Kirjoittaja Aihe: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin  (Luettu 16183 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« : Joulukuu 14, 2011, 21:37:50 ip »
En tiedä onko Suomessa kovin moni harrastanut tätä, mutta Jenkeissä tätä modia on tehty jo pidempään.
Ja löytyy täältäkin foorumilta pari jäsentä, jotka ovat asentaneet onnistuneesti K7 kytkimen omaan mopoonsa.
Toisella on K3 ja toisella K1. Tosin modi on tehty vasta talvea vasten ja testaus suoritettu pukilla ;D
Mutta eikös tuon pitäisi toimi kun sen kerran saa paikalleen?

Esim. Saksan Ebay:stä kytkinpaketteja saa noin 150e + postit...

Tässä on pari kuvaa todisteena siitä, että kytkin menee heittämällä paikalleen. Ainoastaan kytkinkaapelin puolelle pitää tehdä pieni jatkos esim. 6mm pultista, koska tanko on noin 10mm liian lyhyt. Tämän pitäisi onnistua K5-K8 kytkimillä, mutta todistetusti ainakin K7:n kytkin toimii.

K1 kytkin



K7



K7 kytkin K1 mopossa







« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2011, 21:40:12 ip kirjoittanut JuhaK »
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #1 : Toukokuu 03, 2012, 21:51:41 ip »
Kuulemma hyvin pelittää molemmilla Kseiskan kytkin vanhemmassa Suzukissa O0
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Paha Arkkitehti

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 25
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #2 : Toukokuu 25, 2012, 23:07:12 ip »
Tuntuma/fiilis on kyllä tuossa nestekytkimes tosi makia. Tarjoaako hydraulinen muita etuja perinteiseen verrattuna?

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #3 : Toukokuu 25, 2012, 23:39:50 ip »
Tuntuma/fiilis on kyllä tuossa nestekytkimes tosi makia. Tarjoaako hydraulinen muita etuja perinteiseen verrattuna?

Tossa ei vaihdettu kuin kytkimen sisuskalut, eli vaijerikytkin säilyy. :)
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Paha Arkkitehti

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 25
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #4 : Toukokuu 26, 2012, 00:26:19 ap »
Tossa ei vaihdettu kuin kytkimen sisuskalut, eli vaijerikytkin säilyy. :)

Kappas niinhän tuolla lukeekin. Sehän vasta modi olis ku senki sais! Ens talvena kytkinremppaa tulossa mutta pysyttäköön alkuperäisessä systeemissä ::)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2013, 20:06:29 ip kirjoittanut marko_ »

Poissa jani774

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 157
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #5 : Kesäkuu 18, 2012, 22:56:30 ip »
Pakko tulla mukaan keskusteluun ja kysellä et onko noissa vanhemmissa sit heikompi kytkin kun tässä on vaihdettu uudemman kytkimiä tilalle. Eli onko vanhemmassa mitä konkreettisia eroja. levyn halkaisia? leevyjen määrä? jouset? Itselläni on K2 1000 ja siinä ei ainakaan viel ole mitään ongelmaa ollut kytkimen kaa
jani hintikka

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #6 : Kesäkuu 18, 2012, 23:35:11 ip »
Pakko tulla mukaan keskusteluun ja kysellä et onko noissa vanhemmissa sit heikompi kytkin kun tässä on vaihdettu uudemman kytkimiä tilalle. Eli onko vanhemmassa mitä konkreettisia eroja. levyn halkaisia? leevyjen määrä? jouset? Itselläni on K2 1000 ja siinä ei ainakaan viel ole mitään ongelmaa ollut kytkimen kaa

Otsikossa sanotaan syy, miksi vaihto tehdään. Vai onko siinä jotain epäselvää ???
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa jani774

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 157
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #7 : Kesäkuu 20, 2012, 23:16:04 ip »
Ok. Ilmeisesti luistaa :). Onneks mula ei, mut en kyllä tiedä onks tuossa alkuperäinen
jani hintikka

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #8 : Lokakuu 08, 2012, 10:51:09 ap »
Siis mikä tappi sielä pitää jatkaa?
Sekö mikä tulee sieltä rattaapuolelta sinne kytkimelle?
Entä jos tulee täydellinen K7-K8 kytkin missä tulee sen tappi mukana niin sekö ei passaa suoraan vai onko sekin väärän mittanen?

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #9 : Lokakuu 08, 2012, 14:34:41 ip »
Siis mikä tappi sielä pitää jatkaa?
Sekö mikä tulee sieltä rattaapuolelta sinne kytkimelle?
Entä jos tulee täydellinen K7-K8 kytkin missä tulee sen tappi mukana niin sekö ei passaa suoraan vai onko sekin väärän mittanen?

En tiedä onko niissä tapeissa eroa vuosimallien kesken, mutta sinne rattaan puolen kopan mekanismiin pieni tappi/kuula tms.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #10 : Lokakuu 08, 2012, 14:40:21 ip »
Tiiäkkö heti suoraan minkäkokonen kuulan tulee olla ja yksi vaan vai monta peräkkäin?

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #11 : Lokakuu 08, 2012, 14:55:36 ip »
Mä pyydän kaveria vastaamaan tänne.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #12 : Lokakuu 08, 2012, 15:34:04 ip »
Hienohomma ja kiitos.
Pääsee helpommalla kun tietää suoraan minkäverran sinne tarvii jatkoa laittaa.

Poissa -sko-

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 101
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #13 : Lokakuu 08, 2012, 16:06:32 ip »
Tiiäkkö heti suoraan minkäkokonen kuulan tulee olla ja yksi vaan vai monta peräkkäin?

Itse laitoin 6mm pultista muistaakseni 7mm pätkän jatkeeksi. Säädöt on pyöritetty niin pitkälle että saisi olla pitempi, eli laita 10mm pätkä pulttia sinne  :)

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #14 : Lokakuu 08, 2012, 17:06:46 ip »
Ok.
Katoitko kun teit homman että olisko mahdollista ottaa se alkuperänen säätöpultti pois ja laittaa pitempi tilalle? Ois parempi niin kun ei tarvis laittaa sinne mitään irtonaista tapinpätkää väliin.

Sitte vielä semmonen juttu että kun mulla on nyt tuossa vakiokytkimessä laitettuna sinne se kawasakin välilevy kytkimen toimintaa parantamaan. Kannattaakos se laittaa tuohon kooseiskanki kytkimeen vai ilmeneekö tuossa uudemmassa kytkimessä "haukkailua"?

Poissa -sko-

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 101
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #15 : Lokakuu 08, 2012, 18:08:39 ip »
Kytkintapin mitta on vakiona 105mm ja 6mm paksu. Eli voihan sinne laittaa 115mm pitkän niin sitten ei ole mitään palaviritystä. Helpoimmalla vaan pääsin kun pultista pätkän leikkasin. Itsellä se tapinpätkä on "juurtunut" sinne rataskopan monttuun niin kiinni ettei sitä pois hevillä saa.

En ole haukkaamista huomannut uudemmalla kytkimellä.

Kannattaa tarkistaa että kytkimen luiston säädöt on kohdillaan. Oikeassa ohjeessa mittaaminen tehdään kun koko paketti on irrallaan. Paikalla tapahtuvaan säätöön löysin  gixxer.com sivuilta ohjeet että vääntää säätöruuvit kiinni ja avaa 2 1/4 kierrosta. Tuon perusteella säädin ja hieman omasta mielestäni saisi luistaa enemmän.
Noihin vanhempiin käy uudempien kytkinkoppa suoraan jossa on säätämistä varten luukku, helpottaisi hommaa huomattavasti.

Vaikka ei säätöihin koskis niin kannattaa tarkastaa että säätöjen lukitusruuvit on KIINNI. Itsellä pyörivät auki jolloin luistoa oli turhankin paljon  crazy2

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #16 : Lokakuu 08, 2012, 19:56:53 ip »
Mää en tarkottanu sen pitkäntapin vaihtamista vaan just sielä rattaan puolella kun on se mekanismi ja siinä se pultti millä sitä voi säätää.
Voikohan sen pultin vaihtaa pitempään, tuliko tutkittua?

Joka tapauksessa kiitos tiedoista.  O0
Pitää varmaan tilata se kytkin kun tämähän näyttää siltä että homma onnistuu.  :beer:

Poissa -sko-

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 101
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #17 : Lokakuu 08, 2012, 20:31:59 ip »
Ei siihen vaijeriin kannata pitempää säätöä laitella. Joko laittaa pitemmän tapin tai sitten vaan pätkän jatkoksi, helpoimmalla pääset  O0

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #18 : Lokakuu 08, 2012, 21:45:52 ip »
Sori ihan pakko vielä jauhaa asiaa että saan pointtini selväksi.

Tuossa kuvassa kun katot. Tuossa kun on tuo säätöruuvi, sehän painaa siihen tapin päähän ja tuolla säädöllä säädetään sieltä välys sopivaksi. Nyt kun tuon säätöruuvin vaihtaa pitempään, niin sillä saa säädettyä välyksen sopivaksi, eikä tarvii laittaa sinne väliin mitään. Vai mitä?
Siinä vielä välttyy siltäki ettei tarvii avata tuota rattaanpuolen koppaa ollenkaan.


« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2013, 19:00:43 ip kirjoittanut marko_ »

Poissa Marcus

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 50
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #19 : Heinäkuu 05, 2013, 23:34:47 ip »
Noh, V2 SV suizasta siirtyneenä tuntuu ettei tässä ole moottorijarrua ollenkaan :D Etenkin noissa isommissa V2 padoissa varmasti todella kova juttu mutta miksei tietty ajotavasta riippuen rivinelikossakin.
-Suzuki GSX-R K4 Kokomustana-

Poissa -sko-

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 101
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #20 : Heinäkuu 09, 2013, 17:50:01 ip »
Sori ihan pakko vielä jauhaa asiaa että saan pointtini selväksi.

Tuossa kuvassa kun katot. Tuossa kun on tuo säätöruuvi, sehän painaa siihen tapin päähän ja tuolla säädöllä säädetään sieltä välys sopivaksi. Nyt kun tuon säätöruuvin vaihtaa pitempään, niin sillä saa säädettyä välyksen sopivaksi, eikä tarvii laittaa sinne väliin mitään. Vai mitä?
Siinä vielä välttyy siltäki ettei tarvii avata tuota rattaanpuolen koppaa ollenkaan.


Hieman myöhäinen vastaus mutta ei käynyt itsellä mielessäkään että säätö olis noin helppo ollut tehdä  crazy2

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #21 : Lokakuu 22, 2013, 20:15:26 ip »
Mihin tuonne kytkimeen pitää porata reikiä että se toimii paremmin lähdöissä?
Kytkinlevynipussa alimmaisena oleva prikka siis jätetään pois, elikkä tuo prikka mikä näkyy alimmaisessa kuvassa kytkinlevyjen takana?

Entäs noista säädöistä onko tietoa miten pitäis "asettaa" radalle?





« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2013, 20:19:51 ip kirjoittanut marko_ »

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #22 : Lokakuu 22, 2013, 21:14:47 ip »
Mihin tuonne kytkimeen pitää porata reikiä että se toimii paremmin lähdöissä?
Kytkinlevynipussa alimmaisena oleva prikka siis jätetään pois, elikkä tuo prikka mikä näkyy alimmaisessa kuvassa kytkinlevyjen takana?

Entäs noista säädöistä onko tietoa miten pitäis "asettaa" radalle?






Sen prikan tilalle laitetaan K6-K7 750 vastaava. Mä tilaan sulle sellaisen.





« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2014, 09:57:20 ap kirjoittanut Juha_K »
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #23 : Lokakuu 22, 2013, 22:33:24 ip »
Hienoa, laita vaan tilaukseen.  O0

Entäs ne kytkimen säädöt?
Yosmimuralta näyttää löytyvän eri jäykkyyksillä näitä "reaction spring" juttuja:
http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/syousai.php?id=1614
http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/syousai.php?id=1615

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #24 : Lokakuu 22, 2013, 23:05:21 ip »
Hyvä kysymys. Mullekkin näköjään saa kahta eri versiota. Onko tämä taas joku osa mitä en tiedä vielä tarvitsevani?

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #25 : Lokakuu 22, 2013, 23:15:08 ip »
Hyvä kysymys. Mullekkin näköjään saa kahta eri versiota. Onko tämä taas joku osa mitä en tiedä vielä tarvitsevani?

En tiiä tarviiko tuota vaihtaa, tuo vaikuttaa siihen kuinka paljon se kytkin luistaa.
Luistoa saa säädettyä kytkimestä myös ruuvveja pyörittelemällä, ei oo vaan vielä asiasta tämän tarkempaa tietoa.  :)

Mitä oot mieltä sen oman kytkimen toiminnasta, pitäiskö luistaa enemmän vai vähemmän?

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #26 : Lokakuu 22, 2013, 23:25:46 ip »
Hyvä kysymys. Mullekkin näköjään saa kahta eri versiota. Onko tämä taas joku osa mitä en tiedä vielä tarvitsevani?

En tiiä tarviiko tuota vaihtaa, tuo vaikuttaa siihen kuinka paljon se kytkin luistaa.
Luistoa saa säädettyä kytkimestä myös ruuvveja pyörittelemällä, ei oo vaan vielä asiasta tämän tarkempaa tietoa.  :)

Mitä oot mieltä sen oman kytkimen toiminnasta, pitäiskö luistaa enemmän vai vähemmän?

Enemmän saisi luistaa, niin ei luistelisi takapää niin paljoa. Vai meneekö se nyt noin yksinkertaisesti

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #27 : Lokakuu 23, 2013, 06:22:36 ap »
Säätöihin en ole perehtynyt vielä yhtään, mutta tässä on jotain arvoja.

K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #28 : Lokakuu 24, 2013, 12:49:46 ip »
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2013, 14:06:45 ip kirjoittanut marko_ »

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #29 : Helmikuu 25, 2014, 12:52:55 ip »
Tiiäkkö heti suoraan minkäkokonen kuulan tulee olla ja yksi vaan vai monta peräkkäin?

Itse laitoin 6mm pultista muistaakseni 7mm pätkän jatkeeksi. Säädöt on pyöritetty niin pitkälle että saisi olla pitempi, eli laita 10mm pätkä pulttia sinne  :)

Nyt on mullaki luistokytkin paikoillaan.
Sinne ei tarvinu tehdä mitään muutoksia eikä lisäillä mitään tapin pätkiä.
Laitoin myös tämän ostan uudemman kytkimestä niin välyksen sai säädettyä sopivaksi.

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 414
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #30 : Helmikuu 25, 2014, 13:14:32 ip »
Nyt on mullaki luistokytkin paikoillaan.

Sua ei pidättele enää mikään.
Joka jarrussa sama tyyli kuin videon alussa http://www.youtube.com/watch?v=R2wZaQppFDc    :beer:

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #31 : Helmikuu 25, 2014, 13:24:16 ip »
Nyt on mullaki luistokytkin paikoillaan.

Sua ei pidättele enää mikään.
Joka jarrussa sama tyyli kuin videon alussa http://www.youtube.com/watch?v=R2wZaQppFDc    :beer:

Olipa siisti video, tolleehan sitä tultiin jarruun jo viimekesänä.  :o
TEAM piteleMÄTTÖmät
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2014, 13:30:47 ip kirjoittanut marko_ »

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 414
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #32 : Helmikuu 25, 2014, 13:52:42 ip »
Olipa siisti video, tolleehan sitä tultiin jarruun jo viimekesänä.  :o
TEAM piteleMÄTTÖmät

Hah! Laitanko ne tarrat taas tilaukseen?

Tuo luisteleminen on helpompaa luistokytimen kanssa. Säätö on automaattinen.
Itse muistan vanhalla kawasakilla ajellessani, että samalla tyylillä takapää pyrki sivulle, ellei jopa enemmän. Mutta jos kytkimen päästi liian nopeasti, niin takapää rupesi pompottamaan. Tätä pomppimista ei luistokytkimen kanssa onneksi tule.

Itselläni ei ole oikein kokemusta luistokytkimen säätämisestä (pyörässäni on joku STM). Mutta sillä pystytään ilmeisesti säätämään mm. tuota takapään luistelemista?

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #33 : Helmikuu 25, 2014, 14:56:26 ip »
Etujarrun määrällä/keventämisellä kans oman kokemuksen mukaan paljon vaikutusta sladitteluun.  Parhaat sladit kyllä ite saanu iöman luistokytkintä

Poissa päristin

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #34 : Kesäkuu 10, 2014, 11:41:52 ap »
Kaksi ratapäivää nyt takana ja tuntuu että ei tuo kytkin kyllä luista moottorijarrussa yhtään sen enempää, kuin alkuperäinenkään.

Onkohan ne tuon kytkinpaketin läpimenevät tapit missä on myös ne mutterit päissä jotenkin sidoksissa tuohon luiston määrään?
Kilonen K3 RR=RataRaaseri (kilvetön ratalelu)

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1069
  • GSX-R
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #35 : Kesäkuu 10, 2014, 14:35:33 ip »
Kaksi ratapäivää nyt takana ja tuntuu että ei tuo kytkin kyllä luista moottorijarrussa yhtään sen enempää, kuin alkuperäinenkään.

Onkohan ne tuon kytkinpaketin läpimenevät tapit missä on myös ne mutterit päissä jotenkin sidoksissa tuohon luiston määrään?
On luistokytkimessä säätö, Moottori pysähtyi kerran ajossa ja rullaamalla sitä ei käymään saanut, juuri meni puristuksen yli mutta ei käymään.
Startilla piti käynnistää.

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1796
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #36 : Kesäkuu 11, 2014, 00:25:25 ap »
Kaksi ratapäivää nyt takana ja tuntuu että ei tuo kytkin kyllä luista moottorijarrussa yhtään sen enempää, kuin alkuperäinenkään.

Onkohan ne tuon kytkinpaketin läpimenevät tapit missä on myös ne mutterit päissä jotenkin sidoksissa tuohon luiston määrään?

Samoja tunteita oli itelläki mutta eipä saanu työntämällä käyntiin niin kyllä se sillon luistaa.

Luisto voi säätää niistä tapeista ja vaihtamalla kytkimen jousia(normi jousia ja luistopuolella olevia jousiprikkoja).