Kirjoittaja Aihe: yoshimura japan race  (Luettu 25660 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jede

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 130
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #30 : Toukokuu 07, 2008, 17:39:36 ip »
Mites tuon sliparin yhteydessä sen ennen kattia olevan venttiilin kanssa? Vaijerit pois, vai jätetäänkö ennalleen?

Mikä johto boksista pitää irroittaa, ettei vikakoodia tule kun lambda irti?

Poissa enriikke

  • G#5
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 785
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #31 : Toukokuu 07, 2008, 20:35:05 ip »
miulla on ainakin se "venttiili/läppäsysteemi"paikallaan!!ei kait se mitään siellä haittaa on vaan hiljasemmat äänet esim tyhjäkäynnillä mielestäni sitävarten se siellä on..lambdan jättivät paikalleen ottivat vaan lambdan johdon liittimestä irti. en nyt tarkkaan muista minkä värinen se johto on mikä boksista otettiin irti...ehkä valkonen,mut parempi että käyt jossain paikallisessa huoltopuljussa kysäsemässä ennenkuin näin mututuntumalta revit mitään irti 2funny.
Päässä vähemmän järkeä,kun kilpailuviettiä!!!

Poissa Jani

  • G#4
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 894
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #32 : Toukokuu 07, 2008, 21:38:23 ip »
Mulla kans se anturi ja läppäventtili paikallaan. Sen läpän ansiosta varmaan on aika inhimilliset äänet matalilla kierroksilla, vaikuttaa ainakin siltä. Ja eikös se läppä aukee jossain 3500rpm tai jtn?
Ex 750 K6
Ex 1000 K7
Ex Busa K8
Ex 1000 K9
Speed Triple 2011

Poissa Jede

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 130
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #33 : Toukokuu 07, 2008, 22:04:52 ip »
No nyt on rosterinen tumppimallin japsislipari paikallaan. Äänet on kyllä mukavat  O0

Jätin nyt toistaiseksi lambdan paikalleen, ja jenkkifoorumilta lueskeltuna tosiaan venttiili kannattaa jättää sliparin yhteydessä myös sinne. Kokoröörin yhteydessähän se pakostakin jää pois. Tarkoituksena ilmeisesti juuri hillitymmät tyhjäkäyntiäänet ja parempi alavääntö alakierroksilla (suurempi vastapaine). Häätyy napsia kuvia kun viitsii kameran ottaa mukaan. Pitää selvittää tuo ecun johto vielä jostain.

Poissa enriikke

  • G#5
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 785
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #34 : Toukokuu 07, 2008, 22:37:22 ip »
käyp vetämään seoksia vituilleen kun motti lämpiää jos meinaat pitää sen lambdan toiminnassa!!tosin ei tainnut olla tarkotuskaan pitää sitä kiinni.pitipähän kuitenkin sanoa O0
Päässä vähemmän järkeä,kun kilpailuviettiä!!!

Poissa Jede

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 130
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #35 : Toukokuu 08, 2008, 00:08:11 ap »
No ei ole tarkoitus pitää juu, mutta pitäis se piuha saada tietoon ennen kuin nappaa liittimet irti... Jenkkifoorumit kertovat, että kyseessä olisi sama johto, jolla tuon pakokaasuventtiilin vikakoodin saa pois.. Kokeillaan  >:D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2008, 00:20:03 ap kirjoittanut Jede »

Vilikki

  • Vieras
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #36 : Toukokuu 08, 2008, 12:05:47 ip »
Pyörä ois tuossa pihalla ja voisin sen piuhan värin käydä katsomassa, nyt äkkiä muistellen se olisi se musta jossa valkoinen raita.

Ja johto kannattaa katkaista, ei irroittaa liittimestään. Ainakin täällä meni yksi ecu, kun oli vetänyt johdon liittimineen ja oli siitä liittimen reiästä menny sitten vesi ecun sisälle.

Itse otin kylläkin liittimen irti ja reikään silikoonia.

EDIT: EI JOHTOA NÄHNYTKÄÄN ILMAN PENKIN IRROITUSTA, JOTEN TUO MUSTA/VALKOINEN PERUSTUU HUONOON MUISTIINI VIIME KESÄISESTÄ PUTKENVAIHDOSTA
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2008, 12:18:02 ip kirjoittanut Vilikki »

Poissa Jede

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 130
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #37 : Toukokuu 08, 2008, 20:27:20 ip »
Jeps, kiitokset vaan. Löysin netistä myös ohjeistusta http://www.yoshimura-rd.com/images/product/pdf/1117072.pdf . Eli musta/valkoinen piuha tosiaan on kyseessä.

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #38 : Kesäkuu 12, 2008, 10:27:11 ap »
pikainen varmistus  crazy2 :lle..
eli irrotetaan lambdan johto katteen alla olevasta liittimestä,ja sitten penkin alta musta/valkee johto irti/poikki..
ja sen jälkeen pitäis pelittää uudel sliparilla?  >:D

Poissa Jede

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 130
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #39 : Kesäkuu 12, 2008, 12:44:24 ip »
No ainakaan ei anna vikakoodeja, eikä vedä seoksia lämpimänä sekaisin... Se ovatko seokset kohdallaan muutenkaan, on tietenkin toinen juttu :)

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #40 : Kesäkuu 12, 2008, 15:27:25 ip »
jooen..en tiedä..
tuli ne slipari rahat tuhlattua uuteen töllöön  crazy2
löytyis kyl yksi ylimääräinen pönttö, mut siihen täytyis väliputki tekaista..
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2008, 15:30:21 ip kirjoittanut pallosalama »

Poissa peltzi82

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 75
  • Komiat pärjää aina!
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #41 : Heinäkuu 05, 2008, 18:05:24 ip »
pikainen varmistus  crazy2 :lle..
eli irrotetaan lambdan johto katteen alla olevasta liittimestä,ja sitten penkin alta musta/valkee johto irti/poikki..
ja sen jälkeen pitäis pelittää uudel sliparilla?  >:D

Mites moni on vielä ton "katti pois väliputkella, lambda irti katteen vierestä ja musta/valkee johto irti/poikki" -systeemin jälkeen käynyt pyöränsä säädättämässä vai pelittääkö ihan ok tollasessa normi ajossa pyörä ilman säädätystäkin? Itellä olisi mielessä Yoshin hiilikuituputki (esim TRC Carbon). Mitenkäs se katin poisto vaikuttaako muuten yhtään mitenkään kuin tiputtaa painoa useita kiloja, onko muuten mitään hyötyä/haittaa? Ja tietysti ääni ilmeisesti on jonkinverran kovempi kuin katilla varustetussa pyörässä.

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #42 : Heinäkuu 05, 2008, 19:19:54 ip »
mulla on nyt leovincen evo II:n slipari joka poistaa katin. ecua ei ole säädetty(koska se tullaan vaihtamaan takaisinkutsuissa) mutta mopo toimii täydellisesti näinkin. mut meinaan kyllä säädättää ee-speedillä sen uuden ecun kohdilleen..

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #43 : Elokuu 12, 2008, 17:40:28 ip »
Onkos kukaan muuten purkanu ja pakannu tommosta Hiilari japanin pönttöä uusiksi?  Vanhat matskut ainakin meikällä oli jotain lasikuitu mattoa vaan ja joku lämpöeriste kerros sen maton ympärillä. Aikanaan tuputin sinne tilalle jotain lämmön kestävää eristevillaa ja perkele palo kuori puhki. Mitäs sinne nyt sinne pitäs tunkea? Noissa usan mallisissa pöntöissä tuntus olevan teräsvillaa sen reikäputken ympärillä ja sitten luultavasti juurikin tuota lasikuitu mattoa mutta minkäs takia meikän pöntössä ei ollu sitä teräsvillaa? Sanokaas mistä nyt sais jotain turvallista kamaa kun uus kuorikin oottas tossa ja eikä tällä kertaa tarvis puhki mennä.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Vilikki

  • Vieras
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #44 : Elokuu 12, 2008, 20:15:35 ip »
Itse olen, kun lyhensin tuota pönttöä 11 senttiä.

Eikös se ole tuollasta vaimenninvillaa levynä:



Ite tungin vanhat villat pönttöön.

Poissa Juhis

  • G#6
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 610
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #45 : Elokuu 13, 2008, 07:42:42 ap »
Onkos kukaan muuten purkanu ja pakannu tommosta Hiilari japanin pönttöä uusiksi?  Vanhat matskut ainakin meikällä oli jotain lasikuitu mattoa vaan ja joku lämpöeriste kerros sen maton ympärillä. Aikanaan tuputin sinne tilalle jotain lämmön kestävää eristevillaa ja perkele palo kuori puhki. Mitäs sinne nyt sinne pitäs tunkea? Noissa usan mallisissa pöntöissä tuntus olevan teräsvillaa sen reikäputken ympärillä ja sitten luultavasti juurikin tuota lasikuitu mattoa mutta minkäs takia meikän pöntössä ei ollu sitä teräsvillaa? Sanokaas mistä nyt sais jotain turvallista kamaa kun uus kuorikin oottas tossa ja eikä tällä kertaa tarvis puhki mennä.
muistus mopoajoilta samanlainen tapaus. piti vaihtaa tehariin villat ja tungin nohevana äänärin täyteen just jotain lämmönkestävää villaa. lopputulos oli että jonkinajan päästä äänäristä irtosi alunperin kiinteä reikäputki kokonaan irti. ite olen yhteen slipariin tunkenu tavallisen lasikuitumaton siivuja,ja hyvin toimi lopun kesää!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2008, 07:36:24 ap kirjoittanut pallosalama »

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1081
  • GSX-R
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #46 : Elokuu 14, 2008, 07:28:28 ap »
Itellä olisi mielessä Yoshin hiilikuituputki (esim TRC Carbon). Mitenkäs se katin poisto vaikuttaako muuten yhtään mitenkään kuin tiputtaa painoa useita kiloja, onko muuten mitään hyötyä/haittaa? Ja tietysti ääni ilmeisesti on jonkinverran kovempi kuin katilla varustetussa pyörässä.

Painon säästö tuntuu selvästi ihan paikallaan käsiteltäessäkin ja konttausvauhtia ajaessa. Käsittely ainakin lyhyemmillä ja pienemmillä kuskeilla helpottuu. Meillä näkee ja kuulee livenä miltä katin poisto ja yksi vaimennin kuulostaa läppä suorassa.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #47 : Elokuu 15, 2008, 07:14:06 ap »
Itse olen, kun lyhensin tuota pönttöä 11 senttiä.

Eikös se ole tuollasta vaimenninvillaa levynä:



Ite tungin vanhat villat pönttöön.

Vanhat villa ois muuten jees, mutta ne oli aikas tummunee näköset ja ne kaikki lasikuidutki melkein karkas sieltä välistä pois ku rupes pöllyttelee sitä. Tosin eipä tommonen 29cm pitunen pönttö muutenkaa kovin viileenä voi enää käydä, niin täytyy tosiaan villojen olla kestävät että ei rupea taaskaan sulamaan tai sitten titaani kuorta tilalle.

Varmaankin nyt ois toimiva yhistelmä laittaa teräsvillaa kierroksen pari reikäputken ympäri, tommosta vaimennin villa levyä / lasikuitumattoa kiertää kunnolla ympärille ja niitata läjään?
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa @nts@

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #48 : Helmikuu 28, 2009, 19:17:16 ip »
Pikainen varmistus, onko se nyt toi johto mikä pitää katkaista/poistaa? Miten itse olette tuon johdon poistamisen tehnyt, ootteko tukkinu johdon reikää poston jälkeen jollain, ettei vesi pääse tupaan? http://img98.imageshack.us/my.php?image=johto.jpg Eli tuo mihin nuoli osoittaa, sori hieman sumea kuva, toivottavasti saa selvää.


Poissa Spaiku

  • G#3
  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 508
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #49 : Helmikuu 28, 2009, 19:35:08 ip »
Taitaa se olla oikea johto, ylärivi viides oikealta musta/valkea johto. Kannattaa ehdottomasti jotain silikonia tai vastaavaa laittaa sinne reikään tai on parin vuoden jälkeen ecu uusissa  :(

Poissa @nts@

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #50 : Helmikuu 28, 2009, 19:48:21 ip »
Jees kiitosta, silikoonia varmaan täytyy sinne ruikkaista,  :D

Poissa Marez

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 87
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #51 : Helmikuu 28, 2009, 22:05:10 ip »
Keraamista villaa pönttöön ni kestää lämpöjä O0. Tuollaista valkoista mattoa justiin. Itse käytän paljon vastaavaa tavaraa työn puolesta.

Poissa JR

  • G#11
  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 370
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #52 : Helmikuu 28, 2009, 22:22:42 ip »
Lampada anturin liitos pistokkeeseen on olemassa pieni lisävastus itse meinaan kokeilla sitä niin ei tarvitse katkoa mitään johtoja
Vien keväällä pyörän heti oman boxin säätöön niin ei tarvitse ihmetellä seoksia maksaa noin 80e kotkassa O0

Poissa Jani

  • G#4
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 894
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #53 : Helmikuu 28, 2009, 23:36:14 ip »
Melko edukasta  :o
Ex 750 K6
Ex 1000 K7
Ex Busa K8
Ex 1000 K9
Speed Triple 2011

Poissa Spaiku

  • G#3
  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 508
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #54 : Maaliskuu 01, 2009, 04:11:18 ap »
Lampada anturin liitos pistokkeeseen on olemassa pieni lisävastus itse meinaan kokeilla sitä niin ei tarvitse katkoa mitään johtoja
Vien keväällä pyörän heti oman boxin säätöön niin ei tarvitse ihmetellä seoksia maksaa noin 80e kotkassa O0


Joo on mullakin se vastus siellä lambdassa mutta se johdon katkaisu liittyy siihen läppään mikä on siellä putkistossa, jos haluaa sen pois pelistä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 01, 2009, 05:07:21 ap kirjoittanut Spaiku »

Poissa JR

  • G#11
  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 370
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #55 : Maaliskuu 01, 2009, 09:53:08 ap »
Lampada anturin liitos pistokkeeseen on olemassa pieni lisävastus itse meinaan kokeilla sitä niin ei tarvitse katkoa mitään johtoja
Vien keväällä pyörän heti oman boxin säätöön niin ei tarvitse ihmetellä seoksia maksaa noin 80e kotkassa O0


Joo on mullakin se vastus siellä lambdassa mutta se johdon katkaisu liittyy siihen läppään mikä on siellä putkistossa, jos haluaa sen pois pelistä.

Kyllä näin olen myös ymmärtänyt O0 itse pidän läpän toiminassa ainakin aluksi O0

Poissa @nts@

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #56 : Maaliskuu 01, 2009, 12:56:51 ip »
Ai, itse luulin että se vaikuttaa vaan että häiriövalo lakkaa palamasta. Mitäs toi läpän poistaminen käytöstä sitten vaikuttaa, muuta kun ääneihin? Mistäs noita vastuksia vois kysellä/ tilata?

Poissa Jani

  • G#4
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 894
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #57 : Maaliskuu 01, 2009, 14:25:32 ip »
Se modi vaikutti mulla siihen, että nykyään ei paukuta putkessa - mutta liekit tuli tilalle  >:D Ääniin vaikuttaa vain hyvin marginaalisesti..
Ex 750 K6
Ex 1000 K7
Ex Busa K8
Ex 1000 K9
Speed Triple 2011

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #58 : Maaliskuu 01, 2009, 20:17:17 ip »
Ai, itse luulin että se vaikuttaa vaan että häiriövalo lakkaa palamasta. Mitäs toi läpän poistaminen käytöstä sitten vaikuttaa, muuta kun ääneihin? Mistäs noita vastuksia vois kysellä/ tilata?

Loppuu kakiminen ja yskiminen + paranee veto keskeltä ylös saakka. Päästö juttuja nuo kaikki läppähässäkät on ja ei niistä mitään hyötyä todellakaan ole.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Jede

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 130
Vs: yoshimura japan race
« Vastaus #59 : Heinäkuu 12, 2011, 17:08:52 ip »
Joo'o. Jokunen aikahan tuosta on, kun tuli Japan Race Trioval Single slipari asenneltua. Sittemmin mopo on säädelty commanderin kanssa kohdilleen, ja meno oli ihan mukavaa viime viikon Ruotsin reissuun asti. Piteåssa aloin ihmettelemään outoa räminää, ja huomasin vaimentimen rosterikuoren sisälaidassa n. 2cm repeämän. Jokseenkin keskellä pönttöä, eikä saumakohdassa, ilman mitään osumamahdollisuuksia mihinkään (tuohan on takasvingiä vasten). Torniossa repeämä oli jo 10cm, ja kotiin päästessä putken kyljessä oli ihan miehevä reikä.

Onkos muilla tällaisesta kokemuksia? Keli oli lämmin, ja eteneminen reipasta matkavauhtia (n. 120-160 keskinopeuksilla) ilman isompia vedättelyjä. Lähden tässä justiin tallille vakioimaan mopoa, kun rojut onneksi on tallessa. Soittelinkin jo jälleenmyyjälle tutulle kaverille, pitää nakata vaimennin huomenna sinne josko maahantuojalta jotain apuja löytyisi. Ihme homma kyllä.