Kirjoittaja Aihe: Nahkatakki riskimmälle?  (Luettu 3459 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bencher

• Jr. Member
  • **
  • TL1000S
Nahkatakki riskimmälle?
« : Helmikuu 17, 2008, 15:44:12 ip »
Osaako kukaan foorumilainen sanoa mistä hankkia siisti pusakka-mallinen nahkatakki, kun 13-14 takkia olen sovittanut ja ei tunnu löytyvän salitaustan omaavalle yläkropalle sopivaa. Pääsääntäisesti takit liikkeissä ovat kokoa 52-60 mutta ei ole lykästänyt. Hihat ovat mallia "kenialainen pitkänmatkanjuoksia" tai jos hihat sopii niin tarvis hommata kunnon kuramaha takintäytteeksi.

Jos jollain on käytetty tai osaa neuvoa mistä saa niin vinkkiä tänne. Niin ja jos helpottaa vinkeissä niin olen 172cm/96kg ja omaan perus penkkipunnertajan yläruumiin.
-Kehitys loppuu tyytyväisyyteen-<br /><br />http://www.youtube.com/user/ProBencher

Poissa Jartze

• Jr. Member
  • **
Vs: Nahkatakki riskimmälle?
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2008, 18:08:59 ip »

Tulee mieleen räätälöity takki. Hanx on kotimainen mutta en tiedä tekevätkö itse takkinsa. Nahkatori kauppaa kanssa ajotakkeja
mutten tiedä valmistavatko itse http://www.nahkatori.com/wb/pages/tuotteet/ajotakit.php

Räätäli varmaan voisi muokata valmiista takista jos pienentämällä menee.

Poissa Juhis

• G#6
  • Jr. Member
  • **
Vs: Nahkatakki riskimmälle?
« Vastaus #2 : Helmikuu 18, 2008, 20:06:00 ip »
hmm.. muistelisin että sweep tekee myös takkeja mittojen mukaan.
omalla emännällä on kans saman tyylinen ongelma. sopivaa nahkatakkia ei löydy mistään,ylhäältä hyvän kokoiset on vyötäröltä aivan purjeita. just tänään käytiin stormilla kokeilemassa dainesen nahkatakkeja,koko 46 (joka oli suurin naisten koko) -> ylhäältä pinkeä,vyötäröltä aivan purje..
tai sit toi jo mainittu takin suutarilla käyttäminen.
treenikaverilla on kans penkkaus taustaa,ja joutuu esim. kaikki bjj puvut käyttämään suutarilla..
vois olla hyvä laittaa sama kysymys myös esim. moottoripyörä.org:iin,on jonkin verran isompi foorumi kuin tämä. (vielä..  >:D )