Oheistuotteet > MP-Kaupat!

mynetmoto.com

(1/9) > >>

tt1000:
Kokemuksia ko. firmasta? Omat täysin painokelvottomia, samoin ko palaute, jonka sinne annoin. Reilut pari viikkoa oottelin uutta, halpaa kumia, mutta ei näkyny, eikä kuulunu. Sähköpostilla kyselin missä ko. rinkula viipyy ja vastasivat, ettei ko. rengasta ole varastossa, mitä tehhään?
Voi v***u sentään! Annoin ystävällishenkistä palautetta ja lupasin, ettei minusta eikä kenestäkään jonka edes vähän tunnen kuulu siihen paskafirmaan ikinä mitään. knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2

Ps. Jos ei rahat tule takasin, lähen euroopanturneelle pesismailan kans.

Juha_K:
Mulla tuli rinkulat viikossa O0

tt1000:
No ei onneksi tarttenu perimään lähteä, vaan sain rahani takasin. Hemmetin moinen sähköpostienvaihto pelkästään sen takia, etteivät piä sivujansa ajan tasalla. Etitään sitte jostain muualta.

Puppe:
Kaikki renkaat mitä mopojen alla on ollut olen tuolta ostanut ja jokakerta homma on toimintut juuri niinkuin pitääkin. Keskimäärin 2vk siintä, kun tilauksen on tehnyt ovat renkaat olleet kotiovella.

tkard:
Tilailin joulukuussa neljät renkaat ja tilaus kesti melkein kuukauden tickedoff Aikaisemmin kun olen tilannut niin tilaus tullut normaalisti alle 10päivässä. Laittaa vähän miettimään, viitsiikö tilailla kesällä, kun on parhaat ajokelit... Kun talvi aikaan tilauskin kesti noin kauan.. Eturenkaiden paistoleima tuore  :) Mutta takanakkien leima oli 2008 .. Onkos tolla nyt väliä? Mut yleensä kun tilattu, niin paistoleima suht tuore.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta