Kirjoittaja Aihe: K8 1000 etujarru.  (Luettu 5917 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa konsta

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
K8 1000 etujarru.
« : Toukokuu 29, 2012, 21:27:47 ip »
kysymys viisaammille. nyt on 2 kesää ollu ajos k8 1000 ja nyt ruvennut etujarru "löystyy" eli tuntuu et se keräis ilmaa/vuotais, mutta mitään näkyviä vuotoja ei ole.
vedin hetki sitten uudet nesteet läpi jonka jälkeen toimi hyvin, mutta nyt taas tuntuu löystyneen??? missä vika?

Poissa M.E.A

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 137
  • K7 1000
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2012, 20:11:43 ip »
kysymys viisaammille. nyt on 2 kesää ollu ajos k8 1000 ja nyt ruvennut etujarru "löystyy" eli tuntuu et se keräis ilmaa/vuotais, mutta mitään näkyviä vuotoja ei ole.
vedin hetki sitten uudet nesteet läpi jonka jälkeen toimi hyvin, mutta nyt taas tuntuu löystyneen??? missä vika?

Kadottaako se nestettä?
GSX-R 1000 K7
ex GSX-R 1000 K3
ex GSX-R 1100W
ex GSX-R 750
ex TZR 125
ex yz 125
ex cr 80
ex pv 50/80

Poissa konsta

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2012, 20:49:51 ip »
en ole ainakaan huomannut.

Poissa M.E.A

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 137
  • K7 1000
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #3 : Toukokuu 30, 2012, 21:14:10 ip »
en ole ainakaan huomannut.


Sitten kuulostaa kyllä aika erikoiselta hommalta, viisaammat auttakoon.
GSX-R 1000 K7
ex GSX-R 1000 K3
ex GSX-R 1100W
ex GSX-R 750
ex TZR 125
ex yz 125
ex cr 80
ex pv 50/80

Poissa _Maukka_

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 64
  • K7 1000, ex K8 1000
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #4 : Toukokuu 30, 2012, 21:47:32 ip »
Tulis mieleen että jarrusylinterin tiivisteet on hapertunu ja päästää ilmaa sit järjestelmään. Itellä K8 jarru ihan löysänä koeajolle mennessä, (mistä johtuen en huomannu et levyt oli shaibaa tickedoff) mut ei oo kyllä ilmauksen jälkeen uudestaan löystyny ajossa ja tässä kuussa tullu jo 4.5k mittariin. Mutta kun vaihdoin levyt ja palat niin oli taas ilmaa tullu, mutta ilmauksen jälkeen ei taaskaan ongelmaa ja joku 1500 tullu jo uusien levyjen ja palojen kanssa. Ajattelin ite jos vaan ei tule ongelmia kesällä, niin talvella nuo sylinterit putsailla ja vaihtaa tiivisteet. Onko sulla orggis letkut, nekin voi tietty olla mehiny jo sen verran et päästää ilmaa läpi, ite ainakin aion vaihtaa teräspunoksiin heti kuhan saan aikaseks tilata  ::)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2012, 22:00:08 ip kirjoittanut rairai »

Poissa M.E.A

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 137
  • K7 1000
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #5 : Toukokuu 30, 2012, 22:57:55 ip »
Tulis mieleen että jarrusylinterin tiivisteet on hapertunu ja päästää ilmaa sit järjestelmään. Itellä K8 jarru ihan löysänä koeajolle mennessä, (mistä johtuen en huomannu et levyt oli shaibaa tickedoff) mut ei oo kyllä ilmauksen jälkeen uudestaan löystyny ajossa ja tässä kuussa tullu jo 4.5k mittariin. Mutta kun vaihdoin levyt ja palat niin oli taas ilmaa tullu, mutta ilmauksen jälkeen ei taaskaan ongelmaa ja joku 1500 tullu jo uusien levyjen ja palojen kanssa. Ajattelin ite jos vaan ei tule ongelmia kesällä, niin talvella nuo sylinterit putsailla ja vaihtaa tiivisteet. Onko sulla orggis letkut, nekin voi tietty olla mehiny jo sen verran et päästää ilmaa läpi, ite ainakin aion vaihtaa teräspunoksiin heti kuhan saan aikaseks tilata  ::)
[/quote

Itellä teräspunosletkut ja brembon palat. Näillä pikkumuutoksilla sai tosi paljon tunnokkaammat etujarrut, voin kyllä suositella.
GSX-R 1000 K7
ex GSX-R 1000 K3
ex GSX-R 1100W
ex GSX-R 750
ex TZR 125
ex yz 125
ex cr 80
ex pv 50/80

Poissa _Maukka_

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 64
  • K7 1000, ex K8 1000
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #6 : Toukokuu 30, 2012, 23:07:07 ip »
Mistä tilasit letkut ja paljon kustansi? Vaihdoitko myös kytkimen letkun? Vähän offtopic kylläkin ::)

Poissa M.E.A

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 137
  • K7 1000
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #7 : Toukokuu 30, 2012, 23:13:39 ip »
Mistä tilasit letkut ja paljon kustansi? Vaihdoitko myös kytkimen letkun? Vähän offtopic kylläkin ::)

En kytkimeen laittanu. Jarruletkut tuli mopon matkassa, asensin vaan paikoilleen. En nyt hintoja muista mutta ei niillä konkurssia tee. Varmasti reilusti alle satkun.
GSX-R 1000 K7
ex GSX-R 1000 K3
ex GSX-R 1100W
ex GSX-R 750
ex TZR 125
ex yz 125
ex cr 80
ex pv 50/80

Poissa konsta

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #8 : Kesäkuu 29, 2012, 14:23:58 ip »
kiitos vihjeistä O0 mul on orkkis letkut, pitäs varmaan sit vähä tutkii satuloit ja niiden kuntoa. ja vaihtaa punos letkut. paljonko kustansi uudet levyt ja palat?? 

Poissa _Maukka_

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 64
  • K7 1000, ex K8 1000
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #9 : Kesäkuu 30, 2012, 16:39:08 ip »
jotain 600e oli ovh levyille mut sain 330e tai jotain palat yhteensä n.70e. Dragrace.fi stä tilasin.

Poissa gixxu75

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 156
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #10 : Heinäkuu 12, 2012, 10:27:56 ap »
Mulla kanssa mystisesti kerää ilmaa etujarruun kun pyörä seisoo vaikka 5 päivääkin,nesteet vaihtanut pari kertaa tänä suvena,eikä nipat näyttäs vuotavan.
Ex:ät
YAMAHA TZR125
YAMAHA FZS600
YAMAHA FZ6S
YAMAHA R1
SUZUKI HAYABUSA K8
SUZUKI GSF1200S K3
SUZUKI GSF1200S K2
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 k7
Nykyinen GSX-R 1000 L1

Poissa Täpi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 44
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #11 : Heinäkuu 12, 2012, 13:28:52 ip »
Pääsylkän tiivisteet?

Mikä j-neste muuten käytössä?

Poissa gixxu75

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 156
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #12 : Heinäkuu 12, 2012, 14:07:25 ip »
Pääsylkän tiivisteet?

Mikä j-neste muuten käytössä?

King DOT-4
Ex:ät
YAMAHA TZR125
YAMAHA FZS600
YAMAHA FZ6S
YAMAHA R1
SUZUKI HAYABUSA K8
SUZUKI GSF1200S K3
SUZUKI GSF1200S K2
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 k7
Nykyinen GSX-R 1000 L1

Poissa Täpi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 44
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #13 : Heinäkuu 13, 2012, 08:26:47 ap »
Ihan normineste, pitäisi toimia ok.

Ajattelin vaan, kun itsellä ollut jotain pientä ongelmaa välillä Motulin RBF:n kanssa...
En tiedä mistä johtui, mutta korjaantui Castrolin responsella.


Melkein koittaisin puhdistus +tiivarit pääsylkkään + ilmaus alakautta.

Poissa Toni-k8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #14 : Elokuu 10, 2017, 13:32:17 ip »
Mistäs olette tilannut K8 1000 etujarrusatuloihin liukutappeja eli siis tokicon satulat kyseessä? En ainakaan yhtäkkiä googlettamalla löytänyt

Poissa TommoKe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 563
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #15 : Elokuu 10, 2017, 16:33:22 ip »
Mulla kanssa mystisesti kerää ilmaa etujarruun kun pyörä seisoo vaikka 5 päivääkin,nesteet vaihtanut pari kertaa tänä suvena,eikä nipat näyttäs vuotavan.

Pääsylkkä kamppis tehty?
*Kivoja osia myynnissä*

Poissa Jabe

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 654
  • GSX-R 600 K6
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #16 : Elokuu 11, 2017, 12:09:25 ip »
Mistäs olette tilannut K8 1000 etujarrusatuloihin liukutappeja eli siis tokicon satulat kyseessä? En ainakaan yhtäkkiä googlettamalla löytänyt
Jos oikein muistan, niin ne mitä esim biltema myy on samalla kierteellä. M10x1
Mutta onhan tuolle ihan osanumerokin, marmoritiskiltä löytyy viimeistään 59141-41G10

Poissa Toni-k8

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #17 : Elokuu 18, 2017, 18:33:43 ip »
Etujarruletkujen päivitys teräspunosletkuihin tarvis tehdä, ennen mennyt kahvalta yhdellä letkulla toiselle satulalle ja siitä lokarin yli toiselle nyt tulee suoraan kahvalta molemmille omat letkut, eli kysymys kuuluu oletteko kiinnittänyt letkuja johonkin ja jos niin millä? Vanha näyttää olevan etulokarin kyljessä kiinni täytyykö hommata toiselle puolelle samanlainen jostain vai onko jotain parempia ideoita?

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3346
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #18 : Elokuu 18, 2017, 21:31:20 ip »
Etujarruletkujen päivitys teräspunosletkuihin tarvis tehdä, ennen mennyt kahvalta yhdellä letkulla toiselle satulalle ja siitä lokarin yli toiselle nyt tulee suoraan kahvalta molemmille omat letkut, eli kysymys kuuluu oletteko kiinnittänyt letkuja johonkin ja jos niin millä? Vanha näyttää olevan etulokarin kyljessä kiinni täytyykö hommata toiselle puolelle samanlainen jostain vai onko jotain parempia ideoita?
Mulla jarruletkut on ihan vapaasti, ei ole tarvetta kiinnittää mihinkään.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Jabe

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 654
  • GSX-R 600 K6
Vs: K8 1000 etujarru.
« Vastaus #19 : Elokuu 20, 2017, 15:15:58 ip »
Myös ihan vapaasti menevät, alkuosan ovat toisissaan kiinni nippusiteillä.
Kunhan pysyy irti lokasuojasta ettei kuluta jompaa kumpaa puhki.