Kirjoittaja Aihe: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?  (Luettu 3351 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sambbo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« : Toukokuu 12, 2015, 11:48:22 ap »
Onko kellään kokemuksia? Sama putkistokin ilmeisesti menis vielä.

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1077
  • GSX-R
Vs: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« Vastaus #1 : Toukokuu 12, 2015, 15:19:12 ip »
Mikä vuosimalli?
Mekaanisesti helppo homma, mielestäni 600/750 mootorit samanlaisia.
Jäähdytin ja ECU kannattaa vaihtaa.

Poissa Juha_K

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 3356
Vs: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2015, 15:44:16 ip »
Mikä vuosimalli?
Mekaanisesti helppo homma, mielestäni 600/750 mootorit samanlaisia.
Jäähdytin ja ECU kannattaa vaihtaa.
Eikö syylärit ole ihan samat? Tonnarissa sitten erilainen, koska niissä ei mene letkua öljyjäähylle.
Mutta ECUn lisäksi ruisku ja airbox on myös syytä vaihtaa, esim. K4/K5 malleissa 600 38mm ja 750 42mm imusarja.
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1077
  • GSX-R
Vs: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« Vastaus #3 : Toukokuu 12, 2015, 18:44:20 ip »
Syylärit on erilaisia osassa malleja, ei kaikissa.
Vuosimallitieto helpottaisi.
Minulla on tapana laskea ruiskurungot moottoriin kuuluvaksi kokonaisuudeksi.
Jotkut repii laturin ja startinkin pois, niin tehdään tinkijöille  2funny

Poissa Juha_K

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Viestejä: 3356
Vs: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« Vastaus #4 : Toukokuu 12, 2015, 18:49:35 ip »
^Totta, vähän turha arvuutella kun vuosimallista ei tietoa.
Kaverille kun etittiin uutta moottoria niin lähes järjestään kaikki oli ilman ruiskua (eBay de&uk).
Se mikä ostettiin oli ruiskun lisäksi ilman öljypumppua, starttia ja öljypohjaa.  ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2015, 18:52:11 ip kirjoittanut Juha_K »
K5 1000 & K1 750
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa sambbo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« Vastaus #5 : Toukokuu 13, 2015, 08:38:44 ap »
Pyörä on 2000vm. Ilmeisesti juurikin näitä ensimmäisiä ruiskumalleja.

Poissa KassuB

  • VIP-Jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1077
  • GSX-R
Vs: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« Vastaus #6 : Toukokuu 13, 2015, 09:01:06 ap »
Nyt mentiin minulle liian vanhaan, omat tiedot ja kokemukset alkaa 2000 Y-mallista 750 osalta ja vastaava 600 tuli 2001 eli K1.

Poissa Kimmo57

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 174
Vs: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« Vastaus #7 : Toukokuu 15, 2015, 10:33:44 ap »
Pyörä on 2000vm. Ilmeisesti juurikin näitä ensimmäisiä ruiskumalleja.

Vm 2000 kuussatku on vielä SRAD-mallia ja kaasareilla.

Poissa sambbo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Gsx-r 600cc --> 750cc TEKNIIKAN VAIHTO?
« Vastaus #8 : Toukokuu 16, 2015, 14:13:11 ip »
Niin se minäkin luulin, mut kyllä tää iha ruiskukampe on kumminkin. :) Papereissa 2000vm, käyttöönotettu joskus 2004. Samaa "koria" kuin nämä 2001-2003 mallit.