Kirjoittaja Aihe: Ketjujen oikea kireys!  (Luettu 14222 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juha_K

• Ylläpitäjä
Ketjujen oikea kireys!
« : Toukokuu 20, 2011, 22:20:59 ip »
Pistetääs tänne tällainen aihe pysyväksi kun tuntuu ettei noi valtuutetut huoltopaikatkaan saa ketjuja laitettua oikein.

Tässä pari videoo asiasta.

K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa SuizaMasa

• Jr. Member
  • **
Vs: Ketjujen oikea kireys!
« Vastaus #1 : Toukokuu 20, 2011, 22:35:05 ip »
Pitää vissiin huomenna mennä Heinolle et "Antakaas nyt ku mä näytän teille GIXXER.FI:n sivuilta viteon miten se homma toimii!!  tickedoff

Poissa Jatu

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #2 : Toukokuu 20, 2011, 23:11:42 ip »
Ylläri että Heinolla... ;D eiku eeei siis yhtään mitään ::) ^-^
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa SuizaMasa

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #3 : Toukokuu 20, 2011, 23:20:23 ip »
Ylläri että Heinolla... ;D eiku eeei siis yhtään mitään ::) ^-^

Joo, justiin oltiin hiljan ne Juhan kaa löysätty, sitte tänään kävin vaihdattaas renkaan Heinolla taakse, niin kotona huomasin et EI PRKL! Eihän se nyt taas menny laakista!  tickedoff

Poissa Roadkill

• Newbie
  • *
« Vastaus #4 : Toukokuu 21, 2011, 13:59:44 ip »
Heinolla on kyllä kumma kun ne pitää laittaa viulunkieleks.. No opin kerrasta
4 wheels on the ground

Poissa SuizaMasa

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #5 : Toukokuu 26, 2011, 16:11:39 ip »
Noniin, tuli käytyä Heinolla ja "Ei näitä kyl pidä löystyttää!!??" "Mietiin et jos niitä pikkasen kuitenki" "Kyä mä en näitä löysäis!" "Odotas ny, mä meen tohon kysyyn" (Katseista ja ilmeistä päätellen keskustelu jotenkin näin "Tua ny haluis löysätä noita ketjuja, vittu mun miäestä ei kyl tarvis" "No pitäskö niitä jos asiakas haluaa?" "Mä en kyl löysääs, mut jos se pitää nii wittu minä löysään") Sitte tultiin kovaan ääneen "Löysätään NYT SITTE jos kerta pitää, en mä näitä löysäis, mut löysätään nyt jos asiakas haluaa!?" Sitte se vähä fiksumpi kaveri tuli katteleen ja sanoi että pyörästä tulee VITTUIMAINEN ajaa jos ketjut on liian löysät. Hän on ajanut kilpaa radalla. Sanoin sitten että, "No te olette ammattilaisia, unohtakaa koko homma, ei tartte löysätä." Poistuin paikalta.
 tickedoff

Vituttaa pikkasen, että menin varaan jo 12tkm huollon Heinolta. Oon aika varma et tulee oleen toinen ja viimeinen huolto Heinolla, missä tuo pyörä käy. Tämän jälkeen aina muualle, vaikka sitten Doctorille.
On kyl muutenkin minun mielestä Heinolla taso pudonnut, MYÖS varustepuolella huollosta puhumattakaan. Vähä jeejee-miehiä liikaa hommis. Vahteriston Kari ja Rosenlundin Jakke tuntuu olevan paikalla jääneet fiksut myyjät.  :-\

Poissa Jatu

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #6 : Toukokuu 26, 2011, 16:24:01 ip »
Iloista kuulla että en oo Heino agressioni kanssa yksin :D Siel on kyl uskomattoman paljo noita jeejee jamppoja tiskin takana. Ja kaiken lisäks ne on vuodesta toiseen samat naamat ja mitään ne ei osaa/tiedä. Ite ku kävin keulaöljyt ostaa sieltä nii kysyin varmuudeks että mitkähän siellä on vakiona, noh varaosatiskillä eukko ei yllättäen tienny, mentiin huoltoon, tiskillä jamppa ei yllättäen tienny, haettiin sit kolmas tyyppi niin se osas jo selata luetteloa crazy2 knuppel2
GSX-R 600 -97
GSX-R 1000 K4

Poissa maKe

• Hero Member
« Vastaus #7 : Kesäkuu 16, 2011, 12:23:59 ip »
Tämmöisten Jeesusten ja Tommi Läntisien takia huollan ite omat vehkeeni.  ;D

Aina on omat ketjut olleet niin kun keskeltä swingiä nostaa ketjut niin koskettaa just alalaahaimeen kiinni.
2011 Husaberg FS 570 superhypermegamoto
-------------------------------------------------------------------

Ex GSX-R 600 K6