Kirjoittaja Aihe: Kypärät  (Luettu 14167 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa wm-x

• Jr. Member
  • **
Kypärät
« : Marraskuu 02, 2013, 11:24:34 ap »
Pottia ja muita varusteita aika edullisesti. http://www.megamotorcyclestore.co.uk/
www.motocom.co.uk/mega-explosive/explosive-mailer.html

Kiitos vinkistä. Nyt alkoi myynti tuolla, kannattaa käydä katsomassa! Nopeesti menee vaatteet. Ostin juuri yheensä n. 300 eurolla: housut, takin, kengät ja hanskat  O0
Suzuki gsx-r 1000 k1

Ex:
Harley Davidson sporster 1200 -06
Suzuki pv-50

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Kypärät
« Vastaus #1 : Marraskuu 02, 2013, 14:30:54 ip »
On kyllä hinnat kohdallaan. Harmi kun ei sopivan kokoista marushinin 999:ä löytynyt. Ei sovittamatta muuta uskalla tilata

Poissa Marcus

• Newbie
  • *
Kypärät
« Vastaus #2 : Joulukuu 15, 2013, 17:35:53 ip »
On kyllä hinnat kohdallaan. Harmi kun ei sopivan kokoista marushinin 999:ä löytynyt. Ei sovittamatta muuta uskalla tilata

Mikä Marushinissa on hyvää? Ei muuten mutta hinnat näyttävät olevan edulliset. Itse kun olen nyt helvetin pettynyt kesän jälkeen uuteen kokohiilariseen Zeus:iin kun 10v vanha Arai on lähes äänetön siihen verrattuna, olen siis henkisesti valmistautunut tuhlaamaan kunnon summan uuteen Arai kypärään, onko muitakaan vaihtoehtoja :)
-Suzuki GSX-R K4 Kokomustana-

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Kypärät
« Vastaus #3 : Joulukuu 15, 2013, 19:05:12 ip »
Sopii ainakin itselle hyvin päähän ja on todella kevyt. Tuo 999rs painaa vain jotain 1100 grammaa. Lisäksi visiirit ja varaosat (poskipalat yms) halpoja. Esim. visiirit on kaikki 35e pintaan.

Miinuksena taas kovempi meteli kun vertaa esim edelliseen shoeihin, mutta se nyt ei itsellä tärkeää kun radalla ajaa ja tulpat muutenkin oltava.

Poissa wm-x

• Jr. Member
  • **
Kypärät
« Vastaus #4 : Joulukuu 16, 2013, 11:38:27 ap »
Itsellä oli tuo marushin viime kesänä. On kovempi meteli, muuten taitavat ihan laadukkaita olla ja halvat varaosat on. 200+ jälkeen kypärä vielä ihan vakaa, mutta poskipalat aika pehmosta että nenä painuu lasiin. Nyt osti  itse schubertin, saa nähdä onko paljon hiljasempi.
Suzuki gsx-r 1000 k1

Ex:
Harley Davidson sporster 1200 -06
Suzuki pv-50

Poissa Marcus

• Newbie
  • *
Kypärät
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2013, 17:05:16 ip »
Vanha Arai NR5:seni on lähes hiirenhiljainen ja ainoa pieni suhina tulee jos pään laitat poikittain.
Haluan kuitenkin nauttia Arrowin kokoputkiston tuomasta sinfoniasta ja täten vaihtoehtona ei ole korvatulpat. Siispä ensi kesäksi taas Arai kerran Marushin:kaan ei ole hiljainen, FC-moto.de:ssä ei kuitenkaan ole lähellekään tuota 600 euroa perusmallit mitä tuosta ruukusta 10v sitten maksoin :)
-Suzuki GSX-R K4 Kokomustana-

Poissa T1mppa

• Jr. Member
  • **
Kypärät
« Vastaus #6 : Joulukuu 16, 2013, 17:22:07 ip »
Itselläni on Suomy Spec-1R.
Pehmusteista suuri plussa. Joitain kypäriä kokeillut, mutta ei ole yhtä hyvää tullut vastaan.
Ebaysta saa varaosia. Nakkilan pyörä ja mopo on Suomen ainut maahantuoja. Siellä varaosat kalliita.

Melko hiljainen, mutta tulpat päässä olen aina ajanut (kadulla ja radalla).

edit. FC-motosta ostin, kun halvalla sai. Bautista replica.

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Vs: Kypärät
« Vastaus #7 : Joulukuu 16, 2013, 23:34:35 ip »
Itsellä oli tuo marushin viime kesänä. On kovempi meteli, muuten taitavat ihan laadukkaita olla ja halvat varaosat on. 200+ jälkeen kypärä vielä ihan vakaa, mutta poskipalat aika pehmosta että nenä painuu lasiin. Nyt osti  itse schubertin, saa nähdä onko paljon hiljasempi.

Poskipalat vaihdettavissa marushiniin ja ne oli muistaakseni 11e. Eli tyyliin M-koon kypärään sai laitettua S tai L-koon poskipalat yms. Tilasin itselle just hopean peilivisiirin. Rahteineen 35e italiasta  O0

Poissa Slowrider

• Ylläpitäjä
  • Finnish Superbike #69
Vs: Kypärät
« Vastaus #8 : Helmikuu 19, 2016, 18:44:57 ip »
Tässä pari kuvaa hjc:n potasta jolla kaaduttu 200-220km/h vauhdista. Hyvin suojasi päätä. Sisusta hajalla ja kuoresta maalit lähteny. Sijoittakaa kunnon kypärään vaikka kalliilta tuntuukin ostettaessa :)