Kirjoittaja Aihe: Takaisinkutsu ja myynnin keskeytys Suzuki GSX-R 2004-2013 pääjarrusylinterille!  (Luettu 64633 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Moi,

Minne pitäis mennä jos hqluaisi uusi sylinteri asuun tammisaaressa? Salo? Lohja? O0

Salosta ainakin saa. Takatalon yhteydessä olevasta huollosta tilasin itse.

Poissa Filip_T

• Newbie
  • *
Moi,

Minne pitäis mennä jos hqluaisi uusi sylinteri asuun tammisaaressa? Salo? Lohja? O0

Allriight eli voi soita sinne ja kerro runko nro.? Saanko itse kasata se vai pitäiskö viedä koko pyörä sinne?

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Moi,

Allriight eli voi soita sinne ja kerro runko nro.? Saanko itse kasata se vai pitäiskö viedä koko pyörä sinne?

Runkonumero tai Rekisterinumero jos kilvellinen. Huolto on ad-huolto takatalo&saari. Voi viedä koko pyörän tai pelkän pääsylinterin. Itse vein pelkän osan. Tänään hain juuri uuden

Poissa Filip_T

• Newbie
  • *
Allright, kiitoksia ! vipu  saa pitää sit >:D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2014, 16:09:49 ip kirjoittanut Filip_T »

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Allright, kiitoksia ! vipu  saa pitää sit >:D

Vipu jätetään itselle. Vain runko ja säiliö tarvikkeineen  tulee paketissa

Poissa rajuhä

• Newbie
  • *
kuopion pyörä ja mopo.ei saa ite vaihtaa.osia.

Poissa Baltic

• Jr. Member
  • **
Vs: Takaisinkutsu!
« Vastaus #66 : Tammikuu 10, 2014, 11:01:13 ap »
RM Heino Lahti.
Ensin kieltäytyivät koko hommasta, "harmaatuontipeli"...
Vihjaisin, että mitenköhän meidän asiakas-suhde jatkossa... Kun mopo kuitenkin ostettu heiltä käytettynä. Sitten alkoi tapahtua!
Vaihdetaan, mutta itse ei voi suorittaa. Kai se on keväällä vääntäydyttävä isolle kirkolle kera mopon.  :P
GSX-R750 K8 + CBR600F -00 + Lifan 150

Poissa Jupe

• Newbie
  • *
Oulussa EMC:llä vaihtavat,ite ei saa vaihtaa...Eipähän tarvii käsiään liata itellä  >:D

Poissa gixxu75

• Jr. Member
  • **
Porin pyörä ja mopo laitto osat tilaukseen ja kuulemma ei saa itte vaihtaa.
Ex:ät
YAMAHA TZR125
YAMAHA FZS600
YAMAHA FZ6S
YAMAHA R1
SUZUKI HAYABUSA K8
SUZUKI GSF1200S K3
SUZUKI GSF1200S K2
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 k7
Nykyinen GSX-R 1000 L1

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Onhan se toki firmalle muutama takuuvarma laskutustunti valmistajan piikkiin kun ei saa ite vaihtaa... ite kyllä passaisin ja kysyisin muualta

Poissa Jabe

• Foorumin Moderoija
  • GSX-R 600 K6
Mitenkä muilla kilvettömän pyörän omistajilla, onko uuden pääsylinterin saanut vai ei.
Maahantuoja kuulemma aika kitsas toimittamaan kilvettömiin noita sylintereitä, vai onkohan liikkeestä kiinni.
Kuulemma ensin kilvelliset ja sitten muut.
 Oma pyörä ei ole koskaan kilvissä ollutkaan.

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Mitenkä muilla kilvettömän pyörän omistajilla, onko uuden pääsylinterin saanut vai ei.
Maahantuoja kuulemma aika kitsas toimittamaan kilvettömiin noita sylintereitä, vai onkohan liikkeestä kiinni.

Ei minulla ainakaan  mitään ongelmia ollut. Uudesta asti ollut kilvetön

Poissa mirkku

• VIP-Jäsen
  • K6 600 ratapeli

Ei pitäisi kilvettömyys olla ongelma....harmaatuonti tuntuu olevan :-[

Poissa Juha_K

• Foorumin Moderoija

Ei pitäisi kilvettömyys olla ongelma....harmaatuonti tuntuu olevan :-[
Ei sen pitäisi olla ongelma. Mitä jos ottaa yhteyttä suoraan Euroopan Suzukiin? Jos ne osaisi neuvoa kenen kautta saa hoidettua.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa ile90

• Newbie
  • *
moi! onkos vantaalaiset ottaneet yhteyttä johonkin suuntaan? Onko kellään tullu asiasta postia?

Poissa vorsperi

• Newbie
  • *
  • CBR 1000 RA 2013 REPSOL ex GSX-R 1000 K4
Tää ei nyt vissiin koske kilosta k4 mallia..vai?

Poissa _Maukka_

• VIP-Jäsen
  • K7 1000, ex K8 1000
Jos ei liike löydä pyörää tiedoista ei kannata masentua vaan ottaa yhteyttä maahantuojaan.

Omaa pyörääni ei löytynyt tietokannasta, kun rupesin kyselemään aiempia recalleja... Myyjä ilmoitti, että pyörä ois tuotu ulkomailta. Olin vaan, että täh?
 Noh otin huoltokirjan käteen ja totesin, että ensimmäinen 1000km huolto on tehty Joensuussa jokikoneessa. Soitin heille ja ilmaantui, että oli tietokannat juuri vaihtuneet pyörän myynnin aikaan, eikä siten ollut kirjattu järjestelmään. Myyjä jokikoneessa neuvoi ottamaan yhteyttä maahantuojaan.
Soitin maahantuojalle samana päivänä, ja kerroin asiani. He ottivat runkonumeron ylös ja lupasivat selvittää asian. Ja samana päivänä tuli sähköposti, että pyörä löytyy heiltä ja eikun vaan lähimmälle Suzukin huoltajalle huoltoa tilaamaan. Kaikki tämä tapahtui 2013, ja pyörä vm.2007.

Eli uskoisin jos on euroopasta tuotu pyörä niin maahantuojan kautta saa senkin selvitettyä, tai ainakin ohjaavat ottamaan yhteyttä oikeaan henkilöön  O0

Poissa Juha_K

• Foorumin Moderoija
Tää ei nyt vissiin koske kilosta k4 mallia..vai?
Ei koske, ainostaan ne mallit, joissa on vakiona radiaalipääsylkkä.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Filip_T

• Newbie
  • *
Hmm ekaks se takatalo huolto sanoi et saa ite vaihtaa , sit hän soitti ja sanoi et pitäis viedä koko pyörä sinne, nåjaaa saan se vaihdettu ainakin  O0

Poissa jantteri

• Newbie
  • *
Mitenkä tuo nyt oikeen menee kun olen siinä käsityksessä, että ilmoitus pääsylinterin vaihdosta tulee postitse? ??? Noh ei ole ainakaan vielä tullut, ja semmonen juttu vielä että saako vanhan pääsylinterin pitää itse vai ottavatko liikkeet itselleen sen? vanhassa ei mitään vikaa ole ollut minun aikanani.. :o

Poissa Jabe

• Foorumin Moderoija
  • GSX-R 600 K6
Suzuki edustajan kanssa kun keskustelin, niin vaihtavat niitä normaalin huollon yhteydessä, ei niitä tulla liikenteestä poistamaan jos ei ole vaihdettu.
Sama sylinteri on muillakin pyörä valmistajilla käytössä, eikä niissä tälläistä ongelmaa ole, ainakaan vielä. Epäilivät syyksi Suzukin alkuperäis jarrunestettä, että reagoi sen pinnoitteen kanssa.

Poissa skive

• Newbie
  • *
Itellä on tilanne se että pyörä on rauman suunnalla hakilla talvi säilössä.
Kävin tilannetta kyselemässä vastaus oli, että ovat kaikista tätä ilmoitusta koskevien pyörien tiedot ottaneet ylös jotka heillä on säilössä.
Pariaviikkoa ennen kun ilmottelet kun tuut pyörän keväällä hakemaan niin tarkastavat mikä on kohtalo pyörän suhteen onko vaihdettavien listalla.  ::)

Poissa Opa

• Newbie
  • *
Mulla kilonen k6,soitin äsken Suzuki Suomen huoltoon.Eka kysymys oli että onko pyörä heidän
maahantuomansa,ei ole joten innostus loppui heti asian hoitamiseen.Nyt heillä on kuulemma osia
saatavilla 40% maahantuomistaan mopoista,muut saavat sylkän sitten ehkä joskus kesällä! Tämä
se on palvelua jos mikä..En siis kysynyt vaihtotyötä vaan osia,ei järjesty.Onko Espoossa muilla kokemuksia
aiheesta,mistä osat?
GSX-R 1000 K6

Poissa Jabe

• Foorumin Moderoija
  • GSX-R 600 K6
Juurikin saman vastauksen sain jälleenmyyjältä, erikoista toimintaa suomen maahantuojalta, luulis niillä olevan tiedossa kuinka monta pyörää on heidän kautta suomeen tuotu ja edes sille määrälle tilaisivat osat.
Onko jollain tietoa että kuinka pitkään tämä "kampanja" on voimassa? Jos vaikka sitten ens vuonna kyselisi uutta sylkkää.
Kun eipä tuon nykyisen kanssa ongelmia ole.

Poissa Opa

• Newbie
  • *
No mulla on kyllä ollut ongelmia ton nykyisen kanssa,kuittasivat Suzukilta että kyllä se
jarru löytyy kun tarpeeksi pumppaa,se vaan voi tuntua pehmeeltä..voi V. On hiton kiva
pumppailla kun joku pakittaa sivutieltä peräkärryä,ei tarvii uutta osaa enää.
GSX-R 1000 K6

Poissa Baltic

• Jr. Member
  • **
zz
« Vastaus #85 : Helmikuu 06, 2014, 08:14:17 ap »
Tulipahan vaan mieleen, että kannattaisko tuota kysyä euroopasta, vaikka Saksasta.
Siellähän yleisestikin palvelu pelaa, toisin kuin täällä suolessa...
GSX-R750 K8 + CBR600F -00 + Lifan 150

Poissa rajuhä

• Newbie
  • *
nyt.on osat vaihdettu.tuli jarrupääsylinteri ja vauhtipyörä.

Poissa TommoKe

• Jr. Member
  • **
nyt.on osat vaihdettu.tuli jarrupääsylinteri ja vauhtipyörä.

K7 tonninen? Entäs ecu ja tyhjäkäyntiventtiili? Ne on myös yksi kamppis.
*Kivoja osia myynnissä*

Poissa rajuhä

• Newbie
  • *
joo.1000 -07-ei ollu muita avoimia takaisinkutsuja kun nuo. vautipyörä ja pääsylinteri.

Poissa ekkeri69

• Newbie
  • *
perjantaina vein oman heinolle sylkän vaihtoon. sielläkään ei tee harmaatuontipyöriä ennen kun noi ite maahantuodut on tehtynä. saattaa hiukan kestää niiden kanssa.