Kirjoittaja Aihe: kysymys shiftereistä vielä  (Luettu 35160 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #30 : Marraskuu 24, 2012, 19:36:30 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D
Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?
Ei siinä pitkään mennyt :D

Hinta/laatu kyllä kohtaa Annitorin kanssa. Itse vaihdoin sen pois, koska halusin pykälää pienempää vaihtoaikaa, eli nyt on Cordona.
Mikäli Annitorin haluat, niin kaveri voi auttaa varmaan postituksien kanssa Jenkeistä. Saattaa säästää verot...

edit. Cordonaa saa vähän edullisemmin Saksasta kuin Suomesta.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2119
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #31 : Marraskuu 24, 2012, 20:09:56 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D
Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?
Ei siinä pitkään mennyt :D

Hinta/laatu kyllä kohtaa Annitorin kanssa. Itse vaihdoin sen pois, koska halusin pykälää pienempää vaihtoaikaa, eli nyt on Cordona.
Mikäli Annitorin haluat, niin kaveri voi auttaa varmaan postituksien kanssa Jenkeistä. Saattaa säästää verot...

edit. Cordonaa saa vähän edullisemmin Saksasta kuin Suomesta.

Vaikka toi vaihtaminen sujuikin raakana loppukesästä senverta hyvin että saavutin tavoitteen. (yli 200km/h alastaron pääsuoralla), niin jo askin säästämiseksi toi olisi kai ostettava. Muutama aika raaka vaihdemissi tuli ja ei takuulla laatikko tykkää kun runnoo kaasu päällä. Vikavalojen ja sähköjen korjaaminen varikolla oli senverta vittumaista hommaa, että sais olla sellainen systeemi jonka kans ei sähköt vittuile. Annitori ilmeisesti katkoi sytkää? miten cordona? Niin mikä toi pienemmän vaihtoajan juttu joka annitorissa oli puuttena?

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2012, 20:53:03 ip kirjoittanut Slowrider »

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #32 : Marraskuu 24, 2012, 21:23:36 ip »
^Kaikki ns. paremmat shifterit katkoo sytkää. Tiedä sitten katkooko kitti ecut molempia sytkä&polttoaine.
Käsittääkseni Cordona PQ8 on ainoa shifteri, joka pystyy huijaamaan ecua. Eli ecu luulee ettei puolilta katkea virta missään vaiheessa. Ei sen pitäisi olla enää ongelma 2006 malleista lähtien, jos vaan katkoaika on sopivan lyhyt. Näissä vanhuksissa ecu antaa vikakoodin paljon herkemmin.

Annitorissa ei ole kuin ne kolme asetusta, eikä ole tietoa katkoajoista. Tuntui vaan, että voisi olla pykälää nopeampi.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2119
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #33 : Marraskuu 24, 2012, 21:48:20 ip »
^Kaikki ns. paremmat shifterit katkoo sytkää. Tiedä sitten katkooko kitti ecut molempia sytkä&polttoaine.
Käsittääkseni Cordona PQ8 on ainoa shifteri, joka pystyy huijaamaan ecua. Eli ecu luulee ettei puolilta katkea virta missään vaiheessa. Ei sen pitäisi olla enää ongelma 2006 malleista lähtien, jos vaan katkoaika on sopivan lyhyt. Näissä vanhuksissa ecu antaa vikakoodin paljon herkemmin.

Annitorissa ei ole kuin ne kolme asetusta, eikä ole tietoa katkoajoista. Tuntui vaan, että voisi olla pykälää nopeampi.

Ai että tekisi mieleni sanoa että tollanen hifistely on jo lapsellista mut tietäähän sen et taas sais sanansa syödä. Varikolla tuli puhetta erään foorumillakin vaikuttavan kaverin kanssa (en muista nimimerkkiä) noista shiftereistä ja hänellä oli -08 750 ja vikavalo syttyi sen takia. Suositteli ecueditoria, mutta se ei nyt minun mopoon auta yhtään, eli joku stand alone pitäs hommata. Kittiecua olen arponut tässä muttä järkevään hintaan ei ole löytynyt. Annitori kyllä kiinnostaisi hintansa puolesta. Commanderiä tms ecua en koe tarvitsevani eli pelkkä shifteri riittäisi

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #34 : Marraskuu 24, 2012, 21:52:19 ip »
^Kaikki ns. paremmat shifterit katkoo sytkää. Tiedä sitten katkooko kitti ecut molempia sytkä&polttoaine.
Käsittääkseni Cordona PQ8 on ainoa shifteri, joka pystyy huijaamaan ecua. Eli ecu luulee ettei puolilta katkea virta missään vaiheessa. Ei sen pitäisi olla enää ongelma 2006 malleista lähtien, jos vaan katkoaika on sopivan lyhyt. Näissä vanhuksissa ecu antaa vikakoodin paljon herkemmin.

Annitorissa ei ole kuin ne kolme asetusta, eikä ole tietoa katkoajoista. Tuntui vaan, että voisi olla pykälää nopeampi.

Ai että tekisi mieleni sanoa että tollanen hifistely on jo lapsellista mut tietäähän sen et taas sais sanansa syödä. Varikolla tuli puhetta erään foorumillakin vaikuttavan kaverin kanssa (en muista nimimerkkiä) noista shiftereistä ja hänellä oli -08 750 ja vikavalo syttyi sen takia. Suositteli ecueditoria, mutta se ei nyt minun mopoon auta yhtään, eli joku stand alone pitäs hommata. Kittiecua olen arponut tässä muttä järkevään hintaan ei ole löytynyt. Annitori kyllä kiinnostaisi hintansa puolesta. Commanderiä tms ecua en koe tarvitsevani eli pelkkä shifteri riittäisi

Pääsin sentään eroon vikakoodeista ;D

Eikös Kimmolla ole myynnissä Esnerin ecu kohtuu hintaan? Siihen saa sitten shifterin ja himmelit.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2012, 21:55:30 ip kirjoittanut Juha_K »
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2119
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #35 : Marraskuu 24, 2012, 22:59:04 ip »
^Kaikki ns. paremmat shifterit katkoo sytkää. Tiedä sitten katkooko kitti ecut molempia sytkä&polttoaine.
Käsittääkseni Cordona PQ8 on ainoa shifteri, joka pystyy huijaamaan ecua. Eli ecu luulee ettei puolilta katkea virta missään vaiheessa. Ei sen pitäisi olla enää ongelma 2006 malleista lähtien, jos vaan katkoaika on sopivan lyhyt. Näissä vanhuksissa ecu antaa vikakoodin paljon herkemmin.

Annitorissa ei ole kuin ne kolme asetusta, eikä ole tietoa katkoajoista. Tuntui vaan, että voisi olla pykälää nopeampi.

Ai että tekisi mieleni sanoa että tollanen hifistely on jo lapsellista mut tietäähän sen et taas sais sanansa syödä. Varikolla tuli puhetta erään foorumillakin vaikuttavan kaverin kanssa (en muista nimimerkkiä) noista shiftereistä ja hänellä oli -08 750 ja vikavalo syttyi sen takia. Suositteli ecueditoria, mutta se ei nyt minun mopoon auta yhtään, eli joku stand alone pitäs hommata. Kittiecua olen arponut tässä muttä järkevään hintaan ei ole löytynyt. Annitori kyllä kiinnostaisi hintansa puolesta. Commanderiä tms ecua en koe tarvitsevani eli pelkkä shifteri riittäisi

Pääsin sentään eroon vikakoodeista ;D

Eikös Kimmolla ole myynnissä Esnerin ecu kohtuu hintaan? Siihen saa sitten shifterin ja himmelit.

häätyypi kysellä. ei oo ollu sen myyntilistalla vähään aikaan eli oletan et meni jo. Sinänsä kyllä ois helppo ratkaisu. Kimmo pisti sen ohjelman jo mulle eli pääsi sitä jo vähän käpisteleen. Sillon vaan oli ajokausi päällä ja eurot tiukilla....

Poissa eri-ernesti

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 253
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #36 : Marraskuu 25, 2012, 13:24:45 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?

Tähän nyt jotain vaihtoehtoja keränny:

http://www.superbikesupply.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SBS&Product_Code=hm-rl-lite-quickshifter-product&Category_Code=hm-quickshifter-rl-lite

http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14879

http://viewitem.eim.ebay.fi/HM-QUICKSHIFTER-PLUS-SH-FOR-SUZUKI--HONDA-STRAIN-GAUGE-QUICK-SHIFTER-NEW/200780709751/item

Se annitori taisi olla aika halpa? Miten ne nyt ovat käytössä toimineet? Toi cordona vissiin olisi hyvä, mutta aika suolasen hintanen tollaseen vanhaan mopoon :D



Pystyykö tuota sun pyörää säätään ekueritorilla? Jos ei pysty voin myydä nuo komentajat, iknition moduulit ja sifterit, itellä on tuommonen cordona oottamassa asentajaansa.

E: Olikohan nuo komentajat pyöräkohtasia?
K7 Kilo

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2119
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #37 : Marraskuu 25, 2012, 18:28:08 ip »
jaa no sitten en vain keksi tämän hyötyä kun se ylöspäinvaihto muutenkin menee nätisti ilman kytkintä. Ehkä tää sitten sitä tulevaisuuden hifistelyä  ;D

Nyt ois tämäkin ajankohtaista. Eli mikä olisi toimiva shifteri joka ei sytyttele vikavaloja yms?

Tähän nyt jotain vaihtoehtoja keränny:

http://www.superbikesupply.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SBS&Product_Code=hm-rl-lite-quickshifter-product&Category_Code=hm-quickshifter-rl-lite

http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14879

http://viewitem.eim.ebay.fi/HM-QUICKSHIFTER-PLUS-SH-FOR-SUZUKI--HONDA-STRAIN-GAUGE-QUICK-SHIFTER-NEW/200780709751/item

Se annitori taisi olla aika halpa? Miten ne nyt ovat käytössä toimineet? Toi cordona vissiin olisi hyvä, mutta aika suolasen hintanen tollaseen vanhaan mopoon :D



Pystyykö tuota sun pyörää säätään ekueritorilla? Jos ei pysty voin myydä nuo komentajat, iknition moduulit ja sifterit, itellä on tuommonen cordona oottamassa asentajaansa.

E: Olikohan nuo komentajat pyöräkohtasia?

En kyllä tiedä onko noi pyöräkohtaisia, mutta taitaa tulla aika kallis shifteri tolla paketilla :) Ecueditorilla ei kaiketi tohon kusiaiseen saa shifteriä apinoitua

Poissa JULLE

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 65
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #38 : Toukokuu 17, 2013, 14:34:04 ip »


Onko kellään ollut ongelmia ecueditorilla tehdyn quickshifterin kanssa?

Nyt ongelmana on ettei vaihteet mene päälle täys kaasulla(lähinnä rata-ajossa). Quicksifteri kuitenkin toimii säädetyn 3000 rpm jälkeen noin 6000 asti poislukien 1->2:lle.

Sama ongelma on myös kaverin 1000 K9:ssä. Minulla L0.
Pyörät säädetty samassa (tunnetussa) paikassa samaan aikaan.

Katkoaika 60ms.


-Julle

Poissa JULLE

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 65
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #39 : Kesäkuu 17, 2013, 09:51:22 ap »


Onko kellään ollut ongelmia ecueditorilla tehdyn quickshifterin kanssa?

Nyt ongelmana on ettei vaihteet mene päälle täys kaasulla(lähinnä rata-ajossa). Quicksifteri kuitenkin toimii säädetyn 3000 rpm jälkeen noin 6000 asti poislukien 1->2:lle.

Sama ongelma on myös kaverin 1000 K9:ssä. Minulla L0.
Pyörät säädetty samassa (tunnetussa) paikassa samaan aikaan.

Katkoaika 60ms.


-Julle




Nyt bongattu mahdollinen "vika".
--> Vaihdepoljinta pitää PAINAA sen sijaan että sitä POLKAISEE alaspäin (käännetty kaavio).
(Ainakin toisessa mopossa tämä korjasi ongelman + anturin asetuksia muutettiin 15kg --> 11kg.)

Onko kellään muulla ollut tällaisia ongelmia? Onko noissa antureissa käytännön eroja miten reagoivat vaihdekiksin painamiseen/polkaisuun?
Minä olen tottunut polkemaan vaihdetta välillä jopa niin reippaasti että se näkyi varikolle asti kun yritin saada isompaa vaihdetta "sisään". Tämä siis silloin kun ongelmia ilmeni, eikä vaihde mennyt päälle.

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2119
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #40 : Syyskuu 15, 2013, 16:52:05 ip »
Riippuu pyörästä. Ainakin uudempiin gixuihin saa ecueditorin kanssa shifterin pelaan.

Poissa Slowrider

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 2119
  • Finnish Superbike #69
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #41 : Huhtikuu 06, 2014, 15:30:05 ip »
Onkos foorumilaisilla kokemuksia Translogic Intellishift- shiftereistä? sytytteleekö vikavaloja? Nyt tarvitsisi hommata shifteri ja tuo vaikuttaisi aika pätevältä.

http://www.translogicuk.com/quickshifters.php

Poissa Jabe

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 654
  • GSX-R 600 K6
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #42 : Huhtikuu 07, 2014, 11:39:18 ap »
Täältä löytyy tuollainen saman niminen mutta vanhempi malli, ei sytytä vikavaloja.

Poissa Kolmone

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 393
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #43 : Toukokuu 11, 2014, 15:17:57 ip »
Tietääkö kukaan tällaista shifteriä? Tekeekö mitään? Sekoileeko ECU? Onnistuuko asennus "ensikertalaiselta"?

http://www.ebay.co.uk/itm/SP-SYNCROtech-Quickshifter-SUZUKI-GSX-R-600-750-1000-1300-Complete-System-/281329556525?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item41808c5c2d
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2014, 15:19:40 ip kirjoittanut Kolmone »
R6 2008, PV50 -81, Pappatunturi -74,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, GSF 1200 S->N -04, GSF 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 422
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #44 : Toukokuu 11, 2014, 22:27:46 ip »
Tietääkö kukaan tällaista shifteriä? Tekeekö mitään? Sekoileeko ECU? Onnistuuko asennus "ensikertalaiselta"?

http://www.ebay.co.uk/itm/SP-SYNCROtech-Quickshifter-SUZUKI-GSX-R-600-750-1000-1300-Complete-System-/281329556525?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item41808c5c2d

Mulla on toi. Superhyvä, ei mitään ongelmia. Laittaa vaan puolille menevien johtojen väliin. Todella helppo asennus. Pelkkä plug&play ja asettaa katkomisajaksi 65ms.
Täysin erillinen paketti. Ecu ei tiedä tuosta mitään, eli ei sekoile

Voi ottaa myyntihetkellä irti ja asentaa seuraavaan pyörään :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2014, 22:29:52 ip kirjoittanut T1mppa »

Poissa Kolmone

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 393
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #45 : Toukokuu 13, 2014, 09:57:26 ap »
Kiitos T1mppa! Tilasin kuitenkin Translogic Quickshifterin, kun sain kohtuuhintaan. Ainakin Bolarace tuo noita Suomeen.
R6 2008, PV50 -81, Pappatunturi -74,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, GSF 1200 S->N -04, GSF 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88

Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 422
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #46 : Toukokuu 13, 2014, 11:01:27 ap »
Kiitos T1mppa! Tilasin kuitenkin Translogic Quickshifterin, kun sain kohtuuhintaan. Ainakin Bolarace tuo noita Suomeen.

Tuo on varmasti hyvä vaihtoehto.
Ei muuta kuin kovaa ajoa!

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1075
  • GSX-R
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #47 : Toukokuu 13, 2014, 11:18:21 ap »
Cordona tuntuu aika harvinaiselta merkiltä ???
Siitä ei ole pahaa sanottavaa, aina toimii eikä vikoja ole ollut ja mitaleja on tullut.

Poissa ruupanen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 212
  • K3 1000
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #48 : Huhtikuu 09, 2015, 22:52:32 ip »
quickshifter qs4sbk2-12,  eli mallia käänteiselle kaaviolle.  Miten ton sais perinteiselle kaaviolle?
En aja rataa,  niin pysysin mieluiten perinteisessä. 

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #49 : Huhtikuu 09, 2015, 23:06:36 ip »
quickshifter qs4sbk2-12,  eli mallia käänteiselle kaaviolle.  Miten ton sais perinteiselle kaaviolle?
En aja rataa,  niin pysysin mieluiten perinteisessä.
Eikös se hoidu push anturilla. Vaihdat jonkun kanssa antureita tai sitten hankit push anturin ja myyt pull anturin.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa ruupanen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 212
  • K3 1000
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #50 : Huhtikuu 13, 2015, 08:20:00 ap »
quickshifter qs4sbk2-12,  eli mallia käänteiselle kaaviolle.  Miten ton sais perinteiselle kaaviolle?
En aja rataa,  niin pysysin mieluiten perinteisessä.
Eikös se hoidu push anturilla. Vaihdat jonkun kanssa antureita tai sitten hankit push anturin ja myyt pull anturin.

Ok, yritinkin jo guuglata, mutta en löytänyt palikkaa erikseen myytävänä.

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #51 : Huhtikuu 13, 2015, 08:35:35 ap »
quickshifter qs4sbk2-12,  eli mallia käänteiselle kaaviolle.  Miten ton sais perinteiselle kaaviolle?
En aja rataa,  niin pysysin mieluiten perinteisessä.
Eikös se hoidu push anturilla. Vaihdat jonkun kanssa antureita tai sitten hankit push anturin ja myyt pull anturin.

Ok, yritinkin jo guuglata, mutta en löytänyt palikkaa erikseen myytävänä.
http://www.translogicuk.com/spare-parts.php
Valmistajalta suoraan tai jälleenmyyjiltä.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Jabe

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 654
  • GSX-R 600 K6
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #52 : Huhtikuu 13, 2015, 10:07:16 ap »
Dynojetin shifteri on sama kuin tuo Transsin, eli sekin käy, kunhan hommaat perinteisen eli "pressure" mallisen.

Poissa jaska jokunen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 56
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #53 : Kesäkuu 10, 2015, 12:48:23 ip »
... vähän sivuraiteelle tämä voi mennä mutta sifteri on pääosassa tässäkin "kyssärissä". Pq8:n asennusvideota katselin tuubista, pyörän vuosimalli taisi olla L0. Siinä kaikki vaikutti olevan plugandplay mutta mitenkäs K2:ssa?! Jos pitää hohtimia tai kolvia käyttää niin vitutu$ on taattu. Mitenkäs se vaihdetanko, saako lyhyemmän jostain tilattua?! Askartelu ilman kunnon vehkeitä ja osaamista ei huvittaisi..

Vanhassa pyörässä oli dynojetin murkula. Jos/kun pq8:lla saa 1->2 vaihdon tehtyä ilman murheita niin siinä on perustetta ostopäätökselle. :)

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #54 : Kesäkuu 10, 2015, 13:04:55 ip »
... vähän sivuraiteelle tämä voi mennä mutta sifteri on pääosassa tässäkin "kyssärissä". Pq8:n asennusvideota katselin tuubista, pyörän vuosimalli taisi olla L0. Siinä kaikki vaikutti olevan plugandplay mutta mitenkäs K2:ssa?! Jos pitää hohtimia tai kolvia käyttää niin vitutu$ on taattu. Mitenkäs se vaihdetanko, saako lyhyemmän jostain tilattua?! Askartelu ilman kunnon vehkeitä ja osaamista ei huvittaisi..

Vanhassa pyörässä oli dynojetin murkula. Jos/kun pq8:lla saa 1->2 vaihdon tehtyä ilman murheita niin siinä on perustetta ostopäätökselle. :)
Kyllä se on ihan plug&play asennus. Valmiita tankoja saa alan kaupoista, mutta mittaat vaan minkä mittaisen tangon tarvitset. Kaveri tilasi omaansa vaihdetangon Dragrace.fi puljusta.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa jaska jokunen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 56
Vs: kysymys shiftereistä vielä
« Vastaus #55 : Kesäkuu 10, 2015, 13:26:22 ip »
Kiitos Juha K! :)