Kirjoittaja Aihe: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8  (Luettu 90804 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #120 : Syyskuu 01, 2012, 17:30:23 ip »
Tuon värinen munkin oli aikanaan, ilmeisesti tuotu käytettynä, ja myytyhän toi jo näytti olevankin 8), sinäkö ostit?
moi! joo täällä onnellinen suzukin omistaja :) kävin eilen katsomassa ja oli niin siistissä kunnossa kaikinpuolin että pitihän se ostaa pois, ihan kohtuu hintaan vielä sai. kone kävi kylmänä että lämpimänä todella nätisti ilman mitään ylimääräisiä sivuääniä. Ja tuntuu vetoja olevan enemmän kuin liikaa näin piikin jälkeen, voi jessus.. moottoriöljyn pieni kuluminen lienee normaalia? edelliset tulpat olivat päältä aikalailla harmaat, syvemmältä tummat, ehkä pieni ruskea vivahde, soppaa pitäisi siis ainakin saada(?). =)

Paljonko on moottoriöljyn pieni kuluminen? No, oli vaikka enemmänkin niin eipä tuosta ole sen kummempaa haittaa kun se, että pitää öljyä sitte välillä lisäillä.
Tulppien väristä ei voi nykybensalla päätellä mitään (lyijy oli se mikä tulpat ennenvanhaan värjäsi). Jos kone toimii niin ei taida olla tarvetta olla huolissaan  crazy2

Poissa mlou

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 52
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #121 : Tammikuu 14, 2013, 12:13:28 ip »
Ehkä hiukan ohi aiheen, olen katselemassa K3/K4 Gixxeriä ja bongasin kohtuuhintaisen yksilön:

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1384712

Onko jollain käryä pyörän historiasta tmv. kerrottavaa tästä?

Poissa PP007

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1073
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #122 : Tammikuu 14, 2013, 13:53:18 ip »
Veikkaan 2-kilpiseksi...
GSX-R 1000 K-8

Poissa mlou

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 52
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #123 : Tammikuu 14, 2013, 16:05:51 ip »
Veikkaan 2-kilpiseksi...

Ainakaan ilmoituksen rekisterinumero ei ole oikea...

Poissa juhes

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #124 : Tammikuu 31, 2013, 20:55:58 ip »
Kyselin tuota, ni se ei ole suomen kilvissä. Tax-free. Mikä on nykypäivänä käypä hinta siistille 50tkm ajetulle K3:lle??

Poissa M.E.A

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 137
  • K7 1000
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #125 : Helmikuu 01, 2013, 22:13:37 ip »
Kyselin tuota, ni se ei ole suomen kilvissä. Tax-free. Mikä on nykypäivänä käypä hinta siistille 50tkm ajetulle K3:lle??


Myyntihinta pitää alkaa nelosella.
GSX-R 1000 K7
ex GSX-R 1000 K3
ex GSX-R 1100W
ex GSX-R 750
ex TZR 125
ex yz 125
ex cr 80
ex pv 50/80

Poissa PP007

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1073
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #126 : Helmikuu 01, 2013, 22:30:40 ip »
Kyselin tuota, ni se ei ole suomen kilvissä. Tax-free. Mikä on nykypäivänä käypä hinta siistille 50tkm ajetulle K3:lle??


Myyntihinta pitää alkaa nelosella.
No sellainen löytyy tallista, tervetuloa koeajolle O0
GSX-R 1000 K-8

Poissa J.K.

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #127 : Toukokuu 01, 2013, 16:59:14 ip »
Oiskos kokeneemmilla mitää mielipiteitä tollasesta 32 000 ajetusta K4, löytyy huoltokirja ja 1-kilpinen, ilmeisesti tekniikalta vakio, putkea lukuunottamatta. Ja mitä isompia huoltoja ton verran ajettuu pitäs olla tehtynä?  :)

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1801
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #128 : Toukokuu 01, 2013, 17:51:05 ip »
Oiskos kokeneemmilla mitää mielipiteitä tollasesta 32 000 ajetusta K4, löytyy huoltokirja ja 1-kilpinen, ilmeisesti tekniikalta vakio, putkea lukuunottamatta. Ja mitä isompia huoltoja ton verran ajettuu pitäs olla tehtynä?  :)

Venttiilien tsekkaus pitäis tehdä 24tkm. Ketjut ja rattaat alkaa oleen vaihtokunnossa noilla kilsoilla, jos ei oo vaihdettu.
Minä purin omastani moottorin kun sillä oli ajettu 30tkm, se oli kaikinpuolin muuten kunnossa mutta venttiilinvarrenkumit oli kovettunu niin pölläytteli sinistä savua. Laakeritki oli ihan terveet. Kuulemma noilla moottoreilla ajaa 100tkm ilman että tarvii mitään osia vaihtaa, kun vaan on huollettu niinkö pitää.  O0

Ne venttiilinvarrenkumit voi vaihtaa irrottamatta kantta, jos semmosen jutun joutuu tekeen.  En tiä miten mun pyörästä ne oli menny, ei oo varmaan kovin yleistä että niitä joutuu vaihtaan noilla kilsoilla. Mun pyörä tuotiin Italiasta, sitähän ei tiiä vaikka olis ollu joku vanha ratapyörä ja käyny joskus kuumana kun oli kerran kumit kovettunu. Oli kyllä yllätys kun sen koneen purki että sieltä ei löytyny muuta vikaa, sillon kun pyörä tuli mulle (2009) vaihdoin siihen heti öljyt niin ne öljyt oli sen näköset että niitä ei ois koskaan vaihdettu. Öljy oli semmosta harmaata kuraa...  :o

Nyt on rempan jälkeen ajettu 25tkm ja hyvin pörisee.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2013, 17:55:41 ip kirjoittanut marko_ »

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #129 : Toukokuu 19, 2013, 12:13:38 ip »
Päivitys varttimailiaikaan  8)

Eilen Pudasjärven lentokentällä 9.385s 60ft 1.640s loppunopeus 239km/h.
Päivän paras 60ft oli 1.630s ja paras loppunopeus 242km/h.

Ja nykyiset modit:
- Shifteri (Cordona anturi, ecu-editor hoitaa katkot)
- Keulaputkia päästetty 10mm läpi kolmioista (vois olla 30mm)
- Keulanlaskuliina käytössä
- Takajousituksessa Brocks laskukäikäle
- Pair poistettu (fyysisesti sekä ecueditorilla softasta ja
- Välitykset 15/45 (ketju 520, takarissa alumiininen JT, ketjun pituus vakio +2 lenkkiä)
- Kuskin penkki oli omavalmiste (alumiinilattaa, kaks ruuvia, pala laminaattia, pala solumuovia ja pätkä teippiä)
- Kahvanlämppärit
- Rikkinäinen sppedohealer matkassa
- The2wheels kytkin- ja jarrukahva
- The2wheels tankopainot
- Takarengas Michelin Pilot Power
- Ti-Forcen kokoränni ja pyörä kävi säädettävänä täällä: http://www.tt-motorsport.com/

Vissiin tarvii ottaa peilit irti ja laskea keula minimiin ja alkaa tavotella alle 9.3s aikoja  ^-^

Poissa Kenny79

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #130 : Toukokuu 29, 2013, 01:07:35 ap »

Vissiin tarvii ottaa peilit irti ja laskea keula minimiin ja alkaa tavotella alle 9.3s aikoja  ^-^

http://gixxer.fi/foorumi/index.php?topic=7277.0     Sieltä valkkaat mieleisen ja kohti uusia haasteita  O0

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #131 : Heinäkuu 31, 2013, 10:02:51 ap »
Taas päivitystä kun aika parani

27.07.2013 Pudasjärven lentokentällä 9.352s 60ft 1.539s loppunopeus 239km/h

Ja modilista:
- Shifteri (Cordona anturi, ecu-editor hoitaa katkot)
- Keulaputkia päästetty 41mm läpi kolmioista (ehkä 5mm enemmän menis läpi, mutta yläkolmion kiristys vois olla hankalaa)
- Keulan sisäpatruunoihin porasin reiän joka lyhensi ns. hydraulistopparin vaikutusmatkaa ~30mm -> 15mm
- Keulanlaskuliina käytössä
- Takajousituksessa Brocks laskukäikäle
- Takajousitus vedetty liinalla alas
- Pair poistettu (fyysisesti sekä ecueditorilla softasta ja
- Välitykset 14/45 (ketju 520, takarissa alumiininen JT, ketjun pituus vakio +2 lenkkiä)
- Kuskin penkki oli omavalmiste (alumiinilattaa, kaks ruuvia, pala laminaattia, pala solumuovia ja pätkä teippiä)
- Kahvanlämppärit
- The2wheels kytkin- ja jarrukahva
- The2wheels tankopainot
- Takarengas Michelin Pilot Power
- Ti-Forcen kokoränni ja pyörä kävi säädettävänä täällä: http://www.tt-motorsport.com/

Ja pari pätkää tuubista, molemmat 9.4xxs aikoja:
http://youtu.be/2erlFU9EwhE
http://youtu.be/Q9hrDfky5uE

Vaikka 60ft parani melekeen 0.1s niin aika parani vain 0.033s. Kabiinivideosta päätellen tuli vissiin kierrätettyä vähän liikaa, kun huipputeho on 12500r/min tienoilla.  knuppel2

Poissa PP007

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1073
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #132 : Elokuu 02, 2013, 06:20:45 ap »
Hyvin näyttää menevän, mutta menköön :). Kohta hätyyttelet jo kasin aikoja O0
GSX-R 1000 K-8

Poissa SMR

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 207
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #133 : Elokuu 02, 2013, 20:05:48 ip »
Mieto kaasushotti, niin menisi varmaan kasin puolelle  :) Taitaa loppunopeus olla jo rajoittava tekijä noilla ajoilla, vai olenko väärässä?
ZX12R Ninja B1

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #134 : Elokuu 03, 2013, 00:44:55 ap »
Ei nyt sentään kaseja. Katupyörä ja semmosena tarkotus pitää. 9.2xxs tavotteena -> siihen pitäs piisata parempi ajelu (tai vähä myötätuulta :) )

Poissa rata03

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 82
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #135 : Elokuu 03, 2013, 10:10:07 ap »
saisko udella minkä vuotinen pyörä kyseessä ja paljonko  noin rwhp, hienoja vetoja O0

Poissa kinkkelaade

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #136 : Elokuu 03, 2013, 18:28:42 ip »
saisko udella minkä vuotinen pyörä kyseessä ja paljonko  noin rwhp, hienoja vetoja O0

1/4mile 27-Jul-2013 at Pudasjärvi airport. Time 9.433s, 60ft 1.622s. Bike stock GSXR1000 K8, TiForce exhaust, shifter, ecu-editor. Stock wheelbase.
Suzuki GSX-R 1000 K5

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #137 : Elokuu 04, 2013, 11:57:07 ap »
saisko udella minkä vuotinen pyörä kyseessä ja paljonko  noin rwhp, hienoja vetoja O0

Joo, tosiaan K8. TT-motorsportin penkissä Ti-Force toi ~9.5hp lisää vakioputkeen verrattuna. Takapyöräteho oli jotain 175hp. Päivittelen tarkemmaksi kunhan dynolappu löytyy  crazy2

Edit: Vakioputkella 165.53hp @11500, Tiforcella 174.78hp @11800
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2013, 14:26:43 ip kirjoittanut tenhulttio »

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #138 : Elokuu 24, 2013, 20:30:11 ip »
Alkaa jo varmaan käymään tylsäksi nämä samat päivitykset, mutta vielä kerran kaudelle 2013.

Tänään Pudasjäven lentokentällä paras aika 9.152s, 60ft 1.557s.
Välitykset samat (14/45) ko viimeksi, mutta nyt hyvä sivumyötä/takatuuli 4-6m/s ja puuskissa vielä enemmän.
Joka veto meni rajottajalle vähän ennen maalia, eli nopeus ~247km/h.

Modit muuten entiset, mutta rekisterikilpi telineineen oli pois.

Poissa PP007

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1073
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #139 : Elokuu 24, 2013, 22:47:44 ip »
Alkaa jo varmaan käymään tylsäksi nämä samat päivitykset, mutta vielä kerran kaudelle 2013.

Tänään Pudasjäven lentokentällä paras aika 9.152s, 60ft 1.557s.
Välitykset samat (14/45) ko viimeksi, mutta nyt hyvä sivumyötä/takatuuli 4-6m/s ja puuskissa vielä enemmän.
Joka veto meni rajottajalle vähän ennen maalia, eli nopeus ~247km/h.

Modit muuten entiset, mutta rekisterikilpi telineineen oli pois.
Eipä mene tylsäksi...kunhan ajat paranee ja nehän näköjään paranee O0
GSX-R 1000 K-8

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1801
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #140 : Elokuu 24, 2013, 23:04:20 ip »
Alkaa jo varmaan käymään tylsäksi nämä samat päivitykset, mutta vielä kerran kaudelle 2013.

Tänään Pudasjäven lentokentällä paras aika 9.152s, 60ft 1.557s.
Välitykset samat (14/45) ko viimeksi, mutta nyt hyvä sivumyötä/takatuuli 4-6m/s ja puuskissa vielä enemmän.
Joka veto meni rajottajalle vähän ennen maalia, eli nopeus ~247km/h.

Modit muuten entiset, mutta rekisterikilpi telineineen oli pois.
Mukavaa se on kuulla kuulumisia  O0

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #141 : Kesäkuu 15, 2014, 20:59:31 ip »
Taas pientä päivitystä.

Eilen 14.06.2014 Hallin kentällä tuli tämmönen tuloslista:
302km/h, 304km/h, 306km/h ja 310km/h
Sain yhen ylimääräsen vuoron kaverilta ja sehän kannatti käyttää.  :)

Modit samat kun viimeksi varttimaililla, mutta etukatteen yläosa ja tankinkuori on nyt hiilikuitua ja käytössä vakiopenkki. Välitykset 19/43. Kierroksia 2% luistolla laskettuna 12040r/min.

Poissa Simppa70

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 84
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #142 : Kesäkuu 15, 2014, 23:02:04 ip »
Kyllä se Teron kawa-vuoro olikin sit nopia Teemu.... :)

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #143 : Heinäkuu 27, 2021, 23:18:51 ip »
Ja vaihteeksi päivitystä tähän ketjuun.

Pudasjärvi 24.7.2021.
Uudet lukemat 9.133s / 247km/h 60ft 1.541s
Moditkin on lisääntyneet. Nyt takahaarukan jatkot ja eri jalkatappisarjat (mallia Kiina). Välitykset 15/46.
Aika olis varmaan ollut parempikin, mutta kytkin antautuu. Kuulee videolta, kun kierrokset on ylhäällä 1 -> 2 vaihdon jälkeen.
Yritän linkittää vielä viedon aiheesta: https://youtu.be/DRqsbF_dnJs

Poissa tenhulttio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
Vs: K1-K4 vai K5-K6 vai K7-K8
« Vastaus #144 : Kesäkuu 11, 2022, 21:33:26 ip »
Pudasjärvi 11.6.2022.
Uudet lukemat 9.089s / 244km/h 60ft 1.519s
Modit samat ku ennenkin. Välityksiä en tarkastanut. Takana 46 piikkinen. Tuuli sivulta, lämpötila 20-26C.