Kirjoittaja Aihe: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin  (Luettu 18289 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 422
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #30 : Helmikuu 25, 2014, 13:14:32 ip »
Nyt on mullaki luistokytkin paikoillaan.

Sua ei pidättele enää mikään.
Joka jarrussa sama tyyli kuin videon alussa http://www.youtube.com/watch?v=R2wZaQppFDc    :beer:

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1801
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #31 : Helmikuu 25, 2014, 13:24:16 ip »
Nyt on mullaki luistokytkin paikoillaan.

Sua ei pidättele enää mikään.
Joka jarrussa sama tyyli kuin videon alussa http://www.youtube.com/watch?v=R2wZaQppFDc    :beer:

Olipa siisti video, tolleehan sitä tultiin jarruun jo viimekesänä.  :o
TEAM piteleMÄTTÖmät
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2014, 13:30:47 ip kirjoittanut marko_ »

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 422
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #32 : Helmikuu 25, 2014, 13:52:42 ip »
Olipa siisti video, tolleehan sitä tultiin jarruun jo viimekesänä.  :o
TEAM piteleMÄTTÖmät

Hah! Laitanko ne tarrat taas tilaukseen?

Tuo luisteleminen on helpompaa luistokytimen kanssa. Säätö on automaattinen.
Itse muistan vanhalla kawasakilla ajellessani, että samalla tyylillä takapää pyrki sivulle, ellei jopa enemmän. Mutta jos kytkimen päästi liian nopeasti, niin takapää rupesi pompottamaan. Tätä pomppimista ei luistokytkimen kanssa onneksi tule.

Itselläni ei ole oikein kokemusta luistokytkimen säätämisestä (pyörässäni on joku STM). Mutta sillä pystytään ilmeisesti säätämään mm. tuota takapään luistelemista?

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2119
  • Finnish Superbike #69
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #33 : Helmikuu 25, 2014, 14:56:26 ip »
Etujarrun määrällä/keventämisellä kans oman kokemuksen mukaan paljon vaikutusta sladitteluun.  Parhaat sladit kyllä ite saanu iöman luistokytkintä

Poissa päristin

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 30
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #34 : Kesäkuu 10, 2014, 11:41:52 ap »
Kaksi ratapäivää nyt takana ja tuntuu että ei tuo kytkin kyllä luista moottorijarrussa yhtään sen enempää, kuin alkuperäinenkään.

Onkohan ne tuon kytkinpaketin läpimenevät tapit missä on myös ne mutterit päissä jotenkin sidoksissa tuohon luiston määrään?
Kilonen K3 RR=RataRaaseri (kilvetön ratalelu)

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1076
  • GSX-R
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #35 : Kesäkuu 10, 2014, 14:35:33 ip »
Kaksi ratapäivää nyt takana ja tuntuu että ei tuo kytkin kyllä luista moottorijarrussa yhtään sen enempää, kuin alkuperäinenkään.

Onkohan ne tuon kytkinpaketin läpimenevät tapit missä on myös ne mutterit päissä jotenkin sidoksissa tuohon luiston määrään?
On luistokytkimessä säätö, Moottori pysähtyi kerran ajossa ja rullaamalla sitä ei käymään saanut, juuri meni puristuksen yli mutta ei käymään.
Startilla piti käynnistää.

Poissa marko_

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 1801
  • R1000 K4 Superbike B #21
Vs: K1-K4 kilosiin K5-K8 luistokytkin
« Vastaus #36 : Kesäkuu 11, 2014, 00:25:25 ap »
Kaksi ratapäivää nyt takana ja tuntuu että ei tuo kytkin kyllä luista moottorijarrussa yhtään sen enempää, kuin alkuperäinenkään.

Onkohan ne tuon kytkinpaketin läpimenevät tapit missä on myös ne mutterit päissä jotenkin sidoksissa tuohon luiston määrään?

Samoja tunteita oli itelläki mutta eipä saanu työntämällä käyntiin niin kyllä se sillon luistaa.

Luisto voi säätää niistä tapeista ja vaihtamalla kytkimen jousia(normi jousia ja luistopuolella olevia jousiprikkoja).