Kirjoittaja Aihe: ottakaapas kantaa airoh ja MT kypärät  (Luettu 13545 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa luzka

• Newbie
  • *
ottakaapas kantaa airoh ja MT kypärät
« : Toukokuu 30, 2014, 18:14:01 ip »
Mulla on tommonen MT revenge "halpis" kypärä. Tais maksaa eurobikerissa jotain 160€ luokkaa. Ostin tarjouksesta Airohin miro xrp potan, jonka ovh taisi olla jotain 300€ luokkaa. käsitykseni mukaan airohin kypärät on ihan laatukamaa? kumminkin tämä kyseinen kypärä tuntuu halpis MT:n jälkeen ihan lelulle ja meteli motarilla on aikamoinen verrattuna MT revengeen. paljonko laatukypärästä saa maksaa että se on hiljainen? Tossa mirossa on bluetooth valmius, mutta tuntuu sille että jos siihen ostaisi vermeet, niin ei kypärän sisällä kyllä mitään puhelua kuulisi :D

Poissa T1mppa

• Jr. Member
  • **
Vs: ottakaapas kantaa airoh ja MT kypärät
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2014, 20:28:12 ip »
Itsellä on Suomy-merkkinen kypärä. OVH taisi olla päälle 750€. Kypärä on jämpti ja hyvä, mutta meteliä sekin pitää.
Tuskin on mitään kypärää, missä sisämelu motarivauhdissa olisi alle 100 dB?

Itse ainakin käytän tulppia. Vaimon kanssa joskus kaksipäällä ajellessa meillä on piuha-kypäräpuhelimet. Silloin korvatulppa on korvakäytävän suulla, jotta kuulee mitä kaiuttimesta tulee, mutta ei ihan täysin kuuroudu suhinasta.

Poissa Jaksi

• Newbie
  • *
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2014, 20:30:29 ip »
Mulla on Airoh GP500 sain syksyllä ostettua 360€:llä Tampereen Bike Worldistä. Mulle kypärä on hiton hyvä päähän, kevyt, tuuletus on erittäin tehokas ja pinlock jne löytyy. Äänekkäämpi kyllä on kun aiempi kypärä joka oli Shoei mutta ostaisin uudelleenkin kyllä ton Airohin.
GSX-R 750 K3

Poissa skive

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : Toukokuu 30, 2014, 20:50:27 ip »
Itellä löytyy arai quantum v muistaakseni ja sillä hintaa oli n.700€ tuolloin ja on hiljanen ja hyvin tuuletettu potta voin vaan antaa  O0 tällähetkellä ilmeisesti korvaa va quantum st  ::)