Kirjoittaja Aihe: kysymys shiftereistä vielä  (Luettu 34122 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rranta

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 41
kysymys shiftereistä vielä
« : Tammikuu 11, 2012, 14:39:24 ip »
Tiiän, että tästäkin on kirijotettu foorumilla monta kertaa ja oon kirijotuksia seurannukki. Oon omaan pyörään harkinnu quickshifterin laittoa ja oisin kysyny neuvoa.
 Lähinnä vaihteiston kestävyydestä ja mikä siihen vaikuttaa? Kierrosraja ja katkoaika? Pittääkö shifterisä olla katkoaika säädettävissä eri vaihteille, vai käykö sama joku esim 60ms. Voiko 1ltä vaihtaa 2lle vai onko parempi käyttää kytkintä. Paljonpa ei kyllä tuu radalla puoteltua 1vaihteelle kun oon vaihtanu välityksiä vähän lyhyemmäksi ja tuo tonnari kyllä jaksaa väännölläki kiihtyä mulle riittävästi. Merkit jotka kait on tapetilla ovat Cordona, Bazzaz, Translogic, HMQuickshifter...
Cordonassa ja HM:ssä kiinnostaa heleppous vaihtokaavion vaihdolle suuntaan tai toiseen.
Syttyykö K7 sytkän vikakoodi eli onko joku raja sytkän katkossa joka aiheuttaa häiriö ilimotuksen. Jossain oli joku ms lukema. Tiiä sitten.
 Enkä minä tästä nyt halua mitään juupas eipäs mun paras keskustelua, jota ei onneksi tällä foorumilla oo näkynykkään. Ihan vaan tuota ratamopottelun helepottamiseen haluaisin vinkkiä. Tullee ajettua kadulla nykysin tosi vähän.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2012, 14:41:34 ip kirjoittanut rranta »
GSX-R 1000 K7

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #1 : Tammikuu 11, 2012, 16:09:11 ip »
Sähän saisit tohon shifterin myös ecu editorin avulla, eli sulle riittäisi pelkkä anturi.
HM ja Cordonan uusin strain gauge (mikä tolle sitten onkaan hyvä suomennos) toimivat vähän eri tavalla verrattuna transun ja Bazzazin shiftereihin. Trans ja Baz perustuvat katkoaikaan kun taas HM ja Cordona käytettävään voimaan.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa eri-ernesti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 253
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #2 : Tammikuu 11, 2012, 21:18:50 ip »
http://www.hmquickshifter.com/products/product.php?id=12
Näyttäs olevan ihan näppärä asennettavakin. Itseltä löytyy ranslogic eikä viä oo ollu valittamista...
K7 Kilo

Poissa rranta

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 41
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #3 : Tammikuu 16, 2012, 21:35:24 ip »
Laitoin tännään Cordonan PQ8 shifterin tillaukseen. Saa nähä sitten miten se yhteiselo etenee. Jospa loppuviikosta pääsis tallille säheltään.
GSX-R 1000 K7

Poissa JussiK

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #4 : Tammikuu 20, 2012, 17:26:42 ip »
Osaisko joku kertoa onko tällasten, translogicin antureiden välillä muuta eroa kuin toimintasuunta. Toisessa lukee push 91 ja toisessa  pull 93. Olis vaan mahdollisuus tehdä vaihtokaupat. Lähinnä toi mietityttää kun on eri numerot perässä.

Poissa Gixu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 39
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #5 : Tammikuu 22, 2012, 12:04:13 ip »
Minkäsmoinen homma toi olis viritellä oman ecun kautta ne katkoajat ja olisko siihen mikä anturi sitten helpoin/paras?

Poissa viivakoodimies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 209
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #6 : Tammikuu 23, 2012, 10:26:12 ap »
Minkäsmoinen homma toi olis viritellä oman ecun kautta ne katkoajat ja olisko siihen mikä anturi sitten helpoin/paras?

Ei ole vaikeaa muutella niitä katkoaikoja ecueditorilla. itse päätynyt tohon http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=15731
Lataa koneellesi ohjelma http://www.ecueditor.com/
ex: GSX-R  600 K3
ex: GSX-R 1000 K6
ex: GSX-R 1000 K8

Poissa jusu-setä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 25
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #7 : Helmikuu 08, 2012, 12:06:16 ip »
Minkäslaista shifteriä 1000k6:n on porukka laittanu ja mitä purkkeja kaverina?

Poissa -JP-

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 310
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #8 : Helmikuu 08, 2012, 12:43:47 ip »
Ajattelin tuommoisen omaani laittaa. Ei tarvitse kaveriksi mitään vaan on ns. stand-alone sifteri. Kovasti ovat maailmalla kehuneet.

http://www.annitorirl.com/product_detail_1.php

Poissa RoadrageDCLXVI

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 71
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #9 : Helmikuu 08, 2012, 17:24:43 ip »
Ajattelin tuommoisen omaani laittaa. Ei tarvitse kaveriksi mitään vaan on ns. stand-alone sifteri. Kovasti ovat maailmalla kehuneet.
http://www.annitorirl.com/product_detail_1.php

Joo, oon kans koko päivän kieli pitkänä kuolannu tätä. Emmää tämmöst mihinkää oikeesti tarttis, mut olis se hieno hifistellä moisella kapistuksella. Mut mist ihmeest tämmösen härvelin saa oikee hommattua, ko ei niinku mikkää taho toimita lähellekkää eurooppaa, saatikka suomee.

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #10 : Helmikuu 08, 2012, 17:39:48 ip »
Ajattelin tuommoisen omaani laittaa. Ei tarvitse kaveriksi mitään vaan on ns. stand-alone sifteri. Kovasti ovat maailmalla kehuneet.
http://www.annitorirl.com/product_detail_1.php

Joo, oon kans koko päivän kieli pitkänä kuolannu tätä. Emmää tämmöst mihinkää oikeesti tarttis, mut olis se hieno hifistellä moisella kapistuksella. Mut mist ihmeest tämmösen härvelin saa oikee hommattua, ko ei niinku mikkää taho toimita lähellekkää eurooppaa, saatikka suomee.
http://www.superbikesupply.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SBS&Product_Code=hm-rl-lite-quickshifter-product&Category_Code=hm-quickshifter-rl-lite
Tuolta oon ostanu kolme Annitoria crazy2
Tosin pari niistä tuli kaverin mukana Suomeen ja niin piti kolmannenkin, mutta tuli loppujen lopuksi postitse tullin ohi O0
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa RoadrageDCLXVI

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 71
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #11 : Helmikuu 08, 2012, 18:21:59 ip »
"Sorry, we do not ship outside the USA at this time."

Suora lainaus suberbikesupply.com:n sivuilta osiosta terms and conditions.
Eikä just ny oo kettää tuttuu käymäs jenkkiläs.
Jos jollai o, nii jos jonkin näköst järjestelyä sais aikaseks ko. härvelin tilaamiseks.

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #12 : Helmikuu 09, 2012, 10:59:48 ap »
Jatketaan tilauksen valmistelua täällä http://gixxer.fi/foorumi/index.php?topic=6007.msg51472;topicseen#msg51472
Niin ei sotketa tätä ketjua.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #13 : Kesäkuu 10, 2012, 14:28:45 ip »
Onko noi shifterit tarkoitettu vain isommalle vaihtamiseen, vai saako noilla runtattua pienemmällekkin ilman kytkintä?

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #14 : Kesäkuu 10, 2012, 15:56:44 ip »
Onko noi shifterit tarkoitettu vain isommalle vaihtamiseen, vai saako noilla runtattua pienemmällekkin ilman kytkintä?

Pelkästään ylöspäin vaihtamiseen, et näe MM-kuskienkaan vaihtavan pienemmälle ilman kytkintä. ;)
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #15 : Kesäkuu 10, 2012, 19:34:08 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Poissa laatite

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 203
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #16 : Kesäkuu 10, 2012, 19:51:51 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Kyllä sifteri helpottaa ajamista huomattavasti. Viime kesän ajelin vielä ilman. Tällä kaudelle hommasin cordonan, kun välityksiä lyhensin ja käänsin vaihdekaavion. Sifteri mahdollistaa täyskaasu kiihdytyksen, senhän on pakko lisätä suoranopeutta ja sitä kautta kierrosaikaa  ;D
R6R

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #17 : Kesäkuu 10, 2012, 20:03:18 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Kyllä sifteri helpottaa ajamista huomattavasti. Viime kesän ajelin vielä ilman. Tällä kaudelle hommasin cordonan, kun välityksiä lyhensin ja käänsin vaihdekaavion. Sifteri mahdollistaa täyskaasu kiihdytyksen, senhän on pakko lisätä suoranopeutta ja sitä kautta kierrosaikaa  ;D

Mistä sitä tietää jos slow:lla on hyvin reenattu käsi ja vaihto onnistuu 50ms pintaan. 2funny
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #18 : Kesäkuu 10, 2012, 20:06:06 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Kyllä sifteri helpottaa ajamista huomattavasti. Viime kesän ajelin vielä ilman. Tällä kaudelle hommasin cordonan, kun välityksiä lyhensin ja käänsin vaihdekaavion. Sifteri mahdollistaa täyskaasu kiihdytyksen, senhän on pakko lisätä suoranopeutta ja sitä kautta kierrosaikaa  ;D

Mistä sitä tietää jos slow:lla on hyvin reenattu käsi ja vaihto onnistuu 50ms pintaan. 2funny

No siihen hifistelyyn ton pistinkin. Ei taida vielä kierrosaikojen parannukset olla vaihtojen  millisekunneista kiinni  ;D mahtaa isompi etu olla jos uskaltaa pitää sen kaasun auki puol sekkaa pidempään
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2012, 20:07:49 ip kirjoittanut slowrider »

Poissa laatite

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 203
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #19 : Kesäkuu 10, 2012, 20:23:57 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Kyllä sifteri helpottaa ajamista huomattavasti. Viime kesän ajelin vielä ilman. Tällä kaudelle hommasin cordonan, kun välityksiä lyhensin ja käänsin vaihdekaavion. Sifteri mahdollistaa täyskaasu kiihdytyksen, senhän on pakko lisätä suoranopeutta ja sitä kautta kierrosaikaa  ;D

Mistä sitä tietää jos slow:lla on hyvin reenattu käsi ja vaihto onnistuu 50ms pintaan. 2funny

No siihen hifistelyyn ton pistinkin. Ei taida vielä kierrosaikojen parannukset olla vaihtojen  millisekunneista kiinni  ;D mahtaa isompi etu olla jos uskaltaa pitää sen kaasun auki puol sekkaa pidempään

Joo samaa hifistelyä se mullakin on. Ei varmaan ikinä ole vielä ollut kaasu täysin auki tossa kikottimessa. Osakseen siksi, että kahvan liike on liian pitkä. Ongelmana mulla taitaa olla kuitenkin hullu kiihtyvyys ja keulan kohoaminen jonka se kaasun avaaminen aiheuttaa.
R6R

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #20 : Kesäkuu 10, 2012, 20:45:58 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Kyllä sifteri helpottaa ajamista huomattavasti. Viime kesän ajelin vielä ilman. Tällä kaudelle hommasin cordonan, kun välityksiä lyhensin ja käänsin vaihdekaavion. Sifteri mahdollistaa täyskaasu kiihdytyksen, senhän on pakko lisätä suoranopeutta ja sitä kautta kierrosaikaa  ;D

Mistä sitä tietää jos slow:lla on hyvin reenattu käsi ja vaihto onnistuu 50ms pintaan. 2funny

No siihen hifistelyyn ton pistinkin. Ei taida vielä kierrosaikojen parannukset olla vaihtojen  millisekunneista kiinni  ;D mahtaa isompi etu olla jos uskaltaa pitää sen kaasun auki puol sekkaa pidempään

Joo samaa hifistelyä se mullakin on. Ei varmaan ikinä ole vielä ollut kaasu täysin auki tossa kikottimessa. Osakseen siksi, että kahvan liike on liian pitkä. Ongelmana mulla taitaa olla kuitenkin hullu kiihtyvyys ja keulan kohoaminen jonka se kaasun avaaminen aiheuttaa.

No koska liikaan hifistelyyn olen taipuvainen niin varmaan mullakin tollanen "poksauttelija" kohta löytyy moposta, mutta nyt se vaan hyppäs tärkeysjärjestyksessä vähän kauemmas ;D Toivoin vain että tolla ois saanu ne alasvaihdot helpottuun kun ne tahtoo aina jotenki sekottaa pakkaa jos joutuu ns.nopeissa tilanteissa vaihtaan alas. häätyypi kai alkaa välityksillä kikkaileen ettei tarvi kesken mutkia alkaa vaihteleen

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #21 : Kesäkuu 10, 2012, 20:55:05 ip »
No koska liikaan hifistelyyn olen taipuvainen niin varmaan mullakin tollanen "poksauttelija" kohta löytyy moposta, mutta nyt se vaan hyppäs tärkeysjärjestyksessä vähän kauemmas ;D Toivoin vain että tolla ois saanu ne alasvaihdot helpottuun kun ne tahtoo aina jotenki sekottaa pakkaa jos joutuu ns.nopeissa tilanteissa vaihtaan alas. häätyypi kai alkaa välityksillä kikkaileen ettei tarvi kesken mutkia alkaa vaihteleen

Shifteri helpottaa ajoa kummasti, varsinkin silloin kun ajaa näillä kuutiorajoitteisilla mopoilla. :)
Missä kohtaa sulla tulee eteen vaihto pienemmälle kesken mutkan ???
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #22 : Kesäkuu 10, 2012, 21:40:34 ip »
No koska liikaan hifistelyyn olen taipuvainen niin varmaan mullakin tollanen "poksauttelija" kohta löytyy moposta, mutta nyt se vaan hyppäs tärkeysjärjestyksessä vähän kauemmas ;D Toivoin vain että tolla ois saanu ne alasvaihdot helpottuun kun ne tahtoo aina jotenki sekottaa pakkaa jos joutuu ns.nopeissa tilanteissa vaihtaan alas. häätyypi kai alkaa välityksillä kikkaileen ettei tarvi kesken mutkia alkaa vaihteleen

Shifteri helpottaa ajoa kummasti, varsinkin silloin kun ajaa näillä kuutiorajoitteisilla mopoilla. :)
Missä kohtaa sulla tulee eteen vaihto pienemmälle kesken mutkan ???

esim alastarolla juuri ennen kakkosmutkaa joka olisi mieluisin mielestäni ajaa yhdellä roikkumisella ilman hötkyilyä. se toki ei niin paha kun kahvilanmutka. Siihen tarttis aina pienempää ja siinä nopeassa suunnanvaihdossa vaihteenvaihto saa liikaa ohjelmaa aikaseksi kun pitää kytkimellä hakea pito takaselle. siinä tuleekin sitten monesti jätettyä vaihto pois ja suoralle lähtiessä toi hyytyy sit huolella. Pirun hankala tota selittää mutta kun on tottunut että pitää vedon päällä mutkassa niin alasvaihdon kytkimen painaminen tuntuu "löysäävän" mopon tiestä ja sit se tarvii taas "sitoa" rataan kytkimellä kii...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2012, 21:57:31 ip kirjoittanut slowrider »

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #23 : Kesäkuu 10, 2012, 22:50:09 ip »
Shifteri helpottaa ajoa kummasti, varsinkin silloin kun ajaa näillä kuutiorajoitteisilla mopoilla. :)
Missä kohtaa sulla tulee eteen vaihto pienemmälle kesken mutkan ???

esim alastarolla juuri ennen kakkosmutkaa joka olisi mieluisin mielestäni ajaa yhdellä roikkumisella ilman hötkyilyä. se toki ei niin paha kun kahvilanmutka. Siihen tarttis aina pienempää ja siinä nopeassa suunnanvaihdossa vaihteenvaihto saa liikaa ohjelmaa aikaseksi kun pitää kytkimellä hakea pito takaselle. siinä tuleekin sitten monesti jätettyä vaihto pois ja suoralle lähtiessä toi hyytyy sit huolella. Pirun hankala tota selittää mutta kun on tottunut että pitää vedon päällä mutkassa niin alasvaihdon kytkimen painaminen tuntuu "löysäävän" mopon tiestä ja sit se tarvii taas "sitoa" rataan kytkimellä kii...

Viime vuonna kun oli hitusen pidemmät välit niin 2. mutkaan vaihdoin 3.->2., Lemminkäisestä aina kahvilanmutkaan kakkosella. Nyt kun kävin ajamassa niin voi varmaan ajaa 3. Lemminkäisestä kahvilanmutkaan ja vaihtaa siinä 2. vaihteelle. Tuli vaan ajettua niin hiljaa, että ei vielä osaa sanoa tarkemmin miten vaihteet osuu kohdalleen. ;D
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #24 : Kesäkuu 10, 2012, 23:47:27 ip »
Shifteri helpottaa ajoa kummasti, varsinkin silloin kun ajaa näillä kuutiorajoitteisilla mopoilla. :)
Missä kohtaa sulla tulee eteen vaihto pienemmälle kesken mutkan ???

esim alastarolla juuri ennen kakkosmutkaa joka olisi mieluisin mielestäni ajaa yhdellä roikkumisella ilman hötkyilyä. se toki ei niin paha kun kahvilanmutka. Siihen tarttis aina pienempää ja siinä nopeassa suunnanvaihdossa vaihteenvaihto saa liikaa ohjelmaa aikaseksi kun pitää kytkimellä hakea pito takaselle. siinä tuleekin sitten monesti jätettyä vaihto pois ja suoralle lähtiessä toi hyytyy sit huolella. Pirun hankala tota selittää mutta kun on tottunut että pitää vedon päällä mutkassa niin alasvaihdon kytkimen painaminen tuntuu "löysäävän" mopon tiestä ja sit se tarvii taas "sitoa" rataan kytkimellä kii...

Viime vuonna kun oli hitusen pidemmät välit niin 2. mutkaan vaihdoin 3.->2., Lemminkäisestä aina kahvilanmutkaan kakkosella. Nyt kun kävin ajamassa niin voi varmaan ajaa 3. Lemminkäisestä kahvilanmutkaan ja vaihtaa siinä 2. vaihteelle. Tuli vaan ajettua niin hiljaa, että ei vielä osaa sanoa tarkemmin miten vaihteet osuu kohdalleen. ;D

no ennen kahvilanmutkaa kai kakkonen päällä ku paukuttaa rajoittajaan joskus, mut siitä kun vaihtaa alas niin sladi on varma :) siksi kakkosella tulee ajettua ja jos siinä lähdössä joku  50km/h kakkosella kusiaisella se hippasen nihkeä lähtö :D

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #25 : Kesäkuu 10, 2012, 23:56:57 ip »
^Sen takia oon laittanut aika lyhyet välit, ettei tarvi vaihtaa ykköselle, vaikka vieläkin periatteessa pitäisi.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa laatite

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 203
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #26 : Kesäkuu 11, 2012, 06:33:27 ap »
Jostain luin/kuulin, että alastarolla pitäs olla moiset välit jotta pystyy ajamaan 2,3,4 vaihteilla koko radan ympäri. Tossa omassa on nyt 15-44, kun vakiot on 17-42. Viime kesänä vakioväleillä ajoin 3 vaihteella koko radan ympäri lukuunottomatta palmasia ja kahvilan mutkaa. Kierrosaika parhaimmillaan 26.7. Nyt noilla lyhyillä väleillä pyörä repii pikkuisen eri tavalla. Pääsuoralla nelonen käy punasella mut ei kerkiä vielä rajoittajalle, vauhtia on ollut parhaimmillaan tänä kesänä 223 gps mukaan. Ykkösmutkaan kolmonen, kakkoseen kakkonen ja siitä kolmos mutkan jälkeen kolmonen jolla nopea oikea ja suora ennen palmasia, suoralla olen saanut 195 ja vielä olis varaa. Sit palmasiin kakkonen ja suoralla taas kolmonen, sillä lemminkäiseen asti. Siitä kakkosella pääsuoralle saakka. Kierrosaika on jäänyt silti vaivaiseen 27.8. Mennyt kahdeksan ratapäivää tälle kaudelle ja nyt alkaa olee jo vähän luottoa ja tuntemusta tohon alusta+sifteri+vaihdekaaviot ja välitykset yhdistelmään.
R6R

Poissa Baltic

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 176
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #27 : Kesäkuu 19, 2012, 09:56:15 ap »
"Sorry, we do not ship outside the USA at this time."

Suora lainaus suberbikesupply.com:n sivuilta osiosta terms and conditions.
Eikä just ny oo kettää tuttuu käymäs jenkkiläs.
Jos jollai o, nii jos jonkin näköst järjestelyä sais aikaseks ko. härvelin tilaamiseks.

Nyt näyttäis shippaus onnistuvan myös meren taakke...

Shipping and Handling
 Shipping charges are based on ground rates through FEDEX to the lower 48 states only. If customer asks for another shipping method (2 day/next day, etc.) or shipping company, extra charges will apply. Shipping to Alaska and Hawaii will incur additional charges for shipping. We do ship overseas. Any overseas wanting to place order needs to contact us via email or phone.
GSX-R750 K8 + CBR600F -00 + Lifan 150

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #28 : Marraskuu 24, 2012, 19:10:48 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?

Tähän nyt jotain vaihtoehtoja keränny:

http://www.superbikesupply.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SBS&Product_Code=hm-rl-lite-quickshifter-product&Category_Code=hm-quickshifter-rl-lite

http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14879

http://viewitem.eim.ebay.fi/HM-QUICKSHIFTER-PLUS-SH-FOR-SUZUKI--HONDA-STRAIN-GAUGE-QUICK-SHIFTER-NEW/200780709751/item

Se annitori taisi olla aika halpa? Miten ne nyt ovat käytössä toimineet? Toi cordona vissiin olisi hyvä, mutta aika suolasen hintanen tollaseen vanhaan mopoon :D


Poissa -JP-

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 310
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #29 : Marraskuu 24, 2012, 19:31:33 ip »
Annitori toiminut täysin moitteetta. Ainoat ongelmat mitkä mulla oli johtuivat huonosta vaihdetangon asennuksesta (pääsi löystymään paine anturin ja tangon liitos pikkuhiljaa), mikä johti siihen, että aina ei vaihto tapahtunut. Kun tarpeeksi löystyi ei vaihtanut luonnollisesti enään ollenkaan. Tekee tehtävänsä kuten pitääkin. Suosittelen. En 500€ löisi qordonaan. Annitori muistaakseni oli n. 230€ ja laadukas kapistus. Tuli ohi tullien kylläkin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2012, 19:35:07 ip kirjoittanut Disturbed1 »

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #30 : Marraskuu 24, 2012, 19:36:30 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D
Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?
Ei siinä pitkään mennyt :D

Hinta/laatu kyllä kohtaa Annitorin kanssa. Itse vaihdoin sen pois, koska halusin pykälää pienempää vaihtoaikaa, eli nyt on Cordona.
Mikäli Annitorin haluat, niin kaveri voi auttaa varmaan postituksien kanssa Jenkeistä. Saattaa säästää verot...

edit. Cordonaa saa vähän edullisemmin Saksasta kuin Suomesta.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #31 : Marraskuu 24, 2012, 20:09:56 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D
Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?
Ei siinä pitkään mennyt :D

Hinta/laatu kyllä kohtaa Annitorin kanssa. Itse vaihdoin sen pois, koska halusin pykälää pienempää vaihtoaikaa, eli nyt on Cordona.
Mikäli Annitorin haluat, niin kaveri voi auttaa varmaan postituksien kanssa Jenkeistä. Saattaa säästää verot...

edit. Cordonaa saa vähän edullisemmin Saksasta kuin Suomesta.

Vaikka toi vaihtaminen sujuikin raakana loppukesästä senverta hyvin että saavutin tavoitteen. (yli 200km/h alastaron pääsuoralla), niin jo askin säästämiseksi toi olisi kai ostettava. Muutama aika raaka vaihdemissi tuli ja ei takuulla laatikko tykkää kun runnoo kaasu päällä. Vikavalojen ja sähköjen korjaaminen varikolla oli senverta vittumaista hommaa, että sais olla sellainen systeemi jonka kans ei sähköt vittuile. Annitori ilmeisesti katkoi sytkää? miten cordona? Niin mikä toi pienemmän vaihtoajan juttu joka annitorissa oli puuttena?

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2012, 20:53:03 ip kirjoittanut Slowrider »

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #32 : Marraskuu 24, 2012, 21:23:36 ip »
^Kaikki ns. paremmat shifterit katkoo sytkää. Tiedä sitten katkooko kitti ecut molempia sytkä&polttoaine.
Käsittääkseni Cordona PQ8 on ainoa shifteri, joka pystyy huijaamaan ecua. Eli ecu luulee ettei puolilta katkea virta missään vaiheessa. Ei sen pitäisi olla enää ongelma 2006 malleista lähtien, jos vaan katkoaika on sopivan lyhyt. Näissä vanhuksissa ecu antaa vikakoodin paljon herkemmin.

Annitorissa ei ole kuin ne kolme asetusta, eikä ole tietoa katkoajoista. Tuntui vaan, että voisi olla pykälää nopeampi.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #33 : Marraskuu 24, 2012, 21:48:20 ip »
^Kaikki ns. paremmat shifterit katkoo sytkää. Tiedä sitten katkooko kitti ecut molempia sytkä&polttoaine.
Käsittääkseni Cordona PQ8 on ainoa shifteri, joka pystyy huijaamaan ecua. Eli ecu luulee ettei puolilta katkea virta missään vaiheessa. Ei sen pitäisi olla enää ongelma 2006 malleista lähtien, jos vaan katkoaika on sopivan lyhyt. Näissä vanhuksissa ecu antaa vikakoodin paljon herkemmin.

Annitorissa ei ole kuin ne kolme asetusta, eikä ole tietoa katkoajoista. Tuntui vaan, että voisi olla pykälää nopeampi.

Ai että tekisi mieleni sanoa että tollanen hifistely on jo lapsellista mut tietäähän sen et taas sais sanansa syödä. Varikolla tuli puhetta erään foorumillakin vaikuttavan kaverin kanssa (en muista nimimerkkiä) noista shiftereistä ja hänellä oli -08 750 ja vikavalo syttyi sen takia. Suositteli ecueditoria, mutta se ei nyt minun mopoon auta yhtään, eli joku stand alone pitäs hommata. Kittiecua olen arponut tässä muttä järkevään hintaan ei ole löytynyt. Annitori kyllä kiinnostaisi hintansa puolesta. Commanderiä tms ecua en koe tarvitsevani eli pelkkä shifteri riittäisi

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #34 : Marraskuu 24, 2012, 21:52:19 ip »
^Kaikki ns. paremmat shifterit katkoo sytkää. Tiedä sitten katkooko kitti ecut molempia sytkä&polttoaine.
Käsittääkseni Cordona PQ8 on ainoa shifteri, joka pystyy huijaamaan ecua. Eli ecu luulee ettei puolilta katkea virta missään vaiheessa. Ei sen pitäisi olla enää ongelma 2006 malleista lähtien, jos vaan katkoaika on sopivan lyhyt. Näissä vanhuksissa ecu antaa vikakoodin paljon herkemmin.

Annitorissa ei ole kuin ne kolme asetusta, eikä ole tietoa katkoajoista. Tuntui vaan, että voisi olla pykälää nopeampi.

Ai että tekisi mieleni sanoa että tollanen hifistely on jo lapsellista mut tietäähän sen et taas sais sanansa syödä. Varikolla tuli puhetta erään foorumillakin vaikuttavan kaverin kanssa (en muista nimimerkkiä) noista shiftereistä ja hänellä oli -08 750 ja vikavalo syttyi sen takia. Suositteli ecueditoria, mutta se ei nyt minun mopoon auta yhtään, eli joku stand alone pitäs hommata. Kittiecua olen arponut tässä muttä järkevään hintaan ei ole löytynyt. Annitori kyllä kiinnostaisi hintansa puolesta. Commanderiä tms ecua en koe tarvitsevani eli pelkkä shifteri riittäisi

Pääsin sentään eroon vikakoodeista ;D

Eikös Kimmolla ole myynnissä Esnerin ecu kohtuu hintaan? Siihen saa sitten shifterin ja himmelit.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2012, 21:55:30 ip kirjoittanut Juha_K »
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #35 : Marraskuu 24, 2012, 22:59:04 ip »
^Kaikki ns. paremmat shifterit katkoo sytkää. Tiedä sitten katkooko kitti ecut molempia sytkä&polttoaine.
Käsittääkseni Cordona PQ8 on ainoa shifteri, joka pystyy huijaamaan ecua. Eli ecu luulee ettei puolilta katkea virta missään vaiheessa. Ei sen pitäisi olla enää ongelma 2006 malleista lähtien, jos vaan katkoaika on sopivan lyhyt. Näissä vanhuksissa ecu antaa vikakoodin paljon herkemmin.

Annitorissa ei ole kuin ne kolme asetusta, eikä ole tietoa katkoajoista. Tuntui vaan, että voisi olla pykälää nopeampi.

Ai että tekisi mieleni sanoa että tollanen hifistely on jo lapsellista mut tietäähän sen et taas sais sanansa syödä. Varikolla tuli puhetta erään foorumillakin vaikuttavan kaverin kanssa (en muista nimimerkkiä) noista shiftereistä ja hänellä oli -08 750 ja vikavalo syttyi sen takia. Suositteli ecueditoria, mutta se ei nyt minun mopoon auta yhtään, eli joku stand alone pitäs hommata. Kittiecua olen arponut tässä muttä järkevään hintaan ei ole löytynyt. Annitori kyllä kiinnostaisi hintansa puolesta. Commanderiä tms ecua en koe tarvitsevani eli pelkkä shifteri riittäisi

Pääsin sentään eroon vikakoodeista ;D

Eikös Kimmolla ole myynnissä Esnerin ecu kohtuu hintaan? Siihen saa sitten shifterin ja himmelit.

häätyypi kysellä. ei oo ollu sen myyntilistalla vähään aikaan eli oletan et meni jo. Sinänsä kyllä ois helppo ratkaisu. Kimmo pisti sen ohjelman jo mulle eli pääsi sitä jo vähän käpisteleen. Sillon vaan oli ajokausi päällä ja eurot tiukilla....

Poissa eri-ernesti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 253
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #36 : Marraskuu 25, 2012, 13:24:45 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?

Tähän nyt jotain vaihtoehtoja keränny:

http://www.superbikesupply.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SBS&Product_Code=hm-rl-lite-quickshifter-product&Category_Code=hm-quickshifter-rl-lite

http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14879

http://viewitem.eim.ebay.fi/HM-QUICKSHIFTER-PLUS-SH-FOR-SUZUKI--HONDA-STRAIN-GAUGE-QUICK-SHIFTER-NEW/200780709751/item

Se annitori taisi olla aika halpa? Miten ne nyt ovat käytössä toimineet? Toi cordona vissiin olisi hyvä, mutta aika suolasen hintanen tollaseen vanhaan mopoon :D



Pystyykö tuota sun pyörää säätään ekueritorilla? Jos ei pysty voin myydä nuo komentajat, iknition moduulit ja sifterit, itellä on tuommonen cordona oottamassa asentajaansa.

E: Olikohan nuo komentajat pyöräkohtasia?
K7 Kilo

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #37 : Marraskuu 25, 2012, 18:28:08 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?

Tähän nyt jotain vaihtoehtoja keränny:

http://www.superbikesupply.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SBS&Product_Code=hm-rl-lite-quickshifter-product&Category_Code=hm-quickshifter-rl-lite

http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14879

http://viewitem.eim.ebay.fi/HM-QUICKSHIFTER-PLUS-SH-FOR-SUZUKI--HONDA-STRAIN-GAUGE-QUICK-SHIFTER-NEW/200780709751/item

Se annitori taisi olla aika halpa? Miten ne nyt ovat käytössä toimineet? Toi cordona vissiin olisi hyvä, mutta aika suolasen hintanen tollaseen vanhaan mopoon :D



Pystyykö tuota sun pyörää säätään ekueritorilla? Jos ei pysty voin myydä nuo komentajat, iknition moduulit ja sifterit, itellä on tuommonen cordona oottamassa asentajaansa.

E: Olikohan nuo komentajat pyöräkohtasia?

En kyllä tiedä onko noi pyöräkohtaisia, mutta taitaa tulla aika kallis shifteri tolla paketilla :) Ecueditorilla ei kaiketi tohon kusiaiseen saa shifteriä apinoitua

Poissa JULLE

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 65
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #38 : Toukokuu 17, 2013, 14:34:04 ip »


Onko kellään ollut ongelmia ecueditorilla tehdyn quickshifterin kanssa?

Nyt ongelmana on ettei vaihteet mene päälle täys kaasulla(lähinnä rata-ajossa). Quicksifteri kuitenkin toimii säädetyn 3000 rpm jälkeen noin 6000 asti poislukien 1->2:lle.

Sama ongelma on myös kaverin 1000 K9:ssä. Minulla L0.
Pyörät säädetty samassa (tunnetussa) paikassa samaan aikaan.

Katkoaika 60ms.


-Julle

Poissa JULLE

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 65
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #39 : Kesäkuu 17, 2013, 09:51:22 ap »


Onko kellään ollut ongelmia ecueditorilla tehdyn quickshifterin kanssa?

Nyt ongelmana on ettei vaihteet mene päälle täys kaasulla(lähinnä rata-ajossa). Quicksifteri kuitenkin toimii säädetyn 3000 rpm jälkeen noin 6000 asti poislukien 1->2:lle.

Sama ongelma on myös kaverin 1000 K9:ssä. Minulla L0.
Pyörät säädetty samassa (tunnetussa) paikassa samaan aikaan.

Katkoaika 60ms.


-Julle




Nyt bongattu mahdollinen "vika".
--> Vaihdepoljinta pitää PAINAA sen sijaan että sitä POLKAISEE alaspäin (käännetty kaavio).
(Ainakin toisessa mopossa tämä korjasi ongelman + anturin asetuksia muutettiin 15kg --> 11kg.)

Onko kellään muulla ollut tällaisia ongelmia? Onko noissa antureissa käytännön eroja miten reagoivat vaihdekiksin painamiseen/polkaisuun?
Minä olen tottunut polkemaan vaihdetta välillä jopa niin reippaasti että se näkyi varikolle asti kun yritin saada isompaa vaihdetta "sisään". Tämä siis silloin kun ongelmia ilmeni, eikä vaihde mennyt päälle.

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #40 : Syyskuu 15, 2013, 16:52:05 ip »
Riippuu pyörästä. Ainakin uudempiin gixuihin saa ecueditorin kanssa shifterin pelaan.

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2118
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #41 : Huhtikuu 06, 2014, 15:30:05 ip »
Onkos foorumilaisilla kokemuksia Translogic Intellishift- shiftereistä? sytytteleekö vikavaloja? Nyt tarvitsisi hommata shifteri ja tuo vaikuttaisi aika pätevältä.

http://www.translogicuk.com/quickshifters.php

Poissa Jabe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 652
  • GSX-R 600 K6
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #42 : Huhtikuu 07, 2014, 11:39:18 ap »
Täältä löytyy tuollainen saman niminen mutta vanhempi malli, ei sytytä vikavaloja.

Poissa Kolmone

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 392
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #43 : Toukokuu 11, 2014, 15:17:57 ip »
Tietääkö kukaan tällaista shifteriä? Tekeekö mitään? Sekoileeko ECU? Onnistuuko asennus "ensikertalaiselta"?

http://www.ebay.co.uk/itm/SP-SYNCROtech-Quickshifter-SUZUKI-GSX-R-600-750-1000-1300-Complete-System-/281329556525?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item41808c5c2d
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2014, 15:19:40 ip kirjoittanut Kolmone »
R6 2008, PV50 -81, Pappatunturi -74,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, GSF 1200 S->N -04, GSF 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 414
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #44 : Toukokuu 11, 2014, 22:27:46 ip »
Tietääkö kukaan tällaista shifteriä? Tekeekö mitään? Sekoileeko ECU? Onnistuuko asennus "ensikertalaiselta"?

http://www.ebay.co.uk/itm/SP-SYNCROtech-Quickshifter-SUZUKI-GSX-R-600-750-1000-1300-Complete-System-/281329556525?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item41808c5c2d

Mulla on toi. Superhyvä, ei mitään ongelmia. Laittaa vaan puolille menevien johtojen väliin. Todella helppo asennus. Pelkkä plug&play ja asettaa katkomisajaksi 65ms.
Täysin erillinen paketti. Ecu ei tiedä tuosta mitään, eli ei sekoile

Voi ottaa myyntihetkellä irti ja asentaa seuraavaan pyörään :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2014, 22:29:52 ip kirjoittanut T1mppa »

Poissa Kolmone

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 392
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #45 : Toukokuu 13, 2014, 09:57:26 ap »
Kiitos T1mppa! Tilasin kuitenkin Translogic Quickshifterin, kun sain kohtuuhintaan. Ainakin Bolarace tuo noita Suomeen.
R6 2008, PV50 -81, Pappatunturi -74,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, GSF 1200 S->N -04, GSF 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 414
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #46 : Toukokuu 13, 2014, 11:01:27 ap »
Kiitos T1mppa! Tilasin kuitenkin Translogic Quickshifterin, kun sain kohtuuhintaan. Ainakin Bolarace tuo noita Suomeen.

Tuo on varmasti hyvä vaihtoehto.
Ei muuta kuin kovaa ajoa!

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1069
  • GSX-R
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #47 : Toukokuu 13, 2014, 11:18:21 ap »
Cordona tuntuu aika harvinaiselta merkiltä ???
Siitä ei ole pahaa sanottavaa, aina toimii eikä vikoja ole ollut ja mitaleja on tullut.

Poissa ruupanen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 212
  • K3 1000
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #48 : Huhtikuu 09, 2015, 22:52:32 ip »
quickshifter qs4sbk2-12,  eli mallia käänteiselle kaaviolle.  Miten ton sais perinteiselle kaaviolle?
En aja rataa,  niin pysysin mieluiten perinteisessä. 

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #49 : Huhtikuu 09, 2015, 23:06:36 ip »
quickshifter qs4sbk2-12,  eli mallia käänteiselle kaaviolle.  Miten ton sais perinteiselle kaaviolle?
En aja rataa,  niin pysysin mieluiten perinteisessä.
Eikös se hoidu push anturilla. Vaihdat jonkun kanssa antureita tai sitten hankit push anturin ja myyt pull anturin.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa ruupanen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 212
  • K3 1000
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #50 : Huhtikuu 13, 2015, 08:20:00 ap »
quickshifter qs4sbk2-12,  eli mallia käänteiselle kaaviolle.  Miten ton sais perinteiselle kaaviolle?
En aja rataa,  niin pysysin mieluiten perinteisessä.
Eikös se hoidu push anturilla. Vaihdat jonkun kanssa antureita tai sitten hankit push anturin ja myyt pull anturin.

Ok, yritinkin jo guuglata, mutta en löytänyt palikkaa erikseen myytävänä.

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #51 : Huhtikuu 13, 2015, 08:35:35 ap »
quickshifter qs4sbk2-12,  eli mallia käänteiselle kaaviolle.  Miten ton sais perinteiselle kaaviolle?
En aja rataa,  niin pysysin mieluiten perinteisessä.
Eikös se hoidu push anturilla. Vaihdat jonkun kanssa antureita tai sitten hankit push anturin ja myyt pull anturin.

Ok, yritinkin jo guuglata, mutta en löytänyt palikkaa erikseen myytävänä.
http://www.translogicuk.com/spare-parts.php
Valmistajalta suoraan tai jälleenmyyjiltä.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Jabe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 652
  • GSX-R 600 K6
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #52 : Huhtikuu 13, 2015, 10:07:16 ap »
Dynojetin shifteri on sama kuin tuo Transsin, eli sekin käy, kunhan hommaat perinteisen eli "pressure" mallisen.

Poissa jaska jokunen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 56
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #53 : Kesäkuu 10, 2015, 12:48:23 ip »
... vähän sivuraiteelle tämä voi mennä mutta sifteri on pääosassa tässäkin "kyssärissä". Pq8:n asennusvideota katselin tuubista, pyörän vuosimalli taisi olla L0. Siinä kaikki vaikutti olevan plugandplay mutta mitenkäs K2:ssa?! Jos pitää hohtimia tai kolvia käyttää niin vitutu$ on taattu. Mitenkäs se vaihdetanko, saako lyhyemmän jostain tilattua?! Askartelu ilman kunnon vehkeitä ja osaamista ei huvittaisi..

Vanhassa pyörässä oli dynojetin murkula. Jos/kun pq8:lla saa 1->2 vaihdon tehtyä ilman murheita niin siinä on perustetta ostopäätökselle. :)

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3334
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #54 : Kesäkuu 10, 2015, 13:04:55 ip »
... vähän sivuraiteelle tämä voi mennä mutta sifteri on pääosassa tässäkin "kyssärissä". Pq8:n asennusvideota katselin tuubista, pyörän vuosimalli taisi olla L0. Siinä kaikki vaikutti olevan plugandplay mutta mitenkäs K2:ssa?! Jos pitää hohtimia tai kolvia käyttää niin vitutu$ on taattu. Mitenkäs se vaihdetanko, saako lyhyemmän jostain tilattua?! Askartelu ilman kunnon vehkeitä ja osaamista ei huvittaisi..

Vanhassa pyörässä oli dynojetin murkula. Jos/kun pq8:lla saa 1->2 vaihdon tehtyä ilman murheita niin siinä on perustetta ostopäätökselle. :)
Kyllä se on ihan plug&play asennus. Valmiita tankoja saa alan kaupoista, mutta mittaat vaan minkä mittaisen tangon tarvitset. Kaveri tilasi omaansa vaihdetangon Dragrace.fi puljusta.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa jaska jokunen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 56
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #55 : Kesäkuu 10, 2015, 13:26:22 ip »
Kiitos Juha K! :)