Kirjoittaja Aihe: Alpinestarsin nahkatakit  (Luettu 18895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa issues

• Newbie
  • *
Alpinestarsin nahkatakit
« : Huhtikuu 07, 2012, 01:23:43 ap »
Mitä nahkatakkia suosittelisitte kyseiseltä merkiltä? Kokemuksia? Meinaa hieman valinnan vaikeutta olla  ::)

Poissa -JP-

• Jr. Member
  • **
Vs: Alpinestarsin nahkatakit
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2012, 03:03:10 ap »
Mulla on tuo:

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-GP-Pro-Leather-Jacket-2011/SubProducts/Alpinestars-GP-Pro-Leather-Jacket-2011-0001

Tyytyväinen olen ollut. Toinen rotsi kyseiseltä merkiltä ja todennäköisesti seuraavatkin tulee olemaan Astarssin kamoja. Laatu kamaa. Kannattaa käydä sovittamassa. Leikkauksia takeissa on merkkien väleillä erilaisia. Itselle ei Berik istunut ollenkaan, mutta Arlen ness ja Nexo istuivat täydellisesti. Olivat heti kuin tehdyt omalle kropalle. Takki jossa on kyttyrä sopii ainakin vaivattomasti yhteen tuon Kriegan 25 repun kanssa. Jos siis reppua olet ajatellut selässä silloin tällöin pitää. Hinta ei toki halvin, mutta ei kalleinkaan. Lähes ikuinen jos viitsii huoltaa ja olla kaatumatta.

Poissa Jani

• G#4
  • Jr. Member
  • **
« Vastaus #2 : Huhtikuu 12, 2012, 00:19:43 ap »
Mulla MX-1 tai jtn. Hyvä on ollu, eka kesti mennä nutulleen ihan hyvin ja toi Tapiolan sponssaama uus on toiminu oikein hyvin pari vuotta. Kannattaa tosiaan sovittaa, Alpparin eri malleissakin on kokoeroja - jostain mallista on eri koko kun toisesta se sopivampi  O0
Ex 750 K6
Ex 1000 K7
Ex Busa K8
Ex 1000 K9
Speed Triple 2011

Poissa Janppagxr

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : Huhtikuu 26, 2012, 23:01:53 ip »
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-Octane-Suit-2PC/SubProducts/34311-3099574-13

ite tilasin tuon setin. takki ainakin ollu mukava päällä  :) pukuna en oo käyttänyt vielä yhtään. Eikä ole hinnan kiroissa puku.

Poissa SuizaMasa

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #4 : Kesäkuu 01, 2012, 14:36:10 ip »
Itelle hommaamassa tuota Octane kaksiosaista pukua, mutta mietityttää että onko koko 48 vai 50. Mittojen mukaan 50:sessä jaa pari senttiä sieltä täältä. (Eli olisi varaa jollekin alusasulle + suojille)
48 vois olla just, mutta alkuun varmaan niin tiukka, että sinne tuskin mitään suojia mahtuisi alle? Olen 178cm ja 65kg tämmöönen hoikkavartaloonen kaveri. Toisaalta 50:sessä olisi sitten hieman varaa jos vaikka sattuus lihomaan tai käymään enempi salilla.  ;D

Poissa Laikkakone

• G#17
  • VIP-Jäsen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 01, 2012, 20:31:50 ip »
177 cm ja ~72 kg ja a* smx -takki kokoa 48 just passeli. Mahtuu hyvin vielä ohut pitkähihainen paita alle. Olihan se hieman jäykkä uutena.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2012, 20:34:41 ip kirjoittanut Laikkakone »
Hondamies

Poissa SuizaMasa

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #6 : Kesäkuu 01, 2012, 21:32:57 ip »
177 cm ja ~72 kg ja a* smx -takki kokoa 48 just passeli. Mahtuu hyvin vielä ohut pitkähihainen paita alle. Olihan se hieman jäykkä uutena.

Damn! Olis meinaan viel kokoa 50 yks jäljellä tuolla saksanmaalla tuota pukua mitä hain. :D tais tosin eBaysta löytyä 48:nakin, mutta se oli vähä tyyriimpi.

Poissa ruupanen

• Jr. Member
  • **
  • K3 1000
« Vastaus #7 : Kesäkuu 03, 2012, 21:23:01 ip »
Mie oon 160 cm pitkä ja painan 58 kg ja mulle oli sopiva koko 50. Ihmettelen suuresti miten teille noi ei oo pieniä :D Entinen takki oli sinisalon ja se oli 48 (kuten muutkin takit mitä omistan). Eli Alpinestar piti ottaa 2 numeroa suurempi että oli kääpiölle sopiva....

Poissa Laikkakone

• G#17
  • VIP-Jäsen
« Vastaus #8 : Kesäkuu 03, 2012, 22:27:27 ip »
Mie oon 160 cm pitkä ja painan 58 kg ja mulle oli sopiva koko 50. Ihmettelen suuresti miten teille noi ei oo pieniä :D Entinen takki oli sinisalon ja se oli 48 (kuten muutkin takit mitä omistan). Eli Alpinestar piti ottaa 2 numeroa suurempi että oli kääpiölle sopiva....
Voisitko laittaa itsestäsi kuvan tuo takki päällä? Onko kyseessä nahkatakki ja mikä malli?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2012, 22:30:09 ip kirjoittanut Laikkakone »
Hondamies

Poissa ruupanen

• Jr. Member
  • **
  • K3 1000
« Vastaus #9 : Kesäkuu 05, 2012, 11:26:12 ap »
Voisitko laittaa itsestäsi kuvan tuo takki päällä? Onko kyseessä nahkatakki ja mikä malli?

Eiköhän se helpoin ja varmin ole kun sinäkin menet paikalliseen liikkeeseen jossa myydään Alpinestaria ja käyt siellä kokeilee takkia. Näin minäkin tein ja tilasin sitten Saksasta halvemmalla mieluisen :) Eli takkihan on Alpinestars Tech 1-R Leather Jacket. Edit: kuva ei siis ole minusta, mutta takki oon tuollainen, mutta musta / valkoinen. Istuvuuskin on itseni päällä tuota luokkaa, eli sopivan tiukka kun on ohut huppari alla.

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2012, 11:31:25 ap kirjoittanut ruupanen »

Poissa bilan

• Newbie
  • *
« Vastaus #10 : Toukokuu 14, 2014, 22:05:08 ip »
Ootteko tilannu koskaa tuolta fc-motosta kamaa niin, että niillä ei oo ollu varastossa sitä heti? Tilasin alpinenstarsin nahka rotsin äsken ja jälkeepäin luin netistä keskusteluja firmasta ni paril oli menny kuukausii et saa tuotteen?

Poissa TommoKe

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #11 : Toukokuu 14, 2014, 23:44:53 ip »
Kuukausi on lyhyt aika jos vähänkin vilahtaa punaista tilausta tehdessä mallin tai koon kanssa. Toki jos sellasen tuotteen haluaa, niin tilaa sit sillain, että maksaa sille dhl:n henkilölle, kun tavara ovella. Ei ole rahat kiinni kaupassa ja tuskaile odottaessa.
*Kivoja osia myynnissä*

Poissa T1mppa

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #12 : Toukokuu 28, 2014, 14:58:45 ip »
noin 5v sitten ostin sieltä kaiken maailman rompetta.
Muistaakseni kuljetus oli ajallaan ja toi kotipihaan asti. Eipä itsellä valittamista.
Sen verran tarkistelin ostohetkellä, että kamaa löytyy hyllystä.

Voisin sieltä tulevaisuudessakin jotain ostaa. Täytyy vaan eka saada tarve jollekin  tuotteelle.

Poissa bilan

• Newbie
  • *
« Vastaus #13 : Toukokuu 28, 2014, 19:12:42 ip »
Mä tilasin sitten takin sieltä ja tuli noin kahessa viikossa, tuotetta oli varastossa.  :) kannattaa mun mielestä tilata vain semmosta mitä löytyy varastosta niin saa yleensä tuottee ja maksuks valita postiennakko ni ei tarvii ootella rahoja jos ei tuotetta olekkaan.