Kirjoittaja Aihe: Lisää löylyä K1-K3 kusiaiseen  (Luettu 2570 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juha_K

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 3356
Lisää löylyä K1-K3 kusiaiseen
« : Marraskuu 26, 2010, 08:59:37 ap »
Näyttäis aika helpolla saavan muutaman hevosen lisää vaihtamalla ruiskurungon ja airboxin? http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=285661.


« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2010, 21:54:39 ip kirjoittanut JuhaK »
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Spaiku

  • G#3
  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 508
Vs: Lisää löylyä K1-K3 kusiaiseen
« Vastaus #1 : Marraskuu 26, 2010, 21:34:37 ip »
Tässä toinen vähän kallimpi vaihtoehto jolla myös tulee lisää löylyä.

http://turbo.bomber.fi/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=635869#635869

Poissa Juha_K

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 3356
Vs: Lisää löylyä K1-K3 kusiaiseen
« Vastaus #2 : Marraskuu 26, 2010, 21:53:42 ip »
Tässä toinen vähän kallimpi vaihtoehto jolla myös tulee lisää löylyä.

http://turbo.bomber.fi/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=635869#635869

Joo, sais kerralla vähän enemmän paukkua :D
Tekisi mieli vaihtaa omaan mopoon tonnisen kone, mutta kun nykyiseen on tullut hankittua kaikenlaista hilpettä luistokytkimestä lähtien niin jää vain haaveeksi.
Toivottavasti nokkia vaihtamalla saa vähän lisää paukkua O0
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1077
  • GSX-R
Vs: Lisää löylyä K1-K3 kusiaiseen
« Vastaus #3 : Marraskuu 27, 2010, 09:20:52 ap »
Mielestäni 750 varsinkin hieman piristettynä pesee mutkaradalla 1000.

750 = 600 ketteryys ja paino mutta enemmän vääntöä ja voimaa. Pärjäsihän alitehoinen supermotokin jokkiksen alastaron kisassa hyvin, varsinkin märällä.

Poissa SMR

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 207
Vs: Lisää löylyä K1-K3 kusiaiseen
« Vastaus #4 : Marraskuu 28, 2010, 13:22:38 ip »
Ainakin pesi Euroopan isoilla radoilla 2000 ja 2002 masterbikessa. Silloiset "tonniset" eli r1, 929&954RR, gsx-r 1000, zx9r, ducati 996SPS jne. Mutta nykytonnisia ei varmaan. Taisi tuo -01 1000 gsx-r olla ensimmäinen tonninen, joka huippunopeudessa ja kiihtyvyydessä pesi 750 gsx-r:n. Se tosin oli vielä kankeampi mutkissa.

On tuossa suorituskyvyssä kuitenkin ammattikuljettajien käsissä vissi ero.
Vuosituhannen alussa:
GSX-R750 ('00)    10.26 @ 135.6mph        172 mph  "Superbike"
YZF-R1 ('00)    10.26 @ 135.3                    165.8mph "Open-class"
CBR954RR ('02)     10.23 @ 137.57               164mph    "Open class"


Nykyään:

GSX-R750 ('08)     10.26 @ 137.53mph     170.3mph "Open-class"
GSX-R1000 ('08)    9.72 @ 148.8 mph    183mph    "Superbike"

Minun mielestä ei ainakaan Y-k2 750R:ää ole mikään järki lähteä virittelemään. Oli kuitenkin aikanaan nopein pyörä mitä kaupasta sai, huippunopeuden, kiihtyvyyden ja kierrosajan perusteella. Sama jo sitten ostaa uudempi SBK-replica, jos pitää kovempaa päästä. Tietysti jos saisi sen +140hp renkaalle, joka kyllä vaatisi jo nokat+ porttauksen, niin voisi suorituskyvyssä pärjätäkin uusille tonnisille. Kuitenkin reippaasti kevyempi ja aerodynamiisesti melko onnistunut kun 125rwhp on päästy se ~280km/h todellista ja 0-200 n.8s. http://www.theautochannel.com/vehicles/new/reviews/motorcycles/2000/abachofen_suzuki_GSXR750.html

Puhumattakaan mistään Suomen radoista, ovat lähempänä supermotorataa kuin kunnon moottorirataa. Motoparkissa nyt nousee jo vauhdit vähän korkeemmalle. Sielläkin kuitenkin tehojen puolesta vielä 600cc sportilla pärjää.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2010, 14:13:55 ip kirjoittanut SMR »
ZX12R Ninja B1