Kirjoittaja Aihe: tehopenkkien tuloksia.  (Luettu 192511 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #60 : Kesäkuu 27, 2009, 22:39:01 ip »
GSX-R1000 K9 157 hp knuppel2

Tais Jake ajaa sen C-kartalla 2funny

Oliko kunnolla sisäänajettu vehe? (ei millään susuki menetelmällä) Luulis että 160-165hv pitäis irrota jos dynojeti 250i:lla jarrutettu?
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa FrOZ

  • G#20
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 237
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #61 : Kesäkuu 28, 2009, 19:12:42 ip »
Oma tuuppas perjantaina Only Fastilla 168hp (124,77kW) / 106nm takikselta.
K7 1000 Yoshin japan sliparilla.
EX Suzuki GSX-R 600 K5
EX Suzuki GSX-R 1000 K7

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #62 : Kesäkuu 28, 2009, 20:03:32 ip »
Oliko kunnolla sisäänajettu vehe? (ei millään susuki menetelmällä) Luulis että 160-165hv pitäis irrota jos dynojeti 250i:lla jarrutettu?

Mä oon ihan kiltisti ajellu, tosin kytät vieny kortin kerran keulimisesta vaikka ajelin alle 6500 krpm, kai sit alle tonkin nokka nousee :beer:.

Mä ootin kyllä uudelle mopolle lähemmäs 170 hp niinku tehdas lupaa knuppel2, mut muutenhan toi on hyvä, vähän vaan laiska 2funny

Käy jossain muualla vielä jarruttamassa ennen ku isket mitään modeja kiinni?
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #63 : Kesäkuu 28, 2009, 23:09:47 ip »
Käy jossain muualla vielä jarruttamassa ennen ku isket mitään modeja kiinni?

Kyl Jaken penkki on ihan realistinen :). Mä mitään tee, laiska mikä laiska, mut onpahan ajettu sisään maahantuojan suosituksien mukaan :beer:

Joku muu voi korjata, mutta mitä lukeneena ja kuulleenna niin tuo maahantuojan (=ohjekirjan) mukainen sisäänajo ohje on enemmänkin pahasta.
Se moottori tarvitsee vaihtelevia kierroksia ja kuormitusta jatkuvasti, moottorijarrua hyödyntäen paljon että männänrenkaat tiivistyy parhaiten ja toleranssit muissa osissa pysyy arvoissaan. Tuo 6000rpm joku 500km ajan ja alle 10k 1600km asti kuulostaa jo ihan naurettavalta.

Mun toimenpide ois joku tällänen jos uuteen mopoon ois varaa: Liikkeestä himaan ja perus mineraali öljyt sisään ja uus suodatin vaihtoon. Mopo käyntilämpöseks ja 100-200km lenkki vaihtelevin kierroksin ilman rääkkäystä. Uudet puolisyntikka öljyt ja uusi suodatin sisään ja taas kovaa ajoa vähän rankemmin 500km ajan. Tuon jälkeen sitten mitkä öljyt vaan huvittaa ja ride it like you stole it.  8)
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Tommi

  • G#15
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 956
    • The Slow And Pathetic
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #64 : Kesäkuu 28, 2009, 23:31:29 ip »
Oma tuuppas perjantaina Only Fastilla 168hp (124,77kW) / 106nm takikselta.
K7 1000 Yoshin japan sliparilla.

PRKL...    knuppel2 knuppel2 knuppel2

Poissa Jani

  • G#4
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 894
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #65 : Kesäkuu 28, 2009, 23:39:17 ip »
Paljokos sulla Tommi tulikaa?  :P
Ex 750 K6
Ex 1000 K7
Ex Busa K8
Ex 1000 K9
Speed Triple 2011

Poissa Tommi

  • G#15
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 956
    • The Slow And Pathetic
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #66 : Kesäkuu 28, 2009, 23:42:42 ip »
Paljokos sulla Tommi tulikaa?  :P

Shut up you...  tickedoff

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #67 : Kesäkuu 29, 2009, 02:00:29 ap »
Ei turha peli kyllä tuo K9 kilonen:

164.38 vakio
181.92 racefiltteri ja Akran kokorööri
188.56 PCV:n kanssa



Sama dyno, sama säätäjä, eri mopo ja eri putkisto:

165,99 vakio
182.87 racefiltteri ja yoshi kokorööri
189.34 PCV ja autotune




Mitä tästäkin voi nähdä? No sen että tuo mopo huutaa kokoputkistoa suoranaisesti.  ;D
Painoa lähtee 10kg ja tehoa tulee yli 20hv....aika mellevää
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2009, 02:04:06 ap kirjoittanut maKe »
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Tommi

  • G#15
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 956
    • The Slow And Pathetic
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #68 : Kesäkuu 29, 2009, 02:04:16 ap »
Aika kovia nousuja vakioon verrattuna...   :o
Kuinka paljon mahtaa noi penkit erota. Vaikuttaa vaan et ei saa millään tavalla vertailukelpoista kun eri paikoissa on jopa +20hp eroja...   2funny

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #69 : Kesäkuu 29, 2009, 02:07:59 ap »
Aika kovia nousuja vakioon verrattuna...   :o
Kuinka paljon mahtaa noi penkit erota. Vaikuttaa vaan et ei saa millään tavalla vertailukelpoista kun eri paikoissa on jopa +20hp eroja...   2funny

Tärkeintähän ois että samassa mestassa tehtäs baseline ajot ja sitten uudelleen kun on modit asennettu. Jotkut tiukat dynot näyttää K7-K8 kilosille jotain 140-150hv vakiona ja dynojetin 250i tyyliin 160. Ei niillä numeroilla niinkään väliä, vaan niitten kasvulla vs vakio lukemiin.  O0

Ois tuo omakin pitäny prkl ajaa vakiona sillon aikanaan.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa FrOZ

  • G#20
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 237
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #70 : Kesäkuu 30, 2009, 10:46:26 ap »
Tässä oman fillarin käyrä viel perjantailta.
KÄYRÄ
EX Suzuki GSX-R 600 K5
EX Suzuki GSX-R 1000 K7

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #71 : Kesäkuu 30, 2009, 10:54:23 ap »
Meenasin olla vähän että WTF.  :o

124hv ja 106 Nm, mut sit katoinki et tuolla reunassa lukee kW.  ;D
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa FrOZ

  • G#20
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 237
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #72 : Kesäkuu 30, 2009, 11:05:32 ap »
Meenasin olla vähän että WTF.  :o

124hv ja 106 Nm, mut sit katoinki et tuolla reunassa lukee kW.  ;D

Olis aika lähellä varmaan jos olis C ohjelmalla ajanut ;)
EX Suzuki GSX-R 600 K5
EX Suzuki GSX-R 1000 K7

Poissa rappis

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 143
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #73 : Kesäkuu 30, 2009, 13:43:44 ip »
Tässä oman fillarin käyrä viel perjantailta.
KÄYRÄ

mites jake tuumas oisko tos hyötyy rikastamisesta?

itsellä pitäs laihentaa ku meinaa jo tukehtuu penkis..
http://www.gixxer.fi/galleria/displayimage.php?album=101&pos=3

Poissa FrOZ

  • G#20
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 237
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #74 : Kesäkuu 30, 2009, 15:54:57 ip »
Tässä oman fillarin käyrä viel perjantailta.
KÄYRÄ

mites jake tuumas oisko tos hyötyy rikastamisesta?

itsellä pitäs laihentaa ku meinaa jo tukehtuu penkis..
http://www.gixxer.fi/galleria/displayimage.php?album=101&pos=3

Ei ollut mitään juttua tuosta. Tietysti ehkä sitä voisi kokeilla.
EX Suzuki GSX-R 600 K5
EX Suzuki GSX-R 1000 K7

Poissa mabben

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #75 : Heinäkuu 01, 2009, 21:18:26 ip »
Vanhempi pyörä gsx-r 750 -98, suzukin oma ecu säädetty, ixil slip-on.

Teho: 118hp 12471 rpm
Vääntö: 68,8 Nm 10847 rpm


Poissa Spaiku

  • G#3
  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 508
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #76 : Heinäkuu 01, 2009, 23:42:44 ip »


Kuva on huono, otettu ilmeisesti kännykällä lapusta
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2009, 16:46:48 ip kirjoittanut Spaiku »

Poissa lepi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 447
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #77 : Heinäkuu 02, 2009, 07:53:24 ap »
Ei tuo 6000 kuoppa mistään katista johdu, päästönormien mukaan joutuvat tuon alueen säätämään laihalle tehtaalla. Pitäis tuo oma mopokin käydä säädättämässä, kunhan ehtii/jaksaa/raaskii.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2009, 07:56:38 ap kirjoittanut lepi »
ex 750 K8

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1077
  • GSX-R
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #78 : Heinäkuu 02, 2009, 11:06:04 ap »
Sano se siellä penkittäessä ettei tosta vaaraa ole, mut ois hyvä säätää se.

Joo voi tulla paukkua kummasti lisää säädön jälkeen  O0

Sit ei pysy enää vehkeet maassa ja taas on kortti pois Rapilta  2funny

Eikös ne A-B-C asennot voi ottaa käyttöön tehopenkkitapahtumassa, radalla ja kadulla?

Hmm.. kortinsäästökytkin   ;)

Poissa LeMansBlau

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #79 : Heinäkuu 13, 2009, 18:53:11 ip »
2002 kilonen
Micron slipari, "läpätön" väliputki ja ecu säädetty
157,1 takaselta

Poissa rappis

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 143
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #80 : Heinäkuu 30, 2009, 18:08:04 ip »
Saattaa nuo akran lukemat olla ihan markkinointi mielessä noin suuret. En kyllä minäkään syö mitenkään tuommosta että sliparilla pelkästään 173-175 renkaalta.  2funny

Mutta erot käyrissä on muuten suuret ja niitä en epäile yhtään.
minä taas ihmettelen tota väännön suurta kuoppaa.....

omassakin kuoppa. kuulemma putkesta johtuva ja normaali.
http://gixxer.fi/galleria/displayimage.php?album=random&cat=10370&pos=-804

Poissa Simppa70

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 84
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #81 : Elokuu 05, 2009, 13:22:36 ip »
vanha palvelija, 1100wesipyssy vm.93, Samin autopaja espoo 30.7.09....172.5 hv (kone) 10954rpm, 129Nm 7339rpm...ja tästä penkistä ei "armohevosia"!! ;D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2009, 13:25:29 ip kirjoittanut Simppa70 »

Poissa JakeSGB#2

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 326
  • Kaikki tekee mitä osaa, mä teen mitä haluan.
    • Kasari Racing Team
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #82 : Syyskuu 02, 2009, 13:22:43 ip »
GSXR750K8 Täysin vakio 92,05Kw/takarenkaalta. Ei saatu vääntöä kun ei ollut kierrosanturin johto paikoillaan.
GSXR750K8 Akran slipari, K&N, PCV 97,27Kw/takarenkaalta. Vääntö 75,47Nm.

Eli jotain pientä muutosta tapahtuu.

Jake
Jake SGB ??

Poissa Simppa70

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 84
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #83 : Syyskuu 21, 2009, 14:12:04 ip »
only fastilla jaken penkittämänä tänään vanha palvelija, 1100w giksutin, työnsi 121,27 kw takapyörältä, vääntöä ei saatu ku katos välillä kiekkasignaalit ties minne... :)

Poissa TommoKe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 563
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #84 : Syyskuu 28, 2009, 10:06:18 ap »
Ei koko akrakaan anna kummallisempia lukuja, tuhnu mikä tuhnu. Oma jäi kanssa alle 160hv takaselta...

No nyt saatiin se normaalimpi 165hv @ takarengas...  :)
*Kivoja osia myynnissä*

Poissa Aksu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #85 : Syyskuu 30, 2009, 22:23:09 ip »
gsx 1100r -90, 259.37/11485RPM, 0,85bar. Kyseessä siis rullateho.
Vääntöä ei saatu, arvio ~200nm
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2009, 22:25:58 ip kirjoittanut Aksu »
0,9/260
9,6/249

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #86 : Lokakuu 09, 2009, 15:35:54 ip »
Noniin taas ollaan intarwebin maailman äärellä vähän vapaammin. Ollu kiireitä ja kaikennäköstä homma keikkaa pitkin pitäjiä sukulaisten ja kavereitten toimesta, jotta ei ihan näin työttömänä tuntis oloa joka päivä laiskaksi.

Tuli tuossa toissapäivänä käytyä Only Fastilla Forssassa laittamassa vehkeet iskuun Jaken toimesta. Mopona oma K6 600 ja modeina on:

-Yoshimura Japan 4-2-1 täystitaanitorvi
-BMC race suodatin
-PC3 usb
-PAIR modi (kampikammion kierrätys venakopan pair lähtöihin)
-O2 eliminator

vajaa 24k mittarissa ja venat kahteen otteeseen tarkastettu (talvella ja kesällä), Tuoreet 10w-40 repsol semi-syntikat sisässä.

Vakio säätämättömänä:


Säädetty kartta (täyskaasu ajo):


Lopputulos 115.2hv/64.4Nm

Jakelle TOSI isot kiitokset hommasta. Aikaa meni palttiarallaa jotain 4 tuntia osakaasu ja täyskaasu karttojen hieromiseen, mutta ero jälkeenpäin oli aivan uskomaton. Vääntöä tuli koko kierrosalueelle huomattavasti lisää ja pyörä ei turise ja nyi missään enää vaan vastaa kaasuun silmänräpäyksessä. Huomattavin ero tuli ykkösellä täyskaasu kiihdytyksessä kun etupyörä pomppas pari tuhatta kiekkaa aikasemmin rajusti ilmaan ja kakkoselle vaihtaessa alko rengas ilmassa lyömään tyhjää.  ;D

Myös kiihtyminen 200:n jälkeen on paljon väännökkäämpää ja nopeampaa kokonaan rajottajalle asti, tasakaasulla ajo ei ole enää missään vaiheessa nykivää ja kuulosta traktorilta kuten aikasemmin. Harmikseen ei saatu testattua niitä lyhyempiä imutorvia mitkä Jake hommas (jotka olikin vahingossa litraseen tarkotettu  2funny), ja ecu flässäystä kun en vieläkään ole saanu tarvittavia tiedostoja.


Only Fast FTW. Ei voi kuin suositella koko paikkaa kaikille. Asiakaspalvelu A+ ja tilat on uskomattoman siistit ja kalustoa riitti esillä. Hinta on enemmän kuin kohdillaan työn laatuun nähden, joka ylitti meikäläisen odotukset heittämällä. Kiitti myös tyypeistä sillä 500hv Type-R civicillä, oli aika maistuva laitos.  8)

Talvella toivottavasti nähdään uudestaan, kun saa nuo tulevat modaukset tehtyä. Eli kansityö, ruttujen nosto ja nokkien ajoittaminen. Sitten vielä lyhkäset torvet ja toivottavasti flässäyksen saa toimimaan niin vois tuon 120whp rajapyykin ylittää...
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Plaaf

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 580
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #87 : Joulukuu 08, 2009, 23:17:16 ip »
1000 K2 Viaberin penkissä antoi takapyörältä 160.8hp ja vääntöä 100 donitsia.

Nyt talvella uudestaan matalammalla pahvilla.. Änkkäri kuristaa kuulema muutaman hepan, mutta ei voi vaihtaa, kun on niin pikkuinen O0.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2009, 19:48:37 ip kirjoittanut Plaaf »

Poissa maKe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2654
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #88 : Joulukuu 09, 2009, 12:26:09 ip »
Sisähalkaisija reikäputkella liien pienkö vai?
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6

Poissa Plaaf

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 580
Vs: tehopenkkien tuloksia.
« Vastaus #89 : Joulukuu 09, 2009, 19:49:16 ip »
Sisähalkaisija reikäputkella liien pienkö vai?

Änkkärin ulostulo 10mm pienempi mitä putki on sitä ennen.