Kirjoittaja Aihe: O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori  (Luettu 830 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kapylemha

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori
« : Kesäkuu 29, 2019, 21:33:59 ip »
Morjens!

Ostetaan yksi täydellinen K3-K4 1000 moottori. Mitä vähemmän ajettu ja mitä enemmän viritetty, sitä parempi.
Tietyin varauksin voin ostaa K1-2 koneen. Tarvitsen tuolloin mukaan imusarjan ja ECM:n (viisaammat korjatkoot, jos olen väärässä)

Poissa kapylemha

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
Vs: O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori + K6-7 600 moottori
« Vastaus #1 : Heinäkuu 28, 2019, 21:51:51 ip »
Morjens.

Haussa edelleen K1-K4 kone. Tällä hetkellä aivan sama, mitä vuosimallia noista on.
Vaihtoehtoisesti ostetaan K1-K4 kampiakseli ja kiertokanki.

Eikä siinä vielä kaikki!

Ostetaan myös K6-K7 600 kone.

"Koska joskus jo valmiiksi vituiksi menneet asiat menee vielä enemmän vituiksi"

Yhteydenotot o44 5477 437

Poissa Suh0

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 335
Vs: O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori
« Vastaus #2 : Elokuu 02, 2019, 12:20:17 ip »
Veivejä löytyy multa. Kampuraa kannattaa etsiä k1-8, kaikki tolta väliltä käy ko. Koneisiin ristiin.
VP Motorsport
www.vpmotorsport.fi - Laaja valikoima viritys ja rakenteluosia.
Akrapovic jälleenmyyjä!

Poissa kapylemha

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
Vs: O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori
« Vastaus #3 : Elokuu 03, 2019, 13:50:42 ip »
Morjens ja kiitos tiedosta!

Yhden "2D" merkityn kiertokangen voisin tosiaan ostaa. Jos maltat pistää pyyntihinnan mulle numeroon o44 5477 437. Erityisen pop on jos siinä on hyväkuntoiset ruskeat laakerit ja vielä vaikka mäntä kiinni.

Mites noista K1-K8 kampiakseleista - K1/K2 kampiakseleissa oli yhdenmallinen asentoanturi (käy K1-K2 sekä K3-K4 pyörijät, "crank triggerit"). K3-4 kampuraa joutuu ilmeisesti koneistamaan jos siihen haluaa kiinni K1-2 asentoanturin pyörijän. Mikäköhän mahtaa olla tilanne K5-6 ja K7-K8, onko pyörijät ja kampuran oikean pään boorit erilaiset?

Ajattelin käyttää vanhan kampuran täyttöhitsauksessa ja hionnassa GT-Motorilla Helsingissä, tulee kuulemma kustantamaan n. 450e.

Ostin juuri K2 1000 koneen Hollannista ja kohta aloittamassa näpertämään ko. osan vaihtoa...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2019, 13:54:26 ip kirjoittanut kapylemha »

Poissa Suh0

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 335
Vs: O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori
« Vastaus #4 : Elokuu 05, 2019, 20:53:57 ip »
Mäntiäkin on. Laakereista en oo varma. Tsekkaan asian kun käyn tallilla.
Triggeripyörä ja boorit samat k3-8. K1 ja 2 myös sama boori ja niihin sopii suoraan uudempi triggeripyörä myös, mutta jos käyttää vanhaa harvahampaista pyörää, pitää pyörästä hioo yksi boori sileäksi. Eli k3-8 on yksi tuplaboori ja 1-2 on identtinen ympäriinsä.
VP Motorsport
www.vpmotorsport.fi - Laaja valikoima viritys ja rakenteluosia.
Akrapovic jälleenmyyjä!

Poissa kapylemha

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
Vs: O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori
« Vastaus #5 : Elokuu 05, 2019, 21:04:15 ip »
Homma selvä. Vanhan koneen kanssa ei ole hoppu, ollaan yhteyksissä siitä kiertokangesta.

Poissa Suh0

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 335
Vs: O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori
« Vastaus #6 : Elokuu 12, 2019, 10:39:54 ap »
Koitin rimpautella sulle.
Mulla on 2d veivi+mäntä renkaineen. Lakruja ei oo, sit tais olla kolme kappaletta 2n veivejä joissa myös männät. Mielestäni oon käyttäny sekasinkin koneessa noita. Veivi+kampi kirjain/numero vaan kertoo mikä laakeri siihen kaulalle kuuluisi, mutta niitäkin voi sekotella kun mittaa vaan välyksen tietenkin. O0
VP Motorsport
www.vpmotorsport.fi - Laaja valikoima viritys ja rakenteluosia.
Akrapovic jälleenmyyjä!

Poissa kapylemha

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
Vs: O: K3-K4 (K1-K2) 1000 moottori
« Vastaus #7 : Elokuu 12, 2019, 16:29:20 ip »
Pistätkö vaikka whatsappia niin soittelen takaisin? Tänään on luuri soinut tiuhaan, puhelin kävi omatoimisesti tutustumassa viemäriin ja käyttäytyy muutenkin perin erikoisesti...
Mutta olen ehdottomasti kiinnostunut ja maksuvalmius löytyy tällä viikolla kun työnantaja lahjoittaa pätäkkää.