Kirjoittaja Aihe: 750 L1  (Luettu 3006 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matti Aaltonen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
750 L1
« : Kesäkuu 01, 2018, 16:24:24 ip »
Tosiaan 2011vm. 750 gixxeri rupes radalla kaatumisen jälkeen oireilemaan. Kylmäkäynnistyksen jälkeen kierrokset vähän reilu 2000 ja nousee pikkuhiljaa kun lämpee, johonkin 6000 asti jonka jälkeen sammutin: lämmöt n.90. Kun lämpimänä sammuttaa ja käynnistää heti uudelleen kierrokset ovat heti samat kuin sammuttaessa.
Löytyykö tietoa tai ideoita?

Poissa Jabe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 652
  • GSX-R 600 K6
Vs: 750 L1
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2018, 18:52:03 ip »
Tapahtuuko samalla jotain muuta normaalista poikkeavaa??
Kaasukahva tuntuu normaalilta? Mittaristoon ei syty FI valoa tai mitään muutakaan, ajovalot palaa normaalisti jne??
Ottaisin tankin ja ilmansuodattimen pois ja tarkistaisin kaiken mekaanisen ja mittaisin akun jännitteen kun ongelma esiintyy, noin alkuun.

Poissa Matti Aaltonen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: 750 L1
« Vastaus #2 : Kesäkuu 01, 2018, 19:28:29 ip »
Kaikki muut olin katsonut ja nyt katsoin vielä akun, 14 volttia kun käy. Ainoastaan flekti lähti pyörimään 60asteen kohdalla mutta sammui melkeen heti?

Poissa Jabe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 652
  • GSX-R 600 K6
Vs: 750 L1
« Vastaus #3 : Kesäkuu 01, 2018, 21:12:50 ip »
Tietokoneella tai loggerilla siitä näkisi mitä TPS anturilla tapahtuu kun alkaa kierrokset nousemaan.
Pysyyhän latausjännite siinä 14V tuntumassa kun alkaa tuota ongelmaa tekemään.
Flekti todennäköisesti pyörähtää kun termostaatti on juuri aukeamassa, näyttääkö lämpömittari järkeviä lukemia muuten? Flektiä "ohjataan" samalla tiedolla mitä mittaristoon tulee lämpötila näyttöön.

Poissa Matti Aaltonen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: 750 L1
« Vastaus #4 : Kesäkuu 02, 2018, 13:08:28 ip »
Jännite pysyy 14 voltissa koko ajan ja lämpö mittari näyttää järkevän oloista lukemaa.