Kirjoittaja Aihe: Takaisinkutsu ja myynnin keskeytys Suzuki GSX-R 2004-2013 pääjarrusylinterille!  (Luettu 64635 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kurtsi

• Newbie
  • *
Soitin paikallisee suzuki merkki liikkeesee (mp team saloselle) ja hän sanoi mulle ettei oo mitää hajuu koko asiasta. Veti hiljaseks se puhelu, et eikse oo viel kaikil tullu se info vai mikä on homman nimi. Luulis nyt et merkkiliike tietäis heti ensimmäisenä et mite noittenkaa toimitaa
Way of life

Poissa SQ89

• Newbie
  • *
Soitin paikallisee suzuki merkki liikkeesee (mp team saloselle) ja hän sanoi mulle ettei oo mitää hajuu koko asiasta. Veti hiljaseks se puhelu, et eikse oo viel kaikil tullu se info vai mikä on homman nimi. Luulis nyt et merkkiliike tietäis heti ensimmäisenä et mite noittenkaa toimitaa

Näinpä. Kyselin meinaan samaa asiaa samalla lopputuloksella reilu kuukausi sitten :(

Poissa mirkku

• VIP-Jäsen
  • K6 600 ratapeli

Näinpä. Kyselin meinaan samaa asiaa samalla lopputuloksella reilu kuukausi sitten :(

Onko joku TR-Pyörästä kysellyt? Ollaanko sielläkin yhtä ulalla?
Mp-Teamin toiminta ei kauheesti yllätä  ;D

Poissa Skunkki

• Newbie
  • *

samaa mieltä salosesta. Ihme että ne ylimieliset hapannaamat vielä pyristelee...

Poissa mirkku

• VIP-Jäsen
  • K6 600 ratapeli

samaa mieltä salosesta. Ihme että ne ylimieliset hapannaamat vielä pyristelee...

Soitin just Suzukille, huoltotiedote on heiltä lähtenyt, eli kyllä sitä tietoa jo pitäis olla korjaamoilla....mutta sitä kiinnostusta ei sit kai ole :-\
Hoitavat itse maahantuomat ensin, sen jälkeen muut.

Poissa kurtsi

• Newbie
  • *

vähä offtopic

jep, mul on loppunu jo huumoriki ton salosen toiminnan suhteen. tilasin sielt ilmanputsarin ku ajattelin en saan iha seuraavaks päiväks ku piti äkkii saada enkä k&n halunnu ostaa. eihä siit kuulunu sit viikkoon mitää. ainoo paikka turus mist sai ni oli motonetis, ja hylly tavarana jopa.
Way of life

Poissa marko_

• Foorumin Moderoija
  • R1000 K4 Superbike B #21
Kannattaa sanoa tommoseen kauppaan että teidän kuuluu hoitaa tämä asia, oli sitten pyörä ostettu teiltä tai sitten tuota harmaatuontina maahan, tää on valmistajan takaisinkutsu ja jälleenmyyjien kuuluu hoitaa tämä.  :)

Tässä uusi sylkkä yms.

Poissa eri-ernesti

• Jr. Member
  • **
Kannattaa sanoa tommoseen kauppaan että teidän kuuluu hoitaa tämä asia, oli sitten pyörä ostettu teiltä tai sitten tuota harmaatuontina maahan, tää on valmistajan takaisinkutsu ja jälleenmyyjien kuuluu hoitaa tämä.  :)

Mun mielestä tommosissa puljuissa ei kannattas asioida ollenkaan, ihan perseestähän tuommonen on.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2013, 12:40:30 ip kirjoittanut marko_ »
K7 Kilo

Poissa marko_

• Foorumin Moderoija
  • R1000 K4 Superbike B #21
^^Totta, on vaan hankala juttu jos ei ole muuta liikettä missä voisi asioida  knuppel2

Poissa mirkku

• VIP-Jäsen
  • K6 600 ratapeli
^^Totta, on vaan hankala juttu jos ei ole muuta liikettä missä voisi asioida  knuppel2

No onneks ei tarvii asioida siellä ...soitin TR-Pyörään  O0, Tapsaa sentään kiinnosti hoitaa asia ja oli jopa tietoinen siitä...saa nähdä miten käy, kun toinen pyörä on harmaatuontia ja Suzukilla eivät siitä tykänneet  :-[

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Tilasin salosta Takatalolta sylkän. Pyörä kilvetön ja runkonumerolla homma onnistui
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2013, 16:38:29 ip kirjoittanut Slowrider »

Poissa eri-ernesti

• Jr. Member
  • **

Hämeenlinnasta ei saa kans mitään, mäki joudun noita kyseleen ny jostain Lahdesta tai Tampesterilta.
K7 Kilo

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Saas nähdä mitä tykkäävät kun vien vanhan vaihdossa.. on aika "käytetyn" näköinen ;)

Poissa Kolmone

• VIP-Jäsen
Saas nähdä mitä tykkäävät kun vien vanhan vaihdossa.. on aika "käytetyn" näköinen ;)

Tuliko siitä "käytetynnäköinen" kaadossa? Jos tuli, niin kerrot että jarrut petti;-)
R6 2008, PV50 -81, Pappatunturi -74,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, GSF 1200 S->N -04, GSF 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69

Tuliko siitä "käytetynnäköinen" kaadossa? Jos tuli, niin kerrot että jarrut petti;-)

Olihan se kyllä lipassa kiinni, mutta en kyllä sen tarkemmin ole tutkinut oliko siinä itse rungossa jälkiä. Kahva kyllä oli solmussa ja banjopultti kulunut, mutta saattoi se itse runko olla ihan ehjä. Ainakin se nesteet piti sisällä

Poissa TommoKe

• Jr. Member
  • **

Olihan se kyllä lipassa kiinni, mutta en kyllä sen tarkemmin ole tutkinut oliko siinä itse rungossa jälkiä. Kahva kyllä oli solmussa ja banjopultti kulunut, mutta saattoi se itse runko olla ihan ehjä. Ainakin se nesteet piti sisällä

Eihän siinä recallissa lue että vaihto osa on oltava virheetön. Osat kuluvat, yhdellä runkonumerolla yksi vaihto sylkkä...
*Kivoja osia myynnissä*

Poissa eri-ernesti

• Jr. Member
  • **
Tänään soittivat RM Heinolta ja lupasivat ottaa kevät-talvella tuon rimpulan sinne takaisinkutsuihin, pitää ilmottaa kilometrit vaan, niin saavat tilattua osat jo valmiiksi.
Puheluiden perusteella voin ainakin todeta, että palvelu oli esimerkillistä, noin sen homman pitäs pelata joka paikassa.
K7 Kilo

Poissa korve

• Newbie
  • *
Tänään Tuusmotoriin pysähdyin ohikulkiessa takaisinkutsun tilannetta kysymään ja minulle tuleekin sitten "kokolaidallinen" ilmaisia päivityksiä:
Jarrupääsylinteri
Tyhjäkäyntiventtiil
Moottoriohjausyksikkö
Vauhtipyörä pultteineen

Ja pyöränä siis k7 1000.
Tammikuussa pyörä menee laittoon, nuo muut takaisinkutsut tuli bonuksena, jarrut tässä vain reistailleet ovat..

Poissa eri-ernesti

• Jr. Member
  • **
Tänään Tuusmotoriin pysähdyin ohikulkiessa takaisinkutsun tilannetta kysymään ja minulle tuleekin sitten "kokolaidallinen" ilmaisia päivityksiä:
Jarrupääsylinteri
Tyhjäkäyntiventtiil
Moottoriohjausyksikkö
Vauhtipyörä pultteineen

Ja pyöränä siis k7 1000.
Tammikuussa pyörä menee laittoon, nuo muut takaisinkutsut tuli bonuksena, jarrut tässä vain reistailleet ovat..
Juur samat tulee mullekki!
K7 Kilo

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Jarrupääsylinteri
Tyhjäkäyntiventtiil
Moottoriohjausyksikkö
Vauhtipyörä pultteineen

Ja pyöränä siis k7 1000.

Se on sit uusiksi ecueditorin kikkailut ja penkitys?

K6 600:ssa ei ollut muita huoltoja kun tuo pääsylkkä

Poissa eri-ernesti

• Jr. Member
  • **
Jarrupääsylinteri
Tyhjäkäyntiventtiil
Moottoriohjausyksikkö
Vauhtipyörä pultteineen

Ja pyöränä siis k7 1000.

Se on sit uusiksi ecueditorin kikkailut ja penkitys?

K6 600:ssa ei ollut muita huoltoja kun tuo pääsylkkä

Ei tartte ku tuo nykynen vaa kopioida, pystyy kuulemma tekeen vaikka pyörä ois kärryssä.
K7 Kilo

Poissa kurtsi

• Newbie
  • *

No onneks ei tarvii asioida siellä ...soitin TR-Pyörään  O0, Tapsaa sentään kiinnosti hoitaa asia ja oli jopa tietoinen siitä...saa nähdä miten käy, kun toinen pyörä on harmaatuontia ja Suzukilla eivät siitä tykänneet  :-[

Kävin itekki asioimassa TR-pyöräs. Hän lupas ilmoitella et millo ottaa työn alle sun muuta  O0
Way of life

Poissa Kolmone

• VIP-Jäsen
Tilasin tänään recall-korjauksen ajan Tuusmotorista. Tuntuivat olevan kartalla, kun ei edes "jarru"-sanaa tarvinnut mainita. Rungon vahvistus tehtiin samaisessa paikassa vuosi sitten. Ajan sain helmikuun puoleenväliin. Varailkaapa aikoja, ettei tarvitse tehdä kesken ajokauden!
R6 2008, PV50 -81, Pappatunturi -74,
GSX-R 600 K9, GSX-R 1000 K6, GSX-R 1000 K2, GSF 1200 S->N -04, GSF 600 S -98, NX 250 Dominator -90, PV 50 -88

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Ja tosiaan jos ei halua alkaa koko mopoa sinne viemään/hakemaan talvella, niin riittää kun vie pääsylkän ilman jarrukahvaa sinne

Poissa ekkeri69

• Newbie
  • *
Tänään kävin käytteleen mopoo parin kuukauden seisonnan jälkeen. Oli siinä ajassa jarrut häipynyt lähes kokonaan. Pitää varmaan alkaa kyseleen viekö koko mopon vai vaihtaako ite.

Poissa heinojo

• Newbie
  • *
Kävin tilailee osat ja totesin että voin vaihtaa ite. Sopi hänelle vallanmainiosti ;)

Poissa _Juha_1000

• Newbie
  • *
Vs: Takaisinkutsu ja myynnin keskey...
« Vastaus #56 : Joulukuu 29, 2013, 17:48:04 ip »
emmä ainakaan oo mitään postia saanu koskien omaa tonnista.Just nyt vasta kuulin koko asiasta :(

mihkäs mennessä sieltä pistäis tulla postia..?

mites noi re-callit nuin yleensä..runko on vahvistettu mutta en tiedä muista..näkeekö ne runkonrolla jostain mitä tehty vai ei..

mutta hei mullahan taitaa olla brembon pääsylkkä.. en pääse vaan tarkistaa kun moperi on toisaalla jemmassa :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2013, 17:51:17 ip kirjoittanut _Juha_1000 »

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Rekisteri tai runkonumerolla näkevät mitä on tehty/tekemättä. Nyt vaan kyseleen ettei ajokaudella tarvitse

Poissa ico09

• Newbie
  • *
  • -i don't drive fast, i just fly low-
Nyt on tilattu K6 600 uus pääsylkkä Lahden RM Heinolta. Varaosa / huoltomyyjä sano, että eivät anna uutta sylinteriä asiakkaalle suoraan käteen, että asentaisi itse, vaan maahantuojan käskystä asentavat sen veloituksetta.

Huhtikuussa aikaa varailemaan kyseiseen operaatioon :)
K6 600

Poissa Filip_T

• Newbie
  • *
Moi,

Minne pitäis mennä jos hqluaisi uusi sylinteri asuun tammisaaressa? Salo? Lohja? O0