Kirjoittaja Aihe: K4 Nokkaketjun kiristin  (Luettu 2470 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa NuubiKuokkis

• Newbie
  • *
K4 Nokkaketjun kiristin
« : Kesäkuu 21, 2017, 20:22:30 ip »
Joo eli Oma K4 ois varmaan (En ole varma viellä) kiristintä vailla kun ääntää sen verran. Näissähän öljynpaineella toimiva kiristin vakiona eikä mitään käryä mitä litkua siel on nytten kun pyörä ollu vajaa 2kk minulla ja vanha omistaja sanoi että vaihtoi öljyt kauden alussa ni luotin siihen. Ajattelin ekana nyt vaihtaa kumminkin ne öljyt ja kattoa häviääkö äänet. Mutta jos äänet jatkuu, on se CCT varmaan seuraavana. Juutuubista löyty ainakin APE CCT aennusvideo, mutta onko täällä jollain kokemusta muista kiristimistä ja vaihdosta ja mistä niitä saa? Vinkkejä ohjeita otetaan vastaan!  :beer:
Ei aina voi olla seppä syntyessään..!

Poissa Wason

• Jr. Member
  • **
Vs: K4 Nokkaketjun kiristin
« Vastaus #1 : Kesäkuu 22, 2017, 16:02:13 ip »
Paljos pyörällä ajettu? Jos se ketju on venyny niin ei se uus kiristin siinä sen enempää auta. Ainaki mulla K1 1000 rallatti jonkun aikaa ketju, kun se vakiokiristin voi jäädä "jumiin" (tutkittu). Sitä kiristintä pitää sit auttaa pykälän eteenpäin jos ei itessään kiristy.

Poissa NuubiKuokkis

• Newbie
  • *
« Vastaus #2 : Kesäkuu 27, 2017, 21:07:14 ip »
Pyörällä on ajettu 56tkm, nyt on venttiili koppa auki (tarkistin ettei vaa vnettiileis oo mitää, eikä ollu ne oli hyvät).

Mää vaihdoin öljyt sinne nyt ni ääni hiljeni mutta kuulen sen viellä.

Mää en ihan nyt keksi et miten mä tarkistan onko ketju tarpeeks kiree vai ei? Nokkien välistä?

Mul 1 frendi epäili et "laahain" ois menny?

Alkaa olee avuton olo :D ! 2funny 2funny 2funny
Ei aina voi olla seppä syntyessään..!

Poissa Kukk4nen

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : Kesäkuu 30, 2017, 23:37:50 ip »
Pyörällä on ajettu 56tkm, nyt on venttiili koppa auki (tarkistin ettei vaa vnettiileis oo mitää, eikä ollu ne oli hyvät).

Mää vaihdoin öljyt sinne nyt ni ääni hiljeni mutta kuulen sen viellä.

Mää en ihan nyt keksi et miten mä tarkistan onko ketju tarpeeks kiree vai ei? Nokkien välistä?

Mul 1 frendi epäili et "laahain" ois menny?

Alkaa olee avuton olo :D ! 2funny 2funny 2funny

Ketjunhan saat tarkastaneen sillä, että miten pitkälle kiristin menee...? Ainakin omassa vanhassa ninjassa oli kiristimessä jäljellä enää joitakin naksauksia ja uuden vaihtaessa kiristimessä oli varaa vaikka kuinka paljon.

Vähän ohi aiheen, mut täytyykö näissä peleissä millä kilometreillä vaihtaa kiristin  ja ketju, 48tkm kohdalla?