 19, 2010, 20:10:26 ip »

Oletettavasti tosin olet kokoränniä etsiskelemässä? Leovincen corsa factoryhan k7-k8 litrasiin on kahdella 20-30cm tumppipöntöllä toteutettu.


Jepjep, ja arrowilta löytyy samanlainen, mutta edullisempana, siksi kyselinkin, mikä ero merkeillä mahtaa olla...
Eli pitäisi tosiaan hommata koko putkisto(kahdella vaimentimella) pcV ja ehkä suodatin..

Säästää kyllä pitkän pennin jos ottaa yhdellä vaimentimella olevan vaan, ja vähemmän painoakin myös.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3348
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #7 : Helmikuu 19, 2010, 21:25:14 ip »
Some men just want to watch the world burn.

Poissa Miksu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #8 : Helmikuu 19, 2010, 22:51:31 ip »
Mä laitoin tuohon uuteen mopooni (K9 1000) tuossa joulukuussa LeoVincen full titanium factory corsa putkiston. Ainakin Suzukin Relentless team suosii samaa putkistoa, joten kovin huono se ei voi olla ::) Pirun kevyt paketti se on, vaikka kahdella vaimentimella onkin. Titaania ja hiilikuitua sopivasti molempia käytetty valmistuksessa :)
Suzuki Gsx-R 1000 K9

Poissa TommoKe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 563
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #9 : Helmikuu 19, 2010, 23:26:37 ip »
Mä laitoin tuohon uuteen mopooni (K9 1000) tuossa joulukuussa LeoVincen full titanium factory corsa putkiston. Ainakin Suzukin Relentless team suosii samaa putkistoa, joten kovin huono se ei voi olla ::) Pirun kevyt paketti se on, vaikka kahdella vaimentimella onkin. Titaania ja hiilikuitua sopivasti molempia käytetty valmistuksessa :)

Hankikko kotimaasta ton putken, vai onko joku viisaamman hintanen paikka tiedossa?
*Kivoja osia myynnissä*

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #10 : Helmikuu 20, 2010, 01:00:35 ap »
Mä laitoin tuohon uuteen mopooni (K9 1000) tuossa joulukuussa LeoVincen full titanium factory corsa putkiston. Ainakin Suzukin Relentless team suosii samaa putkistoa, joten kovin huono se ei voi olla ::) Pirun kevyt paketti se on, vaikka kahdella vaimentimella onkin. Titaania ja hiilikuitua sopivasti molempia käytetty valmistuksessa :)

Asia ränni.  O0
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #11 : Helmikuu 20, 2010, 10:17:55 ap »
Mä laitoin tuohon uuteen mopooni (K9 1000) tuossa joulukuussa LeoVincen full titanium factory corsa putkiston. Ainakin Suzukin Relentless team suosii samaa putkistoa, joten kovin huono se ei voi olla ::) Pirun kevyt paketti se on, vaikka kahdella vaimentimella onkin. Titaania ja hiilikuitua sopivasti molempia käytetty valmistuksessa :)

Provari ;D ;D Arrowilla on samanlainen, mutta hieman edullisempi...
Some men just want to watch the world burn.

Poissa Miksu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #12 : Helmikuu 20, 2010, 12:06:54 ip »
Mä laitoin tuohon uuteen mopooni (K9 1000) tuossa joulukuussa LeoVincen full titanium factory corsa putkiston. Ainakin Suzukin Relentless team suosii samaa putkistoa, joten kovin huono se ei voi olla ::) Pirun kevyt paketti se on, vaikka kahdella vaimentimella onkin. Titaania ja hiilikuitua sopivasti molempia käytetty valmistuksessa :)

Hankikko kotimaasta ton putken, vai onko joku viisaamman hintanen paikka tiedossa?


Joo kyllä mä sen täältä suomesta tilasin, Stormin kautta...mutta hieman sain alennusta tutun myyjän kautta, joten ei ihan tarvinnut tuota ovh.2800e maksaa :D Toki hintaa jäi silti ihan riittämiin maksettavaksi.
Suzuki Gsx-R 1000 K9

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #13 : Helmikuu 20, 2010, 12:36:03 ip »
Alennus oli oltava tonnin luokkaa väh. tai sitten sulla on vain liikaa ylimääräistä paalua.  ;D

Hitto tolla 2800e sais täydellisen öhlärin alustan etupään cartridge kitillä ja ttx iskarilla + rahaa jäis vielä päivittää jarruja yms.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #14 : Helmikuu 20, 2010, 12:58:13 ip »
Perhana, voipa olla että menee Akrapovicit ja Y-haarat myyntiin... :D :D :D :D
Some men just want to watch the world burn.

Poissa Tommy-boy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 483
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #15 : Helmikuu 20, 2010, 13:43:26 ip »
onko toi suizan oma alkukäyrästö sen tasoinen että se kannattaa vaihtaa??
Eli. onko siinä rahalla vastinetta jos vaihtais koko putkiston vs Y-haara+sliparin pelkästään.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #16 : Helmikuu 20, 2010, 14:18:45 ip »
onko toi suizan oma alkukäyrästö sen tasoinen että se kannattaa vaihtaa??
Eli. onko siinä rahalla vastinetta jos vaihtais koko putkiston vs Y-haara+sliparin pelkästään.

Riippuu mitä haluaa? Alaväännöthän kokoputkistolla katoaa ja keskelle + ylös tulee lisää ja venyvyyttä rajottimelle asti.

Huipputehot ei välttämättä aina kasva kauheita mutta se kokonaislisäys muulle kierrosalueelle on yleensä paljon tärkeämpätä.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #17 : Helmikuu 20, 2010, 16:34:03 ip »
Perhana, voipa olla että menee Akrapovicit ja Y-haarat myyntiin... :D :D :D :D

Niinhän siinä kävi....
Some men just want to watch the world burn.

Poissa Miksu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #18 : Helmikuu 20, 2010, 19:36:47 ip »
Perhana, voipa olla että menee Akrapovicit ja Y-haarat myyntiin... :D :D :D :D

Niinhän siinä kävi....


Joo mä suosittelen kyllä leoa!! kaikki vaan samaan leiriin :)
Suzuki Gsx-R 1000 K9

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #19 : Helmikuu 22, 2010, 17:01:22 ip »
Taitaa sittenkin tulla Akran Evoluutio-putkisto.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Some men just want to watch the world burn.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #20 : Helmikuu 22, 2010, 21:47:10 ip »
Taitaa sittenkin tulla Akran Evoluutio-putkisto.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ei ollenkaan paskempi vaihtoehto. Akra on kyllä laadullisesti aika ykkönen.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Bobo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 101
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #21 : Helmikuu 23, 2010, 12:49:21 ip »
onko toi suizan oma alkukäyrästö sen tasoinen että se kannattaa vaihtaa??
Eli. onko siinä rahalla vastinetta jos vaihtais koko putkiston vs Y-haara+sliparin pelkästään.

Bike Doctorilla ainakin olivat sitä mieltä, että tonnisen K9:n alkukäyrästö on niin hyvä, ettei välttämättä tarvitse kokoränniä. Niinpä omaan tulee Leo Vincen GP Style vaimentimet, katti pois y-haaralla, PCV ja vaparifiltteri. Noilla pitäis kuulemma nätit käyrät saada säädettyä  :)
Gsx-R 1000 K9
Hayabusa K8
YZF-R6 -99 ratalelu

Member of MC Speedfreaks

Poissa Spaiku

  • G#3
  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 508
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #22 : Helmikuu 23, 2010, 16:47:45 ip »
Bike Doctorilla ainakin olivat sitä mieltä, että tonnisen K9:n alkukäyrästö on niin hyvä, ettei välttämättä tarvitse kokoränniä.

Samaa sanoivat 1000 K7-K8:sin kohdalla. Muistaakseni vielä sanoivat et jos laittaa Yoshin USA mallin käyrästön, niin menisi huonompaan suuntaan.

En kyllä menisi allekirjoittamaan tuota väitettä  ;)

Poissa Miksu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #23 : Helmikuu 23, 2010, 20:05:09 ip »
onko toi suizan oma alkukäyrästö sen tasoinen että se kannattaa vaihtaa??
Eli. onko siinä rahalla vastinetta jos vaihtais koko putkiston vs Y-haara+sliparin pelkästään.

Bike Doctorilla ainakin olivat sitä mieltä, että tonnisen K9:n alkukäyrästö on niin hyvä, ettei välttämättä tarvitse kokoränniä. Niinpä omaan tulee Leo Vincen GP Style vaimentimet, katti pois y-haaralla, PCV ja vaparifiltteri. Noilla pitäis kuulemma nätit käyrät saada säädettyä  :)


No mä en tiedä sen hyvyydestä tarkemmin, mutta ainakin hieman kevyempi oli tuo Leovince factoryn alkukäyrästö, kuin orggis...No kohta pyörä menossa penkkiin K&N ja PcV kanssa, niin katsellaan sitten käyriä ja tehoja tarkemmin   :P
Suzuki Gsx-R 1000 K9

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #24 : Helmikuu 23, 2010, 22:26:29 ip »
Bike Doctorilla ainakin olivat sitä mieltä, että tonnisen K9:n alkukäyrästö on niin hyvä, ettei välttämättä tarvitse kokoränniä.

Samaa sanoivat 1000 K7-K8:sin kohdalla. Muistaakseni vielä sanoivat et jos laittaa Yoshin USA mallin käyrästön, niin menisi huonompaan suuntaan.

En kyllä menisi allekirjoittamaan tuota väitettä  ;)

Sulla on vaan niin huono muisti :P

Eiks se jotain sanonu et viimeistely esim. hitsisaumojen suhteen ei oo nii hyvää ku Sutsukin omilla pojilla, sen takia joutuu ainaki säätöjä hieroon enemmän.

Wtf? Mistä lähtien Yoshimuralla on ollut hitsisaumoista kiinni putken toimivuus? Kumminkin kaverit tekee tutkimusta&kehitystä 24/7 Suzukien parissa ja jenkkilän AMA kilpasarjoissa olevissa Suzukeissa käytetään vain ja ainoastaan Yoshimuran tötteröitä. Vertaa mun vakiosarjaa vs japanin yoshin titaanisarjaa niin Suzukin satsi on kuin räkäklimppiä saumojen kohdalla.

Onhan nyky pakosarjat varmasti ihan eri kamaa kuin +10v sitten jolloin pelkillä putkistoilla saatettiin saada ihan järkyttäviä muutoksia. Se vaan on siitä kiinni mistä on valmis maksamaan. Joku 5-10hv ylös saattaa tuntua vähäseltä jostain reilun tonnin investoinnista, mutta se lopullinen muutos koko tehoalueelle ja höngän jatkuminen kokonaan ylös saakka on kyllä sen arvoista (imo!).


2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #25 : Helmikuu 23, 2010, 22:46:44 ip »
Wtf? Mistä lähtien Yoshimuralla on ollut hitsisaumoista kiinni putken toimivuus? Kumminkin kaverit tekee tutkimusta&kehitystä 24/7 Suzukien parissa ja jenkkilän AMA kilpasarjoissa olevissa Suzukeissa käytetään vain ja ainoastaan Yoshimuran tötteröitä. Vertaa mun vakiosarjaa vs japanin yoshin titaanisarjaa niin Suzukin satsi on kuin räkäklimppiä saumojen kohdalla.

Mää en mistään mitään tiedä, kunhan kuuntelen noita ammattilaisia :). Kyseessä oli kiloset K7-K8:sit, ei noi vissiin vielä ole yli kymmentä vuotta vanhoja ;). Japanin sarjoista ei ollut puhetta, ne kai voivat olla perempia?

Tarkotin lähinnä sitä että nykypäivän vakiosarjat on huomattavasti parempia kuin vanhoissa romurauta vehkeissä.  :)
Siksi erot niin pieniä että välttämättä paperilla katottuna ei näytä kovin mullistavalta.

Japanin putkistot kyllä pitäis kaiketi olla lähestulkoon parhainta mahdollista sorttia mitä susukeihin voi saada. Ainakin laadullisesti on kyllä niin tajunnan räjäyttävän olosta tavaraa että oksat pois. Pahin kilpakumppani on akra ja leovince meikän mielestä.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #26 : Helmikuu 24, 2010, 18:05:19 ip »
Harjottelin teoriassa tota putken vaihtoa, ja huomasin että sinne katin eteen menee joku vaijeriviritelmä.. Mikä se on ja miten sen saa laitettua takas jos vaihtaa putkiston..???
Some men just want to watch the world burn.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #27 : Helmikuu 24, 2010, 18:35:29 ip »
Harjottelin teoriassa tota putken vaihtoa, ja huomasin että sinne katin eteen menee joku vaijeriviritelmä.. Mikä se on ja miten sen saa laitettua takas jos vaihtaa putkiston..???

Se lähtee huitsin mäkeen kokoputkiston yhteydessä, ja pitäis muutenkin melkein olla pois kokonaan. Harmia siitä vaan on eikä mitään hyötyä. No okei äänet on hiljasemmat sen kanssa.  ;D

Eli pakosarjan läppä+servo (EXCVA) joka ohjaa kaasuläpän tapaista luistia kollektorin jälkeen jolla "mukamas" parannetaan alavääntöjä kuristamalla pakokaasuja johonkin 6000-8000 kierrokseen saakka. Siitä ylöspäin läppä on täysin auki. Todellisuudessa tuo syö tehoja vaan, mutta pakko se on siellä olla siitä syystä että menee pyörät äänien ja päästöjen puolesta läpi.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa [Snake]

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 185
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #28 : Helmikuu 26, 2010, 18:12:14 ip »
No niin tulipa nyt tilattua sitten Akrapovicin Evolution putkisto... Kyllä nyt kelpaa.. Niin ja Titaania :D :D :D :D
Some men just want to watch the world burn.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: Arrow Vs. LeoVince
« Vastaus #29 : Helmikuu 26, 2010, 18:15:59 ip »
No niin tulipa nyt tilattua sitten Akrapovicin Evolution putkisto... Kyllä nyt kelpaa.. Niin ja Titaania :D :D :D :D

Onnee.  O0

Nyt vielä samaan pakettiin Brembo HP, Öhlins ttx/30mm nix, BST vanteet ja hiilaripalikkata niin alkaa olla aika snäkärikunnossa mopo.  2funny
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6