Kirjoittaja Aihe: Onko imusuppiloista hyötyä L0 tonnisessa?  (Luettu 886 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa gixxu75

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 151
Onko imusuppiloista hyötyä L0 tonnisessa?
« : Maaliskuu 21, 2018, 11:43:18 ap »
Lueskelin että porukka on laitellut imupuolelle kotelon sisään intake imusuppiloita,onko noista mitään hyötyä?
Ex:ät
YAMAHA TZR125
YAMAHA FZS600
YAMAHA FZ6S
YAMAHA R1
SUZUKI HAYABUSA K8
SUZUKI GSF1200S K3
SUZUKI GSF1200S K2
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 k7
Nykyinen GSX-R 1000 L1

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3294
Vs: Onko imusuppiloista hyötyä L0 tonnisessa?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2018, 21:34:58 ip »
Ei noi yksistään oikein kannata ja eikä muutenkaan puhuta isoista eroista.
K5 1000
Myynnissä olevat osat https://www.dropbox.com/sh/d92rqrilarp7os4/AABBXbDLCVyc0uW57cEfXN94a?dl=0
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa TommoKe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 559
Vs: Onko imusuppiloista hyötyä L0 tonnisessa?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 22, 2018, 20:43:00 ip »
Factory pro:n tuote oli k7 kilosessa huonompi kuin vakio. Ei parantunut vaikka kuinka koitti penkissä vääntää.
*Kivoja osia myynnissä*

Poissa gixxu75

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 151
Vs: Onko imusuppiloista hyötyä L0 tonnisessa?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 22, 2018, 20:52:40 ip »
Ok
Mites löytyykö suomesta viripajaa mikä irrottas kannen ja ottas siitä sen 0.2mm??? Pois ja käsittelis kanavat jne.säädettävär nokkapyörät ja nokkien ajoitus.
Montakohan konia tuolla irtois?
Ex:ät
YAMAHA TZR125
YAMAHA FZS600
YAMAHA FZ6S
YAMAHA R1
SUZUKI HAYABUSA K8
SUZUKI GSF1200S K3
SUZUKI GSF1200S K2
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 k7
Nykyinen GSX-R 1000 L1

Poissa TommoKe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 559
Vs: Onko imusuppiloista hyötyä L0 tonnisessa?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 22, 2018, 21:05:19 ip »
Ohuempi kansipahvikin vois olla optio. Koittomotossa on nykyisin uusi omistaja. Siltä kandee kysyä työstä.
Sit mä tiän yhen saksalaisen merkin, missä on jo valmiiksi ruutia enempi.  ::)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2018, 21:06:59 ip kirjoittanut TommoKe »
*Kivoja osia myynnissä*

Poissa Juha_K

  • Foorumin Moderoija
  • *****
  • Viestejä: 3294
Vs: Onko imusuppiloista hyötyä L0 tonnisessa?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 22, 2018, 21:30:48 ip »
Oma K5 kilonen häviää muutaman hevosen täysin vakiolle 2015 RääRäälle. Mulla on laitettu K7 nokat+ajoitus, mäntiä sorvattu, lohkoa ja kantta madallettu (puristussuhde on lähemmäs 14:1), billet imusuppilot, K7 sähköt, Akran kokoputki ja BMC filsu. Noilla modauksilla Tampereen Yammu centterissä tuli 178hp takaselta (S1000RR muistaakseni 182rwhp) ja vakio K5 on lähemmäs 150hp takaselta.

K5 1000
Myynnissä olevat osat https://www.dropbox.com/sh/d92rqrilarp7os4/AABBXbDLCVyc0uW57cEfXN94a?dl=0
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa TommoKe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 559
Vs: Onko imusuppiloista hyötyä L0 tonnisessa?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 22, 2018, 21:36:16 ip »
Joo, Mossessa tais olla sillon joku 1200km taulussa viä. Varastorasvat haisi vaan.   Mutta rakentaminen on puoli harrasteen iloa.
*Kivoja osia myynnissä*