Kirjoittaja Aihe: GSX-R 750 vm.1996kä  (Luettu 304 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Niko P

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
GSX-R 750 vm.1996kä
« : Elokuu 22, 2020, 17:57:41 ip »
Terve. Tutkinut tuon mun pyörän kaasareita vähän ennakoivasti talvea varten. Huomasin että siellä oli joku liitin irrallaan ja tökkäsin sen takaisin ( sijaitsi vasemmalla puolella melko ylhäällä ihan näkyvissä)
Mikäköhän liitin tuo on? Meinaa teki 2 kertaa niin että kun parkista oli lähdössä niin kierrokset nousi täydellä kaasulla noin tonniin, tänään kun tuon teki niin otin liittimen irti ja pyörä taas toimi  :D

Joka tapauksessa antoisaa kauden loppua muillekin gixeristeille, ajakaa järkevästi  ❤️

Poissa Niko P

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
Vs: GSX-R 750 vm.1996kä
« Vastaus #1 : Elokuu 25, 2020, 06:06:01 ap »
Eipä tainnut olla tuolla liittimellö asian kanssa mitään yhteyttä.. prkl. Taas kävi viikonloppuna niin että pyörä ei oikein tahtonu käynnistyä ja kun kävi niin täydellä kaasulla kierrokset n. Tonnin , onko kellään ollut samanmoista vaivaa ja mikä oli syy? Voiko olla että kaasarit ei saa bensaa tarpeeksi?



Poissa T1mppa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 424
Vs: GSX-R 750 vm.1996kä
« Vastaus #2 : Elokuu 25, 2020, 15:26:25 ip »
Vapaalla konetta kierrättäessä ei kuormaa ole, joten bensaakaan ei paljoa tarvita. Sitten kun kuski on päällä ja ajellaan tiellä, niin silloin soppaa vasta alkaa menemään.

Oisko ehkä niinpäin, että bensaa tulee liikaa ja ilmaa liian vähän?

Tai ehkä ykkösveikkaukseksi heittäisin sytytyksen. Että kipinäpuolella joku rajoittaa sitä kierroslukumäärää?

Ja 1000 RPM kuulostaa aika matalalta, jopa tyhjäkäynniksi...